30 Days Shred

8/30/2013

Dnes som sľúbila ešte jeden článok a to už bude posledný a to ako som schudla ja, ako som to dokázala za mesiac dať dole 8 kíl.

V prvom rade som veľa pila čistej vody. Nič iné som nepila. Dva týždne som bola preč od našich a keď som sa vrátila, mama si hneď všimla, že som chudšia. Takže už po tých dvoch týždňoch bolo vidno nejaké zmeny. Vlastne som odvodňovala.  Skúste to aj vy. A, samozrejme, pri tom jesť menšie porcie. Časom ani nebudete potrebovať tak veľa jesť. Ja sama som jedla pred tým niekedy až moc veľké porcie ale teraz zjem toho oveľa, oveľa menej a som plná aj tak.

30 Day Shred one of the best DVDs of Jillian MichaelsMedzitým som si našla nejaké cviky, ktoré som krvopotne chcela vyskúšať. Bohužiaľ, nemala som energiu ani odvahu. Tak som sa na to, s prepáčením, vysrala. O niečo neskôr som niekde čítala článok o Jillian Michaels a jej 30 Day Shred. Iste ste o tom už niečo počuli. Ak nie, ozrejmím vám to.
FIT / THINSPIRATION | via Tumblr
Jillian pred a po


Ide o 3 levely, počas ktorých neustále, čiže každý deň, cvičíte podľa jej videí. Každý level sa cvičí 10 dní a jedno video trvá 30 minút, takže to nie je veľmi veľa. Je to tých povinných 30 minút denne, ktoré by ste cvičeniu mali obetovať. Proste to musíte vydržať. Také ťažké to nie je ale všetko závisí od vašej kondičky. Ak ju máte, bude to pre vás hračka. Ak nie, zapotíte sa - a to poriadne - ale výsledky budú vynikajúce.

Opíšem vám každý level podľa mojich skúseností a hodím vám sem link.



Level 1
(klikni na Level 1)

Začala som to cvičiť s mojou sestrou. Pred tým som si to zacvičila na skúšobku a na druhý deň ma boleli ruky aj celý chrbát. O niekoľko dní sme to začali cvičiť spolu a bolo to lepšie. Cvičili sme to iba v spodnom prádle, našťastie, pretože po skončení tých 30 minút sme boli také mokré! Totálne spotené. Pot nám tiekol cez oči, po tvári, odvšadiaľ! Prišli sme za mamou dole celé vyrehotané.
popular quotes by women - Recherche GoogleNa druhý deň sme sa spotili tak tiež ale na tretí sme už neboli tak mokré. Zvykli sme si na tú zátaž a ku konci tých 10-tich dní sme neboli takmer vôbec spotené. Kondička sa nám zlepšila a kilá išli dole. Neviem presne koľko za tých 10 dní ale časom ako som sa začala obzerať v zrkadle, všimla som si, že mám menší zadok a aj kosti na bokoch sú mi vidno.
Tento level je ľahký. Pre tých, ktorí majú kondičku. Ale zapotia sa taktiež. Pre nás nebol ťažký alebo ľahký. Myslím, že taký akurát na to, že sme pred tým takto aktívne necvičili.
Level je zameraný na precvičovanie brušných svalov, rúk a nôh. Je to všetko prepletené tak, aby ste sa nenudili a dokázali cvičiť v kuse. Nie je tam čas na odpočinok. Oddýchnuť si môžte keď si ľahnete na karimatku ale aj to budete cvičiť. Výhoda je akurát tá, že si ľahnete. :)

Level 2 

Secrets of a Health Freak | via Tumblr
Ten sme začali cvičiť prednedávnom. Je ťažší ale dá sa zvládnuť. Cvičili sme ho len dva dni, pretože potom som ochorela a chorá som cvičiť nemohla, takže teraz som vlastne od piatku bez cvičenia a moje telo to už zaznamenalo, keď len ležím. Ale od zajtrajška začíname týmto levelom odznova. Je tam menej brušákov, ale zato sú tam iné cviky na brucho. A dajú zabrať. Ale stojí to za to. AK budete toto cvičiť, stačí ak sa nebudete prežierať a jesť malé porcie a budete chudšia už o 30 dní. Netreba žiadne diéty.


Level 3
(57:35)

Na tento sme sa ešte nedostali, takže neviem čo k nemu napísať. Snáď len, že niektorí hovoria, že je najľahší zo všetkých, ale po 20-tich dňoch denného cvičenia budeme mať už akú-takú fyzičku takže ho bude snáď ľahšie naozaj.

Na Youtube nájdete aj kopu iných videí na cvičenie od Jillian. Keby náhodou.. :)


Chipi Velazquez | via TumblrStrong Girl

Takže toto je moje "tajomstvo", ktoré vyskúšalo nespočetne veľa žien a dievčat. A vážne - stojí to za to spotiť sa a na tú pol hodinku si čas nájdete každý deň. Vážne vám hovorím, skúste to! Nerozmýšľajte nad tým! Zožeňte si činky alebo hocijakú fľašku či kilo cukru a dajte sa do toho. Toto naozaj pomáha a stojí to za to. Veď to vidíte už len na mne a to som zatiaľ cvičila aktívne iba 10 dní. Už sa teším, ako budem vyzerať za tých ďalších 20 dní. ^^

Veď fotky uvidíte moje až za 10 dní pravdepodobne od dnes. Tak sa máte na čo tešiť.
_________________________________________________________________________________

Otázočka na koniec.

Ak sa chcete podeliť aj s vašimi premenami, posielajte mi vaše fotky na mail. Rada ich tu uverejním. Ak bude chcieť, môžte mi napísať vaše meno, vek alebo budete proste pod anonymom. Tvár si môžte zakryť či odseknúť. To je už na vás. :) Čas je neobmedzený. 
Ak by ste chceli s niečim poradiť, dolu môžte do komentára alebo na súkromnú poradu - napravo je dotazník, odtiaľ mi to odošle priamo na mail. :)
(tereziapolakova1@gmail.com)

Bola by som rada, keby sa zapojíte. 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ahoj, ak sa možem spýtať nepamatas si koľko vody si vypila cca za deň ? Pretože väčšinou vravia ze aspoň 4 litre a to sa mi zdá teda riadne veľa.
    Dakujem <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh a ešte, nepamatas si či si cvičila ráno nalačno alebo inak?
    Ak by si mi vedela odpovedať, môžeš aj do na mail (sonka.kad@gmail.com) pripadne do správ (IG- _.sosinkad._ FB- Soňa Kadlicová )

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *