SUPER SCHOCK od AVON-u

2/24/2014

Ahojte, tento príspevok som mala nachystaný už minulý týždeň ale ochorela som znova a akosi som nemala zo začiatku čas nič písať tak som to vzdala a potom ma prevalcovali seriály. Konkrétne New Girl. Ten seriál fakt milujem a už dlho som sa nezasmiala tak dobre ako pri niektorých týchto častiach. :D Poznáte ho? Hrá tam Zooey Deschanel. Ale scénky, kde hrajú len chalani dokopy sú najlepšie, vtedy sa smejem najviac, škoda, že som ho už ale dopozerala. :/


Takže toto je druhá recenzia na špirály, ešte bude určite jedna v najbližšej dobe. (Počítajte tak 2-3 týždne.) Ide o špirálu od AVON-u, ktorú som dostala na Vianoce od tety. Nedávala som jej veľkú šancu, pretože kozmetiku od AVON-u a Oriflame-u moc neobľubujem. Ale keď už, tak radšej AVON. Každopádne, názor som zmenila. :D Aspoň pri tejto špirále.


Týchto špirál od AVON-u pod menom superSHOCK je ešte kopu, ja som našla 3 ďalšie. Možno má každá inú kefečku ale inak je to podľa mňa to isté, len menia obal a riasy vyzerajú nakoniec tak isto či použijete jednu superSHOCK alebo druhú. 

Túto som dostala na Vianoce a môj prvý odjem bol...zvláštny. Vyzerala dobre, nehovorím, ten zlatý obal tomu dodal taký šmrnc, máte aspoň na sekundu pocit, že je to trošku akoby luxusné, ale keď si spomeniete, že je to od AVON-u, ten pekný pocit vás prejde a začnete pochybovať, či bude dobrá. Aspoň tak to vyzeralo u mňa. 


Takto vlastne vyzerá kefečka, mňa zaskočila, pretože pravdu povediac, tých špirál som veľa ešte nemala, tak dve iba a tie boli husté, rovnomerné ale táto ich má hrozne krátke, rôznej veľkosti. Bála som sa jej zo začiatku, neverila som jej, netrúfala som si povedať čo spraví s riasami.


Pred

Po
(Fotka mi vyšla trošku tmavšia za čo sa ospravedlňujem, ale fotila som to docela skoro, okolo 9 hodiny.)

Špirála ma veľmi potešila, pretože riasy zvýrazní, aspoň na mne. Ja mám riasy dosť krátke, môj priateľ má omnoho dlhšie, také ktoré mu závidí každá baba a aj ja a dosť! -_- :D Ako vidíte, riasy to zväčšilo, zvýraznilo, zhustilo a čo sa mi páči najviac, nelepí ich. Vážne. Aspoň teda mne sa s ňou ešte za ten čas čo ju používam nepodarilo zlepiť riasy. Ak hej, tak to som si musela nehať z minulého dňa namalované a dávať ďalšiu vrstvu aj keď neviem prečo som to tak spravila alebo som musela mať uslzené oko ráno. :)

Či by som si ju kúpila znova netuším, možno nie, pretože rada skúšam nové nepreskúmané územia čo sa týka kozmetiky. :) Ale spokojná s ňou som, ale ak osa hovorí - 100 ľudí, 100 chutí. :) 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. moja naj kamoška pozerá ten seriál :).
    a špirála vyzerá fakt super! inak, máš nádherné oči! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásne oči aj tvar obočia! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne ďakujem, keďže si ho upravujem sama. :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *