Ako skladujem kozmetiku

6/12/2014

Ahojte, dnes som si pripravila tento druh článku. Už ste ho mohli vidieť na skoro každom blogu a aj u veľa vlogeriek. Mne sa to veľmi páči, pretože môžem nabrať veľa inšpirácií. Z môjho článku zrejme nič nenaberiete, pretože moje skladovanie je trochu nezvyčajné. :D 

Takto ako to uvidíte za chvíľu to mám iba deň. včera večer som si robila nechty a chcela som si konečne spraviť poriadok v tom mojom skladovaní. Vyzeralo to hrozne. Mala som to v takom malom kufríku, ktorý som mala večne otvorený, a všetko tam bolo nahádzané pokope ale mne sa to tak nepáčilo. Nebolo to rozdelené aj keď niekedy sa mi to páčilo, že to bolo všetko tak pokope a bol v tom taký ten bordel. Ale skôr sa mi to nepáčilo ako páčilo. :/ Som v tomto dosť nerozhodná. 
Stále som rozmýšľala ako si to všetko uložiť. Ako uložiť rúže aby som videla aký je to odtieň... Včera som na to konečne prišla a tu je celkový výsledok. 


Všetky rúže, balzamy, vzorky a ostatné som pekne uložila do šperkovnice. Mala som tam zbytočne voľné miesta, preto som ich týmto vyplnila. :) 

Na začiatok vám ukážem ako mám uložené náušnice, kedže to už mám všetko v jednej "krabičke". :D  Tie menšie mám zapichnuté v tom "niečom" (vážne ma nenapadá ako to nazvať) a tie väčšie hneď vedľa len tak uložené na sebe. :)


V pravom dolnom rohu mám také blbosti ako náhrdelníky, na ktorých nemám prívesky a čakajú nato, kedy ich spojazdním. :) 


Hneď pod týmto všetkým, vlastne keď to celé vytiahnem, som si schovala všetky ceruzky, korektor a špirály, ktoré mi tam pekne krásne vyšli a zapĺňajú to tak ako som si predstavovala. Na všetko pekne vidím. Mimochodom, všimnite si žltú riasenku, mám ju novú. :) Teraz presne si nemôžem spomenúť ako sa volá, od akej značky je pretože som ju použila si len raz a vôbec som sa nesnažila si zapamätať ako sa volá. (myslím,že je ale asi od Max Factor-u) :D Ospravedlňujem sa, neskôr bude určite aj recenzia alebo nejaké to porovnanie voči druhým špirálam. 


Vľavo hore som si uložila všetky vzorky. Otvorené sú výhry v GA, konkrétne BB-cream a podkladová báza a ešte niečo na pleť od Mary Kay. :) 


Ďalej v strede mám tiež takéto blbostičky. Mám tu rôzne časti príveskov, prstene, sponky a kľúčiky od zápisníkov, denníkov a rôznych krabičiek cez zlatý krížik. :) 


Pod tým všetkým schovávam očné tiene a pinzetu. :) Taktiež tam mám sem-tam aj zrkadielko ale to sa mi sem do fotky zrovna nehodilo. :) 


A ako posledné tu sú moje rúže a konečne miesto, kde ich môžem mať pekne postavené a vidím ich odtiene ako som to vždy chcela ale nemala som ich do čoho takého dať. :) Tak isto mi tam ešte ostalo ako uliate na balzamy na pery. ^.^


Ak aj vy doma máte niečo podobné tak to skúste. Možno budete mať nejaké miesto aspoň na rúže. Mne osobne sa to takto páči aj keď niekomu sa to môže zdať nepraktické, že musím niečo stále vyberať alebo že kde mám make up a tak ďalej. Toto je všetko čo mám a stačí mi to, viac zatiaľ nepotrebujem, časom budem mať toho viac ale ja sa fakt nemaľujem každý deň, takmer vôbec takže nevidím potrebu v tom mať dva rôzne make upy len tak na okrasu. :D Takže asi takto. :) 

Snáď sa vám to aspoň páčilo, keď tak zanechajte komentár či oder, veľmi ma to poteší a posunie ďalej. :) Zajtra nafotím outfit! :D 

You Might Also Like

4 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *