2013 vs. 2014 (Happy New Year)

1/01/2014

Ahojte! Znova som tu.

A to 01. 01. 2014. 

Nový rok. Nový začiatok. Nové sny. Nové názory. Žeby? Ťažko povedať. Tento rok som si nedala nijaké predsavzatia, pretože ani jedno sa mi nesplnila ani jediný rok pred tým. Budem žiť zo dňa na deň, z týždňa na týždeň. Plánovať sa mi nejaké veci neoplatí, pretože sa to vždy pokazí. Čo bude neviem. To nevie nikto. Budem sa ale snažiť, aby sa mi splnili ďalšie sny ako výlet do Londýna, o ktorom vám niečo poviem v ďalšom príspevku. Ale to čo chcem, je znova na sebe začať pracovať. Na mojom tele. 

Uvidím, čo mi prinesie rok 2014. Nechám sa prekvapiť.





A čo mi priniesol rok 2013?

Vo februári som spoznala toho môjho, ktorého by som nemenila za nikoho a nič iné...



...ku koncu školského ročníka sme navštívili Tatry, v ktorých som si to užila...

Leto bolo to najlepšie aké mohlo byť.

...na začiatku som si šla privyrobiť a po nociach som si nejak spríjemňovala chvíle...

...po dvoch týždňoch konečne s rodinou a pri vode...

...potom dovolenky v Chorvátsku a v Slovenskom raji...


...splnila som si predsavzatia z troch rokov dozadu...

...doma sme strávili so sestrou veľa času na bicykloch po okolí...

...tesne pred koncom prázdnin som si splnila čiastočný sen - bola na This Is Us s mojím... 

A nakoniec ešte niečo ku koncu roka.

...CD Midnight Memories, po ktorom som si nejak uvedomila, že chcem konečne zmeniť šatník...

...posledné minúty pred novým rokom...

Dúfam, že ste si Silvestra užili a tak isto aj minulý rok. Snáď ste boli spokojní so svojimi úspechmi a poučili sa z chýb a prežili aj pády. Ja som sa toho veľa naučila, uvedomila so veľa vecí a začala som si vážiť niektoré veci a ľudí. Ale tak isto ma rok 2013 posadil na zadok veľa krát a dosť tvrdo.


P.S.: Zajtra bude ďalší príspevok a na ďalší deň zasa ďalší. :)

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ahoj, mala som od teba povolené zverejňovať tvoje poviedky na mojom blogu, preto by som bola rada ak by si si prečítala tento, môj posledný, článok: http://best-story-1d-jb.blog.cz/1401/oznam-povinne-precitat.

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *