Summer Memories / Mallorca 2012

4/25/2014

Ahojte! :) Včera som sa rozhodla vám napísať tento článok. Teda, vlastne ide len o fotky ako o článok. Včera bolo krásne teplúčko, ba až nadmerne horko.

V škole sme sa fotili a myslím si, že môžem byť konečne na tej fotke pekná. Nepamätám si, kedy som mala peknú koncoročnú fotku. Asi nikdy. Na strednej škole prvý rok som chýbala, bola som v nemocnici a v druhý ročník som aj zabudla, že sa fotíme tak tam vyzerám hrozne. Tentoraz som sa na to pripravila. :)

Práve kvôli tomuto horku, čo už dnes bohužiaľ nebolo, som sa rozpomenula na leto. Už sa naňho tak teším! Spomenula som si na leto 2012 kedy sme boli znova na Mallorce. Boli sme tam ako malé so sestrou a našimi a hrozne som tam chcela ísť znova, aby som si rozpamätala na spomienky a vedela, či to na čo si pamätám, vyzerá a je to presne to, čo si myslím. :D A môj sen sa splnil. :) Je tu iba pár fotiek, pretože na ostatných je moja rodina, čo by ich asi nepotešilo, keby sa tu objavia alebo ja a vyzerala som fakt hrozne, tučná strašne. A ostatné boli nepoužiteľné, pretože sú rozmazané. JA, som ich NEFOTILA! :D Tento rok musím fotiť fotky ja. :)

Tak taká menšia spomienka na leto, plánujem pridať ešte niekoľko takýchto článkov, zatiaľ sa majte, ja idem pozerať South Park a Big Beng Theory, zagratulovať dedkovi a pripravovať počas toho ďalší článok, ktorý by sa mohol objaviť aj zajtra. :) Ak nie, tak v nedeľu. 














You Might Also Like

2 komentárov

  1. Vypadá to tam krásně :) Jednou bych se tam ráda podívala :) Nejdál jsem byla asi v Chorvatsku :D
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to tam fakt pekné :) fakt odporúčam ísť sa tam aspoň raz ísť pozrieť, aj keď je tam strašne dusno :D

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *