AVON COLOR TREND - Turquoise Shimmer

1/06/2014

Ahojte, dnes som na moju stránku na facebooku napísala, že pre vás plánujem tento post na dnes.
Rozhodla som sa viac nečakať a pripraviť túto recenziu, kedže ako sa poznám, odďaľovala by som to a trvalo by to zbytočne dlho.
Na dnes som si teda vybrala lak od Avonu odtieň Turquoise Shimmer, ktorý ste mohli vidieť v predchádzajúcom článku o mojich darčekoch.



Lak je to naozaj skvelý, farba je zelená trblietavá a proste úžasná.

Jeho +
                                                                   Farba je výborná.
Trvácnosť je vynikajúca, ešte nikdy som nemala takýto lak, ktorý by mi vydržal tak dlho. A to až 9 dní
Ľahko sa nanáša.

Jeho -
Jedna vrstva nestačí, treba najmenej dve. Tri sú však najlepšie, farba je tmavšia a vyzerá omnoho lepšie, luxusnejšie.


2 vrstvy, nechty mi za ten čas vyrástli, preto sa zdá, že lak zišiel dole
ako vidíte, drží naozaj 9 dní

3 vrstvy

You Might Also Like

12 komentárov

  1. fakt super, ja mam červený, robím s avonom... a musím povedať.. že laky niesú boh vie čo.. hlavne z radu colortrend.. ale co sa týka farieb tak tie by som vykúpila asi všetky.. odtiene... :D :)) pekny post :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ako sa hovorí- 100 ľudí, 100 chutí :) každému vyhovuje a je spokojný s niečim iným :) ale vďaka za názor

      Odstrániť
  2. Ja si laky od colortrend nekupujem možno vyskúšam momentálne som prepadla lakom od Rimmelu :) XOXO -N tá pesnička čo je pustená je úžasná :) ;)
    http://believeforever-n.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem momentálne ktorá myslíš, všetky sú podľa mňa úžasné :3
      Ja sa dnes idem popozerať po novej kozmetike, po niečom novom, uvidím čo nájdem. :)

      Odstrániť
  3. skvelá recenzia :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako si nastavila tú hudbu ?

    http://www.schellydennyblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako máš na tom prehrávači napísané Wikplayer, tak na to klikneš a to ťa prehodí na tú stránku, kde si nastavíš tvoj vlastný prehrávač - tvoje pesničky. :)

      Odstrániť
  5. Máš krásný blog, musím tě pochválit! V jednoduchosti je krása..

    Přidala si se do mojí giveaway - bohužel je jedna z podmínek být z ČR.. (teď už podmínky měnit v průběhu nemohu - bylo by to nefér vůči ostatním)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Aha, to som si nevšimla, ani neviem či to tam bolo napísané :/ Ale nevadí teda. :)

      Odstrániť
    2. Ano, je to tam napsané :) A není zaco :)

      Odstrániť
    3. Tak som to prehliadla, nevadí :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *