Produkty, ktorými si čistím pleť

4/26/2014

Ahojte, myslím, že takýto článok tu už bol. Nie som si istá. Niečo ako nočná rutina alebo také dačo. Teraz ale mám niečo nové.

Pred pár týždňami mi mama doniesla po jednej babe, ktorá si to doniesla z Londýna, no nakoniec to nechcela, úžasné čistiace prostriedky na tvár a dekolt. Hneď som ich začala používať ale musela som si nájsť, čo je na čo. Domyslela som si síce, na čo to asi je ale aj tak pre istotu.

Je to kozmetika s názvom Benefit (link v názve) zo San Francisca.

Príbeh tejto kozmetiky začína u dvoch dvojičkách z Indiany, ktoré vyrastali na farme. Ak som to správne preložila, stali sa úspešnými modelkami a makeup umelkyňami a presťahovali sa do San Francisca, aby začali pracovať (zrejme tak by som to preložila) na úplne novom prístupe ku kráse. Kozmetika bola založená v roku 1976. Vtedy bola ešte známa ako The Face Place a premenovala sa na Benefit Cosmetic až v roku 1990.

Riadi ich mantra:
"Make-up nemusí byť vážny, aby vyzeral dobre."

To bolo niečo málo k ich kozmetike a teraz už poďme na konkrétne dva produkty, ktoré od nich mám. Nie je to recenzia, napíšem len o nich čo vlastne sú zač ale svoj názor k nim nenapíšem ako pri ostatných recenziách. :) 


Ako prvé použijem tento produkt. Pod fotkou je napísané niečo o ňom. :)



Refined Finish Facial Polish

smoothest surface facial exfoliator


Prečo ho milujeme! 
Rafinovaná úprava krásne rozjasní pleť, jemne exfoliačný na čistenie pleti, pomáha minimalizovať výskyt pórov, odhalí prirodzený vzhľad pleti. Obsahuje prírodný íl a extrakt z morských rias bohatý na minerály, živiny a cukry, ktorý je známy, že očistí pokožku. 

Ako sa používa?
Jemne sa vmasíruje do tváre, samozrejme, okrem očí. Potom už len opláchnite. Použite ho 1 až 2-krát týždenne. 



Túto tonizujúcu pleťovú vodu používam ako poslednú. Prejdem s ňou po tvári, krku a dekolte až na konci. :)


Moisture Prep Toning Lotion

smoothing lotion to prep face for moisturizer


Prečo ho milujeme!
Špeciálny krok pre ďalšiu žiarivú pleť. Tonizujúca pleťová voda vyhladzuje a vyživuje pokožku. Obsahuje vitamín E acetát, prírodný ovos a túžobník, rastlinné výťažky, ktoré očistia a vyhladia pokožku a pomáhajú redukovať jemné linky. Táto špecializovaná receptúra obsahuje zmes aloe vera a kvasnicového extraktu, ktorý vyčistí a upokojuje pokožku.

Ako sa používa?
Nanáša sa vatovým tampónom na čerstvo vyčistenú tvár a krk.




O tomto som už raz niečo písala. Každopádne dole máte fotku a je tam napísané ako sa to používa a načo to je, čo to vlastne je. :) Prečítajte si samé ak chcete ešte vedieť.

Používam ho medzi produktmi vyššie uvedenými. :)




Dúfam, že sa článok páčil. :)
Zanechajte komentár, poteší a oplácam. :)
P.S.: Dnes už článok nebude, ale až zajtra. A to sľúbený o mojom prvom mesiaci s Jillian. :)

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Veľmi pekný článok! Rada vidím že niesom jediná ktorá si potrpí na starostlivosti o pleť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To určite nie si, treba sa o ňu starať. :) a ďakujem :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *