Yves Rocher - Guľôčkový dezodorant Ľevandula z Provence

4/05/2014

Ahojte, dnes je tu už konečne recenzia na produkt, ktorý som obdržala od kozmetiky pod menom Yves Rocher. Je tu už taký mesiac, čo som vám o nich písala a pripravovala vás na recenzie. Nechcela som, aby boli len také narýchlo a bolo vidno, že som ich ani poriadne nevyskúšala. Preto som si na to nechala dlhší čas a myslím, že už je ten správny čas, aby som vám o nich napísala. Hoci ma mrzí, že to nebolo rýchlejšie, niekedy je lepšie počkať na to dobré. :)

Obdržala som 3 produkty. Toto je jeden z nich, ďalšie budú najbližšie dni. Poďme na to. :)

 Levanduľa z Provence JARDINS DU MONDE - gulôčkový dezodorant 


Čo hovorí stránka?


Každodenná účinná ochrana proti poteniu s príjemnou sviežou vôňou levandule z Provence. Tento dezodorant neobsahuje alkohol a zaručí Vám 24-hodinový účinok proti poteniu.



Zložky rastlinného pôvodu: 

- esenciálny olej z levandule z Provence
- gél z bio alove vera


Cena?

4,10 €/flakón 50 ml

8,20 €/100 ml


Môj názor?



Keď som zistila, že medzi výrobkami je aj dezodorant, zostala som milo prekvapená, pretože som jeden zrovna potrebovala, pretože sa mi jeden míňal. Zároveň som bola ale aj nedôverčivá, pretože používal iba sprejové, kedže vždy keď som mala doteraz nejaký guľôčkový, nikdy to nedopadlo dobre. Buď som mala biele fľaky na tričku alebo sa mi spravil taký biely povlak na podpazuší (a to nebolo už tesne pred spotrebovaním ale kludne aj na začiatku). Vždy som mala taký blbý pocit, pretože som ho akoby ešte dlho cítila, také mokré ako tesne po nanesení. Ale dala som mu šancu. 


A aký mám z neho pocit? Úžasný. Fakt. Nedávala som mu veľkú šancu ale ja som fakt nič necítila. Pretrela som si s ním podpazušie a o trošku dlhšiu chvíľu sa vsiakol akoby do kože. 

Neviem ši je to len náhoda ale pri minulých deodorantoch a dokonca aj pri tých sprejových som sa potila tak či tak, fľaky od potu sa mi vytvárali ale teraz? Naozaj, možno si to len nahováram alebo to nejak záhadne vyšlo, ale ja som necítila, že by som bola extra spotená alebo že by som mala odstrašujúce fľaky v podpazuší na tričkách. Naozaj. Myslím, že sa naozaj splnilo to, čo tvrdia o 24-hodinovej ochrane. Možno teda nie až 24 hodín, ale pobyt v škole a cestu domov zvládol. Ak sme teda nemali zrovna telesnú. :) 


A ďalšie čo ma príjemne prekvapilo bola vôňa. Hneď po otvorení ma zasiahla priamo do nosu a nemohla som sa od nej odtrhnúť. Cítite ju aj pod pazuchami. Nestratí sa len tak, že keď je vo flakóne, je tam veľké množstvo a preto to je cítiť. Nie. Príjemná vôňa levandule tam je určite cítiť a pripraví vás o pár sekúnd/minút vášho času len preto, aby ste si privoňali.


Jeho mínusy?

Ako jeho mínusy by som povedala len to, že musíte trošku počkať, kým sa vsiakne do kože. To, že vôňa nevydrží celý deň je normálne a očividné, nemyslím si, že by vôňa ostala dlhšie. (No mohla by.) :) 


A záver? 



Ja by som si rozhodne aj nabudúce kúpila práve tento dezodorant. Úplne zmenil môj názor na guľôčkové dezodoranty.







Čo na neho hovoríte vy? :)

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Takze hovoris ze predtym si mavala flaky a pri pouziti tohto sa ti uz nevytvarali? Mozem sa spytat ze kde si to kupila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to iba môj názor, ak by si si chcela potvrdiť z viacerých, musíš pohľadať aj iné recenzie, ale aspoň ja som si nijaké nevšimla. Nezaregistrovala by som, že by sa mi vytvorili nejaké veľké škvrny. A možno ako som spomenula (aspoň myslím, že to tam je), to bola náhoda alebo to tak vyšlo, že som žiadne nemala. :)

      Ja som ich dostala na zrecenzovanie ale obchody sú napríklad v Bratislave, Košiciach, Nitre, Trenčíne, Žiline alebo v Poprade. :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *