Crop Top for the first time

7/08/2014

 Ahojte, niektoré viete, že dnes to bude taký akože outfitový článok s článkami obsahujúce to, čo sa so mnou v týchto dňoch deje keď neprispievam. Myslela som si, že cez prázdniny toho tu budem stíhať viac ale nie je to tak a ja neviem prečo. :D
Túto sukňu s crop topom som mala včera, keď bolo teplo, nie ako dneska, kedy bolo síce teplo ale skôr dusno a tie dva ozrutánske lejaky to úplne zaklincovali. Dnes som toto teda nafotila aspoň takto, pretože moja sestra nie je doma a nemá ma kto fotiť, s mojím som iba po večeroch a to už sa naozaj nedá, keby ho odchytím cez deň tak okey ale nepodarilo sa ešte. :/ :)

 Inak outfit s touto sukňou som vám sľubovala už vtedy ako som vám ukazovala čo som si kúpila v Londýne (je to jedna z tých vecí) no odvtedy som ju mala iba raz a vtedy som nemala žiadnu chuť to fotiť, kedže som prišla domov dosť unavená a spotená. :D


Takže čo momentálne robím vo svojom voľnom čase? V podstate nič a pritom strašne veľa. Neviem či ste si to uvedomili ale je to v podstate iba týždeň čo sú prázdniny. Presnejšie 10 dní. 

V pondelok minulý týždeň som začala robiť autoškolu a už mám za sebou 4 jazdy aj s dneškom. Prvá bola do Špačiniec kde som bola prvý krát - na ceste tam sme chytili bežcov takže to bolo zaujímavé. :) Druhá jazda bola do Modry cez Budmerice a naspäť sme to dali cez Suchú nad Parnou. Za dedinou kde bývam ja som chytila takú istotu ako mi to aj inštruktorka povedala, že je vidno že tadiaľto chodím stále ale pritom nejazdím. :) Musela mi v Trnave ešte pribrať cestu lebo som šla rýchlo a povedala, že jazdím ako dračica. :D Ale veľmi pekne. Tretia jazda bola cez Majcichov do Sládkovičova a naspäť cez Sereď, kde som bola tiež prvý krát. :D A štvrtá jazda bola do Piešťan kam som šla iba druhý raz a naspäť sme šli cez nejaké dedinky,ktorých názov už ani neviem, pretože som tam bola prvý krát a nikdy som o nich nepočula. :D 

Dnes sa vyjadrila, že jazdím pekne,že všetky dievčatá čo teraz má jazdia dobre a že jazdím ako profesionál. :D Už len si to udržať aj na skúškach potom. :D A zajtra už môžem ísť do mesta iba, už so mnou nemusí ísť mimo mesta. :) Aj keď mne sa to tam páči, pretože len prehadzujete, držíte plyn na 80-90 km/h a idete si pekne. :3 Už sa nemôžem dočkať kedy sa budem každé ráno s mamou vyvážať. :D 


Chcela som od začiatku prázdnin začať večer behávať. Dokonca som si stiahla aplikáciu na meranie kilometrov a neviem čoho všetkého, no nemôžem s dokopať ísť večer von si zabehať, pretože to je jediný čas kedy môžem byť s mojím, som lenivá a ležím pri seriáloch, ktoré som síce všetky dopozerala ale moja lenivá povaha si zmyslela pozerať dokonca filmy. -_- Už prebehol "týždeň" a ja nič nerobím pre svoje zdravie a nohy, ktoré som chcela mať o trošku lepšie cez zimu.
Ani na bicykel sa nemôžem dokopať, pretože nemám s kým. Raz som šla za mojím 10 km, tam si pospala a išla naspäť ale viac nič. Šla by som aj na korčule ale problém je v tom, že tu sú max dve trasy na ne ale bojím sa ísť sama, ešte by ma tam niekto uniesol. Neviem prečo, ale bojím sa tohto. Musím ponaháňať kamošky nech ideme,lenže tam je ten problém aj s autoškolou, že neviem nikdy presne kedy ju budem mať až večer možno a sú tam problémy s autobusmi, dnes som musela čakať hodinu a pol a zajtra zasa pol hodinu ak nie 45 minút. :/ Je to blbé.... Ale už musím ísť.

 crop top - New Yorker / sukňa - H&M

Taktiež som si myslela na konci školského roku, že budem pridávať každý deň príspevky na blog, mám tam nafotené dve ďalšie recenzie, na jednu čakám kým mi dorazí balíček, a mám ďalšie tri veci na čo môžem recenzie spraviť. Ale ten čas! Ráno sa mi hneď nechce, doobeda potom zabijem čas ani neviem,zrazu sa musím naobedovať, obliecť sa, osprchovať a utekať na bus, vždy inak podľa jazdy a v Trnave skončím kopu rázy až do 16:45 alebo do tretej ale to ma posledné dni bral kamarát, takže sme potom skočili ešte na kofolu, čiže  ďalšia trištvrte hodinka v kelu a doma som o šiestej/siedmej a môžem ísť von za mojím a večer o desiatej mi padajú už oči. Predvčerom sme boli v Bolerázi na pizzi a večer o 11 už vám predsa nič nebudem písať, keď aj ledva vidím. :D

Je to so mnou ťažké. Musím si to niejak naplánovať všetko, pretože ešte mám jedno stretnutie naplánované na neurčito podľa toho ako mi to všetko vyjde. A ešte musím chodiť mame na firmu pomáhať. :D Som zaneprázdnená, ešteže nechodím na žiadny krúžok. :D



 A ako posledné vám chcem ešte napísať, že sa naozaj budem snažiť všetko si dopredu napísať a pridávať, plus teraz cez leto chcem viac tých outfitov popridávať, nech sa to už konečne naozaj rozbehne aspoň trošku na úrovni amatéra :D, a tak isto sa chcem poďakovať za nové dva odbery, ktoré mi pribudli v poslednej dobe. Vážne ďakujem, snáď sa vám príspevky alebo recenzie či čokoľvek iné páči a budete sem chodiť na ďalej rady (radi ?).
A znova pripomínam, ak toto čítate ale nepatríte pod mojich pravidelných čitateľov, pridajte sa, ak bude 40 odberateľov, bude Giveaway! :)


Majte sa, užívajte prázdniny, robte niečo a športujte - nie ako ja! :D Hlavne aby ste boli šťastní a poriadne si užili toto leto! :) 

You Might Also Like

18 komentárov

  1. Krásne fotky! :)
    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit :)
    http://believeforever-n.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Konecne niekto,kto si croptop aj moze dovolit:)
    Jedine co by som vytkla su ramienka z podprsenky.Ale samotny outfit je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, si druhá ktorá mi takéto niečo povedala, ja som sa ho celkom bála. :) A tá podprsenka - viem viem keby bola aspoň čierna ale tá bola akurát v práčke a bez ramienok by mi to trošku ťahalo dolu. :D Ale ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Super :) Veľmi sa mi croptop páči :) a taktiež čo sa týka vodičáku tak sa na skúšky neboj :) Podľa toho čo píšeš ja som bola strachopud a zvládla som to :/ len sa bojím jazdiť :) tiež som sa tešila kedy sa s mamou budem vyvážať a nakoniec nechcem šoférovať iba keď už fakt musím :D dúfam, že u teba to tak nedopadne ako u mňa :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebudú ešte asi tak skoro ale uvidíme teda ako to zvládnem, snáď dovtedy budem jazdiť s pohodou. :)
      určite si pozriem, ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Jéé..autoškola.. to byly časy. Pamatuju si, že tehdy ze mě byli všichni nervozní, jelikož jsem jezdila děsivě a navíc jsem se i dost bála:D naštěstí jsem to ale překonala a ted sedím za volantem téměř pořád a lidi se mnou jezdí rádi :D
    Jinak souhlasím s tím, co už tu bylo řečeno:) Na croptop máš naprosto ideální postavu, tak ho vesele nos dál:) Sluší ti..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moc :)
      ja keby môžem vyvážam sa už teraz stále :D

      Odstrániť
  6. Pozývam Vás na môj nový blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. neviem či v Česku bude v H&M-ku ale skús pozrieť :) ďakujem

      Odstrániť
  8. Super outfit, croptop je veľmi pekný, si v ňom kočka a máš veľmi pekné vlasy, to máš ombre?
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc :) a nie, je to len uhol svetla a ja mám vlasy špinavý blond ;) určite pozriem, možno už aj som zapojená :)

      Odstrániť
  9. Krásné fotky, krásný outfit a ty jsi taky hrozně moc krásná!! ♡ ^^
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bože, ďakujem moc pekne ^.^ takéto komentáre vždy moc potešia :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *