InstaPhotos #13

4/06/2014

Dlho som nepridala nič z instagramoých fotiek, ktoré niektoré boli aj tu ale tie, ktoré nemáte Instagram, umožním vám nahliadnuť do môjho sveta. Nech sa páči.... 

Milujem svoju spolusediacu ^.^
 Ešte na tej "Miss" :DDD Podvod jak hovado nakoniec. O tom som vám ani nenapísala. Ten chalpík chcel hneď podpísať zmluvu, zaplatiť 150 € a keď sme sa včera dozvedeli ako im fotili "book", t. j. jeho dcéra v rohu miestnosti, kde ich bolo asi 50. 
Ach jaj, teraz som dala prihlášku do agentúry Flash a uvidíme čo z toho bude, pretože najprv, samozrejme, musím schudnúť a teda idem sa ukázať za pád týždňov, že ako na tom som a kým neschudnem na primerané miery tak dovtedy budem sa chodiť ukazovať. :) Ale akosi o to začínam strácať záujem. :/ 




Finlandia ^.^

Tataráčik, bol v minulom poste.

Tie vlasy chcem. :( Ibaže potrebujem dlhšie vlasy, hustejšie a kvalitnejšie. :/A mamka by mi ich ostrihala keby takto dojdem domov. Aurčite by sa mi to nehodilo.


Moja korunka z kvetov. Rada som robila venčeky zo všetkých kvetín na záhrade ako malá. :) 
Mohli ste vidieť TU. :) 


A toto zasa v predošlom príspevku. :) 

It´s all about Vans. ^.^ Milujem ich. 


Nájdete vo včerajšom článku. :) 

Keby to bolo také jednoduché. Utiecť a už sa nevrátiť...


Jahody, banán a pomaranč. :) 




Majte sa. :) 

You Might Also Like

2 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *