Môj prvý Swap

5/30/2014

Ahojte! Po pár dňoch sa opäť hlásim. Nemala som teraz čas nič písať, pretože sme mali dosť veľa písomiek ale nakoniec som to vytiahla na 1, 2. Ešte uvidím ako dopadnú písomky budúci týždeň. :D 

Dôvod tohto článku ste si už asi stihli všimnúť. Do skupiny bloggeriek napísala Alžbet(k)a, že či má niektorá záujem o swap. Ja som nevedela čo to je, pretože takýto názov som ešte nikdy pred tým nepočula ale tušila som asi o čo ide a mala som pravdu. Ak ani vy neviete, v skratke ide o to, že sa dve bloggerky dohodnú o zaslaní balíčku - najčastejšie kozmetiky - v určitej sume. (My sme sa dohodli na 10 €.) Je to super, už dávnejšie som and tým rozmýšľala ale nevedela som ani s kým a nebola som si istá či som ochotná za to utratiť peniaze. :D Najlepšie je, že neviete čo dostanete a tým pádom ste ešte viac nedočkavé a tešíte sa kedy balíček príde a vy ho otvoríte a potešíte sa z nových vecí. :) Tak isto to bolo aj u mňa. :) Dohodli sme sa, v stredu sme si to naraz poslali a dnes už sme balíčky rozbaľovali. O tom čo som poslala ja Alžbete si môže prečítať na jej blogu. (LINK) :)

Teraz máte možnosť nahliadnuť do balíčku, ktorý mi zaslala ona. :) 


Ako prvé vám ukážem kozmetiku od značky Miss Sporty. Riasenku Fabulous Lash Xtra Black, odtieň 001 Xtra Black, krásny tmavý tyrkysový lak Metal Flip (aspoň tak sa mi zdá), odtieň 030 a ešte tento úžasný rúž odtieňa 37 I like . Má skvelú ružovú farbu, takú jemnunkú a už ho vidím na mojich perách v deň, kedy si dám tie prekrásne šaty z posledného New In-u. Budem sa cítiť najkrajšia na svete. ^.^


Ako ďalšie sú tieto vatové tyčinky s obsahom oleja a vitmínom E, ktoré slúžia na odličovanie drobných alebo aj väčších nedokonalostí na viečku či už sa vám odtlačila špirála alebo nepodarila linka. Neviem, či som vám už o nich písala ale jedny doma mám no už také polovičné balenie, takže sa teším, že som tam našla aj tieto tyčinky. Aspoň nemusím potom už kupovať a mám ich už v zásobe. :)  Na fotke ešte môžte vidieť balzam na pery Juicy Orange od značky Balea, ktorý je určený pre vláčne pery, s ochranou proti vysychaniu pier. Tento balzam sa mi hodil, pretože mám len vajíčko a normály balzam sa mi akýmsi záhadným spôsobom roztopil/zlomil a už nie je možné ho používať. :) 


Potom som v balíčku ešte našla čistiace obrúsky tiež od značky Balea, ktoré sú pre každý typ pleti a dokážu odstrániť aj make-up a tak isto od tej istej značky aj túto úžasnú soľ do kúpeľa "Jemné kvety". :) Na to sa moc teším, plánujem už dlhšie si ísť oddýchnuť do vane a doma sa nám rýchlo míňa levanduľová soľ. :D 


A ako posledné - v krásnej ružovej kapsičke na mňa čakal darček v podobe troch vecí a to takáto mašlička do vlasov, krémový očný tieň z Avon-u, odtieň Peach Cream, a takéto náušničky. ^.^



Som strašne rada, že sme sa na tom dohodli a určite by som takéto niečo podnikla neskôr aj s niekým iným kto by mal záujem (a naozaj by mi to poslal a neoklamal ma :D). Najprv ale si musím našetriť znova zvyšné peniaze. :) 

Alžbete naozaj ďakujem, všetko ma potešilo. :) Najviac ale rúž, lak, balzam na pery, soľ do kúpeľa a tá mašlička s náušnicami. ^.^


Čo hovoríte na Swap vy? Podnikli ste už takéto niečo alebo by ste chceli? :) 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Ja ti dakujem strasne moc :* to čo si mi poslala si sa uplne trafila :3 som strasne rada ze sme sa takto dohodli :) vazne ti dakujem. Snad niekedy sa stretneme a urobime spolu aj clanok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekedy by sa mohlo podariť :) aj ja som rada :3

      Odstrániť
    2. Veru mohlo. Dakujem este raz strasne moc :3

      Odstrániť
  2. Wow, to je skvelý nápad! Páči sa mi :) Ale asi by som sa bála, že by som zaplatila a nikto by mi nic neposlal :( Alebo nejakú somarinu :( :D
    Ale chcela by som to vyskúšať, každopádne, naozaj skvelé veci. Najviac by ma potešili tie tiene, ale taktiež ten skvelý rúž :3 takýto už dlhšie zháňam, taký Audrey :3 určite sa po ňom v obchodoch poobzerám :)

    http://sophiemedvid.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa popravde tohto vždy bála ale nezdalo by sa mi, že by ma Alžbeta oklamala :D myslím, že ak nájdeš dobrú bloggerku, tak by nemal byť veľký problém s týmto, alebo ktorú aspoň sleduješ dlhšie :)
      ja som taký tieň ešte nemala a ten rúž som si ešte neskúsila ale určite je skvelý! ^.^

      Odstrániť
  3. swap je podľa mňa super nápad,ja som ho ešte nikdy neskúšala :)
    raz by som to tiež chcela vyskúšať.
    pozývam ťa na moju giveaway na blogu orsolyaambrusova.blogspot.sk ,dúfam že sa záčastníš:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to druhé som náhodou napísala,prepáč
      všimla som si že si sa zapojila a ďakujem :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *