Eshop store

7/25/2014

Ahojte, dnes mám pre vás teda ako som včera spomínala recenziu/článok o druhom balíčku, ktorý mi predvčerom prišiel z eshop-u Eshop Store. Tomuto som sa tiež veľmi potešila. Našla som tento eshop na internete a veľmi ma zaujal. Je priehľadný a jednoduchý. :)

Ceny sú prijateľné a majiteľka vie čo chce predávať a nie je to tam zmixované jedno cez druhé. :) Komunikácia s ňou bola tiež príjemná. Objednávka mi prišla za jeden deň ak sa nemýlim. Čo dúfam, že sa nemýlim. :D

Na stránke nájdete čelenky, náramky, náhrdelníky, sety, náušnice, taktiež aj kozmetické štetce ale aj kabelky. :) Ja som si vybrala jednu čelenku a náramok. Chcela som ešte jeden prsteň ale nebol zrovna na sklade čo je docela škoda. 

Veci mi prišli v obálke a samostatné veci v takýchto ružových šáčikoch. :) 


Vybrala som si takúto fialovo-smotanovú čelenku a náramok, ktorý pozostáva z viacerých náramkov. Tento je mierne pokazený, nedrží pokope ale dohodli sme sa, že mi to nevadí. Aspoň mám viacero náramkov takto a vyzerá to dobre tak či tak keď si ich dám všetky naraz. (dodatok: náramok bol vyradený z predaja práve kvôli tejto vade, takže sa nemusíte báť, že vám príde poškodený tovar - ja som povedala že mi to nevadí :) ) Nižšie fotky uvidíte ešte samostatne. :) A tretí náramok je obyčajný červený, zrejme proti urieknutiu. Čo viem tak na to sú takéto červené náramky. Ale je obyčajný čo sa mi páči. :) 



No nie je pekný? ^.^ Tento budem kombinovať asi najčastejšie. :) 


A tu som ja s čelenkou na hlave. Čelenku samú o sebe som nemala na hlave už od 13-tich rokov a takúto ešte ani raz tak ak ju mám trošku zle nasadenú nehnevajte sa. Ale hrozne sa mi páči jej farba. Čo poviete, ide mi to? :) Pripadám si na tejto fotke ako hipisáčka, neviem prečo. :D 


A ešte na záver ďakujem pani Kelemenovej za poskytnutie týchto skvelých vecičiek. :)

You Might Also Like

9 komentárov

  1. ahoj :) asi by som začala tým že to balenie je neskutočne cute! :D
    taký červený náramok mám aj ja, teda podobný, ale mám na ňom taký nepopísateľný prívesok, ktorý má asi znamenať lásku a priority, tuším. O.o
    tie náramky sú neskutočne elegantné a ja také veci zbožňujem! :D a tá čelenka je tiež pekná, síce ja osobne by som si ju asi nekúpila:)
    skvelý článok, len tak ďalej :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) mne sa ten červený tiež páči, je taký jednoduchý :))

      Odstrániť
  2. Moc se mi líbí ten náramek s Eifelovkou a ta čelenka ti moc sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, už se valím na eshop kouknout! :) Strašně se mi líbí už to balení, takže první dojem na jedničku a ten náramek, co ukazuješ jako druhý je naprosto boží! :) Pěkný článek!

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a potri si, určite tam niečo nájdeš! :)

      Odstrániť
  4. podobný náramok mám aj ja ako je ten červený :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten náramok s Eiffelovkou je super :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *