Vitajte!

8/28/2013

Ahojte, vítam vás pri mojom novom - v poradí už štvrtom, ak nie piatom - blogu. 

Ťažko sa mi vysvetľuje prečo mám znova nový blog. Možno je to tým, že sa mi páči vytvárať stále nový a nový dizajn stránok ako ste si mohli všimnúť na mojich ostatných blogoch. Za rok som schopná zmeniť vzhľad desať krát. Ale tak isto to vyzerá aj s mojou izbou a nábytkom v nej.  :)
Asi som blbá a šibe mi, keď si beriem na starosť už štvrtý blog, ktorý bude aktívny, no ja sa už budem venovať len tomuto a dvom, na ktorých píšem príbehy, medzi čo patrí ešte aj fanfiction. Zatiaľ.

O čom bude tento blog?

Tento blog bude o niečom inom ako ostatné. Možno sa tomu podobal môj blog If You Know What You Want, Go For It a možno nie. Asi som len chcela, aby to bolo niečo takéto. A možno som len musela dospieť do niečoho takéhoto. (-Ergh, myslím, že som sa zamotala. :D-) Potrebovala som ten správny moment. A myslím, že už nastal.

Tu sa budem venovať všeličomu. Ale pôjde skôr o módu - nie o radenie, pretože to mi vôbec nejde ale pridám sem len pár obrázkov a pár viet -, potom tu bude o zdravom životnom štýle, o cvikoch, nejaké obrázky čo sa týka týchto tém a ešte aj nejaké rady. Samozrejme, na vaše otázky, ktoré mi môžte posielať na mail alebo písať do komentárov do hociktorého príspevku. Bude tu tak isto aj niečo z môjho života, ale naozaj iba pár úsekov, keď bude niečo zaujímavé alebo vážne o čo sa s vami budem chcieť podeliť. Ešte som sa presne nerozhodla, ale môžem spraviť hocikedy súťaže a vy mi budete posielať napríklad fotky alebo niečo o čo vás požiadam a ja potom niekoho vyžrebujem a, samozrejme, pošlem mu aj nejakú cenu o ktorú sa bude hrať. 

Dúfam, že budete môj blog navštevovať a bude sa vám páčiť a hodíte mi do komentáru aj svoj názor na danú tému.

You Might Also Like

0 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *