Catrice Liquid Liner

5/26/2014

Ahojte! NA začiatok sa vám chcem ešte poďakovať za nové 2 like-y na mojej facebookovej stránke. Ak ju ešte vy nesledujete, určite kliknite na "like". Nie preto, že chcem, aby mala táto stránka cez 1 000 like-ov, ale vždy tam nájdete nové info o tom, čo idem písať, čo som práve pridala na blog či otázky na to, čo chcete skôr na blogu. Máte teda možnosť si vybrať niečo čo sa na blogu objaví. :)

Dnes som si pripravila takú menšiu recenziu na túto tekutú linku od Catrice. :) Fotky som mala nafotené už ale pred mesiacom, mala som viac času tak som si to pekne nafotila (aj mňa :D) a dnes už len teda dopíšem článok. :)  Snáď sa fotky páčia, neviem ako vám ale mne sa to pozadie veľmi páči - pekne mi to k sebe ladí. :) A snáď fotky mňa s linkou stačia. :)

P.S. Tú linku som si vtedy robila celkovo asi 5. krát. Preto sa nečudujte ak bude možno trošku divná - dúfam že nebude. :D Možno je to málo na recenziu, ale chcem vám napísať moje doterajšie skúsenosti a ja myslím, že bohato stačia pretože nemaľovala som si ju len tak - na doma na hodinku. :)


Túto linku som dostala od sestry, nekupovala by som si ju určite sama a preto jej moc ďakujem za to, že mala takú neústupčivú chuť kúpiť si nejakú ceruzku a nakoniec kúpila túto a aj ochladnutiu tejto jej horúčky. Preto mi ju vlastne dala. Ona ju vlastne ani nechcela ale chcela si niečo kúpiť no po príchode domov si to rozmyslela. :D 

Ja som ju hneď nepoužívala, mám ju doma už pár mesiacov - viem, je to blbé ale čo už - ale až teraz som ju začala používať. Teda nie tak celkom ale dostala som chuť. Momentálne som sa pár mesiacov nelíčila, nedávala som si väčšinu dní ani špirálu, pretože som nemala chuť (času by aj bolo) ale vedela som, že by to bolo zbytočné, pretože som bola v takom psychickom stave, že som mala chuť stále plakať a tak sa aj dialo. Teraz som sa ale rozhodla to hodiť za hlavu a riešiť všetko s kľudom a prežívať zo dňa na deň s pár plánmi a nebrať všetko tak rýchlo k srdcu, čiže sa hneď nerozplakať. :D Preto sa už môžem maľovať. A kto by plakal, keby bol kompletne namaľovaný a ešte takouto linkou? :D No nie? 

Poďme si ju predstaviť teda bližšie. :)


Čo nájdete napísané na stránke? 

Dokonalé zvýraznenie oči: špeciálne zloženie a inovatívna jemná špička dokážu vykúzliť dokonalú linku len jedným ťahom!

Objem

1,7 ml

Cena 

Cenu si ja už určite nepamätám, preto vám napíšem tú, ktorá je napísaná na stránke Catrice. 3,79 € je teda najvyššia cena, za ktorú sa predáva. :) 


Môj názor:

Páči sa mi aj balenie, aj keď je také jednoduché. Tento odtieň, 010 Dating Joe Black, sa mi veľmi páči a som z neho nadšená, pretože farba je fakt že čierna, žiadna vyblednutá čierna ako vidíte v reklamách na pracie prášky. :D Naozaj, strašne ma prekvapila. :) 
Ako môžte vidieť na fotke nižšie, tuš sa aplikuje pomocou takéhoto hrotu, ktorý je gumenný- aspoň mne tak teda príde. Ľahko sa s ním robí linka, dá sa pekne vytvarovať a dokáže pomocou špicatého hrotu robiť aj celkom tenké linky a, samozrejme, aj tie sú perfektne čierne a nie sú nijak "pokazené". Aspoň teda, ak si ich viete nanášať. Na začiatku som to nevedela ani ja a nevyzerali bohvieako slávne tie linky, boli skôr odpudzujúce, ale skúsila som to ešte raz a už sa mi netrasie ani ruka tak hrozne. :) Na začiatku idú robiť teda pekné úzke linky a potom sa už dajú aj pokojne hrubšie. :)  Ja si ich robím pomaličky a najprv tesne pri oku a tenké, potom rozširujem a spájam aby bola pekná. Myslím, že mi ešte potrvá, aby som si vedela spraviť obe linky také isté, preto som radšej vám sem odfotila aj oba jedno oko. :) Je to ale na vás, ako sa rozhodnete s ňou pracovať. :) 
Ďalšia skvelá vec na nej je výdrž. Dokáže vydržať v neporušenom stave celý deň. Dnes som si ju dala tiež ráno, aby keď vám o nej idem písať, nepíšem bludy ale naozaj pravdivé skúsenosti. Jediné čo sa mi zmazalo boli konce, tie chvostíky. Jeden som si omylom zotrela - je vidno, že nie som zvyknutá - a druhý som si tiež nejako rozniesla, no myslím, že až taký veľký problém by to nebol dorobiť chvostík. :) 

Záver?

Ja osobne som s ňou veľmi spokojná, je pravda, že iné tekuté linky som ešte nemala ale rozhodne by som si kúpila aj nabudúce jedine túto. Farba je poriadna, naozaj je to čierna čierna, výdrž je tiež viac než dobrá a mne osobne aj keď som teda začiatočník sa s aplikátorom veľmi dobre pracuje. Nemám síce ešte vychytané všetky muchy ako sa hovorí ale cvikom sa to zlepší a už sa mi nebude snáď vôbec ruka triasť. :) 
Ja by som vám ju odporučila, skúste ju, mne 100 %-ne vyhovuje (dúfam, že som to napísala dobre, ak nie, učiteľka s ADK ma môže znova karhať :D) a určite by som ju nemenila. :) Ak sa mi minie, tak určite kupujem znova túto. Našťastie dnes nepršalo po ceste domov, takže neviem ako sa správa v daždi. :/ :) 


Tu sú teda už tie fotky. :) Sú mierne upravené, nie moc, možno tam nie je perfektne vidno farbu, no myslím, že tá druhá ju dobre ukazuje. :) 



Čo na ňu hovoríte vy? Máte s ňou skúsenosti? :) 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. pekna recenze a moc se mi libi tvoje nausnicky!

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O NEREZOVÝ ŠEJKR na koktejly nebo kávičku
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, ďakujem, to sú moje prvé náušničky :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *