Yves Rocher - Rozjasňujúce korekčné pero COULEURS NATURE

4/18/2014

Ahojte. Dnes pridám poslednú recenziu na produkty, ktoré som obdržala na testovanie od značky Yves Rocher. Ešte raz sa im chcem poďakovať za túto skvelú možnosť, ktorú si naozaj vážim a dúfam, že niekedy nabudúce budem mať možnosť znova niečo vyskúšať. :) 

Dnes to teda bude ako ste si mohli všimnúť o korekčnom pere. Doteraz som písala informácie z ich stránky, no k tomuto peru tam nič nie je napísane. V obálke mi prišlo niekoľko papierov, a na nich boli informácie k novinkám marca 2014. Patrí tam rozjasňujúci  make-up, korekčné pero a rozjasňujúci púder. Ja som dostala na vyskúšanie korekčné pero, tak vám opíšem to, čo tam píšu a aj to, čo píšu v katalógu. :)

Čo sa píše v katalógu (a na papieri, kt. som dostala)?

Opravná ceruzka zaručí žiarivý a mladší pohľad za každých okolností. Jedným ťahom štetca aplikujete príjemnú jemnú textúru, ktorá okamžite vyhladí vrásky a dodá pleti mladistvejší vzhľad. Perfektne prilieha k pleti a zjednocuje farbu počas celého dňa bez toho, aby zvýraznil vrásky. Textúra je obohatená o pigmenty odrážajúce svetlo a presvetľuje tmavšie miesta tváre. Pohľad je rozjasnený a oddýchnutý. 
 Používa sa samostatne alebo po nanesení make-upu. 

Zložky rastlinného pôvodu:

perleť s ružovým voskom, šípkový olej, výťažok z rakytníka úzkolistého, voda z ruže damasscénskej

Odtiene:
V katalógu sa píše, že sú iba 2 odtiene ale na papieri, ktorý som dostala sú zobrazené dva. A to ružový, béžový a zlatý.

Cena?

teraz stojí 12,90 € namiesto 15,90 €

Ako sa používa? 

Použitie je veľmi jednoduché, otvoríte ho na jednej strane a otáčate druhým koncom (tam, kde je čierne/fialové kolečko). Potom vám vyjde už samotný korektor a môžte nanášať na vami zvolené miesta. :)

Môj názor? 

Budem sa asi opakovať, ale vzdychla som si, keď som si našla v balíčku korektor. Doteraz som totiž nikdy nemala veľké problémy s akné (čo zatiaľ ani nemám - musím si zaklopať) alebo s nejakými veľkými estetickými problémami, že by som si musela kupovať korektor. A aby som povedala pravdu, začala som si ho vážiť o niekoľko dní neskôr, kedy sa mi celkom zišiel. A aj vtedy, keď som si všimla jeho cenu. Korektor sa zíde vždy, ako som si už uvedomila. Vždy sa nájde niečo, čo treba zakryť.

A ako som s ním spokojná? Veľmi. Nepoužívala som ho len na spodné viečka, čiže oblasť pod okom, ale aj inde a som spokojná. Mne osobne už pomohol pri schovaní miernych cucflekov - nezakryje to ale dostatočne, no za začiatok alebo zjemnenie stačí :D ), tak isto aj malých pupáčikov, ktoré nevyzerali dobre. A to vám ukážem aj dnes. Kvôli tomu, že som na tvári nemala nič také, čo by bolo na fotkách dostatočne vidieť, nemohla som spraviť príspevok, kedže sestra odmietla spolupracovať a bola som na to sama. Teraz ale mám dostatočné nedostatky, tak je to na čom ukázať. Už len aby fotky vyzerali dobre. :)

Používa sa naozaj dobre, konzistencia je výborná, pretože nie je ani riedky ani hustý - taký akurát. Ja mám odtieň 2 a sadol mi perfektne. Štetec je veľmi jemný, minule som sa prichytila ako si len tak prechádzam po tvári, keď už som tam nemala vytlačený korektor. :)

Nezakryje síce dokonale, ale mne stačí. Možno by mi lepšie sadol tmavší odtieň ale to je ťažko povedať, kedže tento na mne nie je vôbec spoznať. A závisí už od vás, či ho použijete k make-upu alebo nie.





pred

po

 pred

po



You Might Also Like

2 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *