Lavender and roses

6/13/2014

Ahojte, včera po po obede som šla do záhrady nafotiť našu levanduľu ešte pred tým, než ju mama šla ostrihať. Nafotila som ešte aj ruže alebo našu mačku Džinu, ktorá sa odmietala pozrieť do kamery. Dúfam, že sa vám fotky páčia. :) 

Dnes som bola na výlete s priateľom na priehrade. Trošku sme sa okúpali, voda bola teplá a celkom čistá aj keď asi ťažko tak isto ako na kúpaliskách. :D Ale bolo krásne. Tichúčko, teplo, pofotil sme sa s jeho super prednou kamerou tak sa teším kedy mi pošle všetky tie fotky a nejakú vám sem potom možno dám. Jedine ak teda bude súhlasiť, ak nie, tak (takmer) všetky uvidíte  časom na mojom Instagrame. :) Užila som si to, už sa teším na leto. :) Mierne som sa aj opálila a na konci júla by som už mohla byť hnedá. :D 

Dnes sme s mamou nafúkli nafukovací čln a budem sa takto teda môcť čľapkať vo vode cez horúčavy (ak teda nepôjdem sa inam kúpať), kedže bazén nemáme a ani mať nebudeme. :) 



















You Might Also Like

0 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *