Tulips and Vans

4/09/2014

Ahojte, baby! :) 
Dnes len tak v skratke. Včera som šla so sestrou nafofiť fotky, ktoré máte nižšie. Je to úplne obyčajný outfit. Fotený je kvôli tomu, že tie nohavice sú z New In-u, ktorého fotku som dala zatiaľ iba na facebookovu stránku. Tak isto som si kúpila aj sukňu a ten outfit bude až keď znova bude pekne krásne. Teraz totižto len prší a prší. Nemám to rada. :(
Zrovna včera ako sme to išli nafotiť, sme stihli výborné počasie, pretože akonáhle sme prišli domov, začalo hrozne pršať a blýskať sa. Ku koncu už boli fotky tmavé, preto len tieto. :) Aj keď je ich omnoho viac ako minule. Fotky sú upravené, pretože foťák ešte stále nefunguje a musela som to fotiť mobilom a fotky neboli vôbec zaostrené a páčilo sa mi to takto sfarbené. :) Tak aby ste sa nečudovali. 

Dúfam, že sa páčia fotky. :) 

Naše tohtoročné kučeravé tulipány. ^.^


nohavice: F&F
tričko: Stradivarius (tielko pod tým je home made :) )
bunda: Gate
šál/šatka: Takko
tenisky: Vans








You Might Also Like

8 komentárov

  1. Super fotky! :-) Kde je upravuješ?
    http://worldwithevelyn.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      stiahla som si Perfect Effects 4, neviem už kde ale určite to nájdeš :D

      Odstrániť
  2. Tie vans :3


    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny outfit a super štýl máš. To tielko alebo svetrík je super..
    www.all-of-beauty-things.blogspot.sk - pozývam ťa na moju Giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :3 to je tričko, tielko mám pod tým hlavne preto, že je priesvitné a nebolo by to tak pekné :)

      pozriem si a možno sa zapojím :)

      Odstrániť
  4. ta lienka je krasne odfotena!

    Inak ak mas rada NIIVEA mliecka pozyvam ta na giveaway o uplne novinky tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *