Balea balzam na pery Juicy Orange

7/13/2014

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila recenziu na tento balzam na pery od značky Balea, ktorý som dostala od Betky. Mohli ste ho vidieť v článku o našom swap-e. :) Akurát včera som narazila na blog, kde jedna baba naňho spravila tiež jednu kratšiu recenziu, tak ako to spravím ja. Ale nebojte sa, link som už stratila a hľadať sa mi ho nechce takže to nebude žiadne okukávanie. :D Ja hľadám inšpiráciu na iných blogoch len aby som nabrala nové nápady, nič nekopírujem. :) A ak by ste náhodou niečo našli, je to čisto len náhoda. :)



Čo sa píše na obale? 

Pre vláčne pery, s ochranou proti vysychaniu pier. Juicy Orange Vám pripraví skutočný voňavý zážitok a pomocou ošetrujúcej receptúry ochráni pery pred vysušením. Vaše pery ostanú hodvábne mäkké a extra jemné.  Pomarančová vôňa vytvorí oživujúcu inšpiráciu.

Hmotnosť
10 g


Môj názor

Hneď ako som otvorila tento balzam tak ma ovanula vôňa pomaranču. Prvý raz som ju nevedela identifikovať ale strašne mi niečo pripomínala, no potom mi došlo, že to bude ten pomaranč. :D Čo sa týka konzistencie tak je dobrá, ako každý balzam sa v teple roztopí, preto si vtedy nosievam vajíčko od Oriflame-u, aby sa mi tento nerozlial.
Tento balzam sľubuje, že pery ostanú vláčne a ochráni ich pred vysušením. Pery majú ostať hodvábne mäkké a extra jemné. Toto všetko môžem len a len potvrdiť. Pery sú hydratované, mäkké a jemné. Tak ako sľubujú.
Keď som mala vysušené pery (čo sa mi prednedávnom - alebo ešte stále- stávalo často) tak som si dávala na pery iba tento balzam a do dvoch dní som mala pery krásne jemné. Naozaj je skvelý.
Balzam mi na perách vydržal hodinu ak nie dlhšie, ešte stále som ich nemala suché. Aplikovať si ho musíte prstom ak zrovna nemáte nejaký štetec na rúž. :) Ja nemám ale mne vyhovuje skôr si ho nanášať prstom. :)

Ja som s týmto balzamom veľmi spokojná, ani vajíčko mi takto nezvláčni pery. :)

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Veľmi pekná recenzia :)

    Werushberry.blogspot.ska

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super recenzia! :) Škoda .. ja moc nemám rada tietobalzamy, ktoré musíš nanášať svojím prstom...

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) mne osobne to neprekáža, aspoň sa mi nezlomia ako tie tyčinkové :)

      Odstrániť
  3. taky ho mám a je fakt supr
    ta vůně je fakt božííí

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *