Viedeň + New In

10/31/2013

Ahojte, včera som vám nedala vedieť o mne pretože mi bolo strašne zle, od rána som robila nejaké tri hodinky moju prvú prezentáciu a boleli ma oči a ako sme došli domov, išla som hneď spať a spala som až do dnes rána. Takže až dnes.
___________________________________________________________________________________________________________________

Ako som vám minule už dala vedieť, v utorok som bola vo Viedni. Bol to školský výlet, ibaže nás je v triede niečo okolo 24 ľudí (neviem to presne) takže sme si mohli ešte niekoho zobrať so sebou. Ja som si vzala môjho, čiže sme si spravili pekný výlet. Ibaže... Pekný ako pekný. Pekné na tom celom bolo akurát tak to, že sme boli spolu. Počasie bolo nanajvýš blbé, zamračené, potom začalo ku koncu aj pršať čo bolo úplne že najlepšie. -_-



Najprv sme sa teda zastavili na nejaké 2 hodinky v Technickom múzeu. Ešte šťastie, že som vzala môjho, pretože keby ho tam nemám, netuším polovičku prvého poschodia že čo to tam je. Snažila som sa aj niečo preložiť, ibaže som zistila, že moja nemčina ešte nesiaha tak ďaleko. Inak to bolo celkom pekné, kopu zaujímavých vecí. Spravila som aj kopu fotiek, pretože nám nakázali spraviť v skupinkách prezentácie. -_- To máme zato, že sme nemecká skupina. Nižšie budú nejaké fotky z múzea, možno s popisom, aby ste si mohli pozrieť. :)






                                     

Z múzea sme šli peši na 15 minút sa poprechádzať Schönbrunnom. Tu som sa prechádzala s kamoškou po uličkách, v ktorých sme ešte ani jedna neboli. Prešli sme si celú pravú stranu - koľko sme stihli - a uvideli sme aj veveričku, ktorú som sa snažila vyfotiť no vyšla z toho len taká machuľa. Ale ten pocit, keď je len 15 centimetrov vzdialená od vašich nôh. :3



       

Potom sme sa už dohodli, že pôjdeme niekam na nákupy na 3 hodinky. Nakoniec z toho bola cesta od sochy Márie Terézie až do centra mesta kde sme mali rozchod. Ja som sa s mojím prešla trošku mestom, uličku až dve, obišli sme to nejakými vedľajšími, kde bolo málo ľudí a šli sme si sadnúť potom ďalej od toho množstva ľudí. Ani jeden sme nemali náladu. V meste som si tam kúpila ešte ale ako prvé zelený čas s medom ARIZONA. Keď nám už začalo byť zima na lavičke, rozhodli sme sa ísť pozrieť na Mariahilfer Straße. Tam sme sa prešli, ja som zbehla do drogérie BIPA a kúpila som si konečne ceruzku na obočie a pilník na nechty. Začalo tam pršať tak sme zbehli do New Yorkeru či nebudú mať dáždnik, že by som si kúpila. Aj tak potrebujem nový. Ibaže nemali. Tak som si prehodila cez hlavu šatku a celý čas som bola tak až kým neprestalo pršať. Odtiaľ sme sa vrátili späť k múzeám pri Márii Terézii a zostali tam stáť pred dverami zavretého prírodovedného múzea až kým sme nešli do busu a späť domov.


Kávu nepijem takže som si ani nekúpila, okrem toho som na nič nemala chuť, ale moc to neľutujem. Stačí mi zatiaľ, že som tam bola, kukla sa, odfotila a išla ďalej. :)



You Might Also Like

2 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *