Everithing and nothing

7/29/2014

Ahojte, dnes to bude len taký článok o ničom a zároveň  aj o všetkom. Neviem ešte aký bude dlhý ale nechám sa prekvapiť. 

Ako prvé vám chcem povedať o stránke Fake Tattoos, s ktorou sa mi podarila nadviazať spolupráca. Písala som to včera neskoro na stránku na Facebooku. Tetovania by mi mali prísť do týždňa a potom už čakajte menší článok aké mi prišli a o pár dní na to recenzia. :) Zatiaľ si môžte pozrieť ich stránku a poprípade už niečo objednať alebo ak by ste predsa len mali záujem ale nedôverovali, počkajte si na recenziu. :) 
Neviem či viete ale ja mám záľubu v tetovaniach veľkú. Možno som to nespomínala ale chcela by som mať tetovaní po tele aspoň 6 ak nie viac. Mám už vybraté motívy aj miesta ale nie som si tým ešte úplne istá no 18-tka sa mi pomaly blíži a ja si môžem začať šetriť peniažky nech si môžem dať niečo hneď vytetovať. :D 

Trošku som ale odbočila od toho čo som chcela. :D 

Ako ste si už mohli prečítať v článku o mojom rozhodnutí začať aktívne žiť, tak vám dám dnes len také menšie info o mojom začiatku a viac sa dozviete až o týždeň ako také zhrnutie. :) Včera sa mi nepodarilo začať, pretože sme domov prišli o pol ôsmej a teda som nemala medzitým kedy ísť von. 

Dnes som ale od rána sedela sa stolom a robila si testy na vodičák a medzitým samozrejme aj iné veci ale až okolo piatej som sa dokopala ísť von. Pred tým pršalo takže aj fakt, že okolo tej piatej už bolo pekne slnečno ma vyhnalo ísť už v túto hodinu von a zabehať si prvý deň. A výsledok? Namiesto trasy hore kopcom dolinou som si zvolila cestu po rovinke na priehradu za dedinou. Chvalabohu že som sa rozhodla takto! :D Zapla som si Runtastic, ktorý odo mňa zrazu vyžadoval zapnutie GPS, čo som samozrejme nezapla, pretože som s týmto nikdy nemala skúsenosti s nevedela som či to odo mňa nebude chcieť aj internet. Tak som ho nezapla a tým pádom sa mi nenačítavali kalórie ani kilometre ale bežal mi len čas. Využila som aspoň teda ten. :D 

Moja odmena. Tento výhľad milujem aj keď neviem prečo. :) 



Rozbehla som sa a.... tá minúta behu mi úplne stačila! :D Zistila som, že nemám žiadnu kondičku, zakopávala som sa niekedy o svoje vlastné nohy, zistila som, že neviem pri tom dýchať (prišla som a
na to až ku koncu), skoro som vypľula dušu, zabudla som si pitie takže som skoro uschla, zašpinila som si čisto biele tenisky, ktoré pred tým vonkajší svet ani nevideli len telocvičňu v škole, spotila som sa, prišla som na to, že si potrebujem kúpiť nejaké oblečenie na šport a športovú podprsenku, ktorá mi bude prsia držať pokope a nebudú mi skákať hore dole, pretože tak sa behať naozaj nedá, zemská príťažlivosť ma ťahala dole, na začiatku ma boleli ruky a potom nohy a tak isto ma bolel miestami chrbát. Takže asi takto dopadla moja prvá skúsenosť s behom. :D Človek by povedal, že nikdy viac. :D 

Ale! Taktiež musím napísať svetlú stránku. Von som išla nahnevaná, smutná, sklamaná a čo ja viem čo všetko. Proste nemala som sa zrovna najlepšie. Nahnevali ma viacerí ľudia. Ľudia hovoria, že chodia behávať keď sú smutní alebo si potrebujú prečistiť hlavu. Ja som pri tom behu nemyslela na nič iné, len aby som v poriadku došla na koniec a mohla si oddýchnuť. (Ešte sa musím pochváliť, že som sa ani raz nezastavila a pokračovala som v pohybe stále až do konca. :D ) Keď som prišla na koniec a sadla si, vydýchala sa a upokojila sa, porobila si fotky priehrady a okolia ako to vždy zvyknem keď tam raz za čas prídem (je to totiž moje najobľúbenejšie miesto z okolia dediny), uvedomila som si, že som pokojná, kludná a nič ma netrápi. Na všetko som zabudla, proste som to "vybehala" z hlavy a odtiaľ som odchádzala spokojná, šťastná a plná energie! Vážne. Bolo to síce možno zabehnuté nič (pre niekoho, pre mňa veľa)  ale tieto fakty o behaní môžem potvrdiť už aj ja. Cestou domov kedy som len chodila a nebehala som sa celý čas usmievala, tešila sa nad prírodou okolo a spievala si na celé kolo (keď už som bola medzi poliami kde ma nikto nepočuje :D). Nabilo ma to a domov sa mi išlo hneď rýchlejšie. :) 

podarilo sa mi stúpiť aj do blata, cestou tam aj naspäť -_- 



Určite pôjdem aj zajtra, keď už som začala neskončím a hlavne keď na všetko zlé zabudnem. :) A aj Jillian mi išla hneď rýchlejšie zacvičiť. :) A hlavne, keď pri tom pozerám Griffinovcov. :D 


Majte sa zatiaľ, zajtra uvidím či sa mi podarí pridať nejaký článok ale ak áno tak to bude menšia inšpirácia - len fotky z internetu. :) 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. čo by si si chcela vytetovať? :)
    úplne obdivujem ľudí, ktorí cvičia len tak pre seba, lebo ja sa k tomu nedokážem dokopať, možno aj preto lebo nechcem, aj keď kondičku nemám žiadnu. :)
    super článooook (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a ja tiež obdivujem, seba tam ešte nerátam ale keď sa dostanem po bod,že budem utekať normálne a nie takto tak asi budem kričať v ten moment na celé kolo :D

      Odstrániť
  2. Ja som si beh nesmierne oblubila! Uz by som si bez toho nevedela predstavit svoj den. Prvy den bol troska narocnejsi, ale teraz vydrzim behat v kuse aj par km bez zastavenia. :)
    Este by som ti poradila zacvicit si polhodku pred behom (alebo po, ako chces). Dobrych par brusakov, alebo par minutove planks (tie ma obcas zabijaju ale posobia na viacero miest naraz).
    A staci ak si zapnes/povolis len lokalitu. Odo mna ta appka nic ine nechce a internet uz vobec nie. :)
    Prve kilometre mas uspesne za sebou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som sa s tým doma pohrala a zajtra GPS zapnem a uvidím čo to dá :) a ďakujem za radu, som začiatočník takže každá rada mi je svätá :D

      Odstrániť
    2. Ver mi, aj ja som. Stale sa len ucim ako sa stravovat aby som kombinovala vhodnu dietu/cviky. Nadarmo budem naozaj posilovat, ked budem jest nevhodne veci. :/ Cize s tymto nemam az tak vela skusenosti.
      Ale (!) najlepsiu radu, ktoru som dostala a ktoru podavam dalej, je ta, ze cvicenie si treba uzivat a naozaj ho nerobit s odporom. Ani nie za mesiac uvidis dost velke vysledky. :)

      Odstrániť
    3. Tak naložila som si toho veľa, keďže doteraz som len kysla ale raz to muselo prísť a idem to prebytočné na mne zabiť a tešiť sa z výsledkov. :) s radosťou to budem určite robiť :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *