Yves Rocher - Kalifornská mandľa

4/10/2014

Ahojte, baby! 
Dnes som dokončila ďalšiu recenziu, tentoraz na sprchovací gél od Yves Rocher. Nabudúce už len korektor. :) 
Tak si teda prečítajte... :) 

JARDINS DU MONDE Kalifornská mandľa - sprchovací gél 


Čo hovorí stránka?

Je viac dôvodov, prečo si zamilujete tento sprchovací gél so sladkou vôňou mandlí! Krémová textúra s bohatou penou, zjemňujúce účinky kalifornskej mandle. Doprajte svojim zmyslom dobrodružnú cestu do slnečných údolí Kalifornie!


Jeho + :

- umývacia zložka rastlinného pôvodu obohatená o hydratačné* a zjemňujúce látky
- pH neutrálne pre pokožku
- ľahko odbúrateľné zloženie, ktoré neškodí životnému prostrediu

*hydratácia vrchných vrstiev pokožky


Cena?

1,15 €/flakón 100 ml
2,30 €/200 ml

Môj názor?

Možno to vyznie, že sa opakujem (čo zároveň pravda je ale aj nie je) ale keď som videla, že som dostala šampón na zrecenzovanie, nebola som veľmi nadšená. Teda bola ale nie až tak veľmi. Totižto, ako už asi viete (a ak nie tak to tu napíšem ešte raz) mám problém s výberom správnych šampónov. Mám suchú a citlivú pokožku na hlave aj na tele a doteraz - posledné roky - ma po každom svrbela vždy hlava a aj celé telo. Vždy som sa musela krémovať ihneď po sprchovaní. Teraz to síce robím tiež ale už nie preto, že by ma niečo svrbelo ale preto, že sa cítim strašne suchá. Myslím, že ja nenájdem šampón, po ktorom by som sa cítila ako po nakrémovaní. Teda taká hebká ako to ukazujú vo viacerých reklamách. Myslím, že to je nemožné. 

Zároveň som bola ale plná očakávania, pretože je to naozaj dobrá kozmetika a teda som jej dávala veľkú šancu a tešila som sa na ňu. Ešte v teň deň som skočila do sprchy a vyskúšala ho. Ako prvé sa mi zapáčilo balenie. Je jednoduché a pritom pekné. :) Omnoho krajšie ako nejaká ženská na tmavom podklade kde je tých informácii nacápaných a neviete čo to vlastne je. Potom samozrejme aj vôňa. Neviem ju opísať, mandľu som ešte nikdy nevoňala. Fakt ju neviem popísať ani k ničomu priradiť. Ale je fakt príjemná a taká sladká ako píšu. Ak ho niekto máte, tak to viete. A pocit po sprchovaní? Hlavné je, že ma nič neškrábalo. Pár krát síce hej, ale nebolo to také hrozné. Akoby to moju pokožku upokojilo. Teraz, keď už ho používam dlhšie, tak ma vôbec nič neškrábe. Celkovo moju pokožku upokojil. Pokožku suchú a vysušenú mám stále ale cítim sa po použití fakt dobre.

Jeho mínus?

Kedže som od neho nečakala nič extra, nič ma nesklamalo, skôr prekvapilo. Ale jediné také by bola asi vôňa po sprchovaní. Chvíľu ju cítiť ale ja ju do takej hodinky už necítim. Len tesne po sprchovaní by som povedala. Ale inak asi žiadne výhrady nemám.

Záver?
Určite by som si nabudúce kúpila od nich aj ďalšie sprchové gély. Ale iné "príchute". :)





A čo vy? Máte už nejaký alebo by ste chceli? :) 

You Might Also Like

0 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *