GIVEAWAY ! ! !

7/21/2014

Ahojte! :) Na toto ste už asi dlhšie čakali, hovorila som už o nej dlhšie. Chcela som spraviť ďalšiu GA, keď budem mať 40 odberateľov čo sa včera alebo predvčerom splnilo. Veľmi pekne vám za odbery ďakujem a aj za komentáre, ktoré ste mi v poslednej dobe písali na blog. Bolo príjemné ich čítať. :) Zároveň som sa rozhodla, že bude táto Giveaway platiť aj k prvému výročiu môjho blogu. :) Nebudem robiť ďalšiu súťaž, ja sama nemám niekedy toľko peňazí, aby som vám mohla kúpiť hodnotnejšie veci a viac. Zas inokedy. :) 

Ešte sa ospravedlňujem, že tu dlhší čas nič nebolo. Všetko vám napíšem už v ďalšom článku, ktorý dúfam vyjde už dnes večer ak nie, zajtra ráno. :) 

Tak a poďme už k cene. Tentoraz môže vyhrať iba jedna, bohužiaľ, pretože by som vás obdarovala viacej keby môžem ale nechcem ceny deliť, keďže ich nie je tak veľa. :)


Tento balzam ste mohli vidieť v poslednom článku/recenzii naňho a ja som s ním veľmi spokojná. Ak chcete, prečítajte si recenziu TU. :) Masku som kúpila pre každú pleť, je to čistiaca pleťová maska.


Laky ružovej farby a takej hnedej, neviem však povedať, ako vyzerajú na nechtoch. Tieto laky som mala doma ale nikdy som ich nepoužila, nakoľko mám 3 ružové laky a k týmto som sa celkovo nedostala, preto ich posielam vám a nie sú zaschnuté. :)
Náušničky ste mohli vidieť v poslednom New In-e, dala mi ich sestra no ja som sa rozhodla ich dať nakoniec vám. Ani jedna sme ich v ušiach ešte nemali, nebojte sa. :)
Táto špirála od Rimmel-u je modrej farby a tak isto sa u m§a váľa už nejaký ten čas. Nikdy som ju nepoužila, vyhrala som ju dávnejšie v Giveaway a tak som sa rozhodla ju posunúť niekomu, kto s ňou niečo možno spraví. Mne tu naozaj zbytočne tvrdla ako sa hovorí. :)


Ďalej tu mám dve vzorky od Mary Kay a to Čistiaci krém na normálnu až suchú/citlivú pleť a Hydratačný krém na zmiešanú až mastnú/citlivú pleť. :)

A ako posledné sú tieto prívesky na náhrdelník od Thomas Sabo. Nie sú to fejky, na nižšej fotke môžte vidieť detail jedného prívesku, na ktorom je to najlepšie vidieť, ostatné nemajú toľko miesta, kde by bolo vidno jeho značku. :) Ale, samozrejme, na každom je jeho logo. Nie však jeho podpis. :) Toto je cena, ktorú môžte dostať ale aj nemusíte. V prípade, že vyhráte, si môžte vybrať, ktoré z nich chcete. Môžte si vybrať všetky, iba 3 alebo poprípade aj žiaden z nich. :) Je to len a len na vás. :)


A tu ešte detaily. :)



Podmienky:

1. Myslím, že to je už všetkým jasné, že ako prvé musíte byť pravidelným čitateľom tohto blogu, čiže sa pridať medzi GFC. Verejne, samozrejme, aby som to mohla skontrolovať. (napravo, "Pripojiť sa k lokalite") Plus ešte dopíšte pod akým menom ma sledujete. :)

2. Ako druhé by som vás chcela požiadať, aby ste dali Like na stránku k môjmu blogu, kde môžte vždy vidieť či je nový príspevok alebo nie. Poprípade iné oznamy týkajúce sa môjho blogu. :) (Pod fotkou napravo bordový  Like) Samozrejme mi napíšte pod akým menom.


3. Ako ďalšie by som chcela od vás, aby ste mi napísali, ktorý článok sa vám doteraz páčil najviac (ja viem, že sa mám ešte v čom zlepšovať alebo že prispievať častejšie, všetko bude ale viete ako je to teraz cez prázdniny :) ), poprípade, aký článok by ste ma blogu privítali alebo aké častejšie. :)


4. A ako posledné samozrejme váš mail, na ktorý vám potom v prípade výhry napíšem a vy mi budete musieť do týždňa odpísať aj s vašou adresou. Inak losujem druhého výhercu. :)

Nepovinné: 

Túto vec splniť nemusíte ale ak áno, môžte si pridať druhý komentár, ktorý bude obsahovať obsah vášho prvého komentáru + teda meno, pod ktorými ma budete sledovať v tejto podmienke.

Môžte ma sledovať na Instagrame, stačí ak kliknete pod mojou fotkou na logo Instagramu (hneď vedľa "lajku").

To je všetko, súťaž platí pre SR aj ČR
Platí do 11. 08. 2014.

You Might Also Like

48 komentárov

  1. 1.Alexa Ginger
    2.Alexa Ginger
    3.Máš krásný OOTD, určitě těch víc! :)
    4.alexaginger07@gmail.com

    To je vše:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. AHoj :) ďakujem za pozvanie :)

    Sledujem : GFC : Nikoj Ka
    FB : Belles Fleurs
    Keďže som voj čitateľ akurát odteraz :) tak by som privitala nejaké outfity :) alebo niečo o tebe milujem také príspevky a máš pekný blog len tak ďalej :)))
    Email : nikola.dudicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. http://its-only-about-you.blogspot.sk/2014/02/super-schock-od-avon-u.html Tento článok ma zaujal najviac a že prečo? Pretože som zistila, že tú špirálu musím mať :D A na blogu by som privítala viac recenzií. :)

    GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj ahoj ahoj. ^-^
    Takže, nejdřív, než ti to sem napíšu, bych ti chtěla poděkovat za to, že jsem se u tvého blogu nikdy nenudila! Už ho čtu delší dobu, jenže můj počítač z nějakého důvodu protestuje proti odesílání komentářů. Takže teď využívám toho, že tento článek čtu zrovna na mobilu a můžu tu ten komentář dát. Opravdu se mi libí tvoje články, styl toho, jak píšeš, miluju slovenštinu a to, jak vypadají s tímto nádherným jazykem tvé články ještě víc. Určitě pokračuj, čeká tě velká budoucnost!
    1. GFC ▶ Dominnie CZ
    2. Domča Šimečková
    3. http://its-only-about-you.blogspot.cz/2014/06/ako-skladujem-kozmetiku.html?m=1
    Po přečtení tohoto článku jsem se zamyslela nad tím, jak ji skladuji já, a že to asi nebude nejlepší.. takže od té doby si šetřím na něco lepšího a jsem opravdu ráda, že jsi mě tímto nakopla k zlepšení se. :)
    4. dodo.dominika@seznam.cz
    + istagram ▶ Dominniex3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. Splněno - Jeanne Pelíšková
    2. Splněno - Jana Pelíšková
    3. http://its-only-about-you.blogspot.cz/2014/07/crop-top-for-first-time.html Tenhle se mi moc líbí :) Mám ráda tenhle typ článků :)
    4. jeanne999@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1.Betty Behanova
    2.Alzbeta Behanova
    3.Pacia sa mi hrozne recenzie,outfity a mohla by si zaradit licenia :)
    4.elizabetbednarova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. FB i GFC: Lucia Orviská
    Ako milovník kozmetiky mám rada všetky recenzie :) Najmä o značkách a výrobkoch, ktoré sama veľmi nepoznám a vďaka recenzii si o nich môžem vytvoriť názor a rozhodnúť sa, či ich chcem skúsiť :) Ako blogerka strávim pri kozmetike, článkoch, tipoch, trikoch a nápadoch veľa času, ale nie je stratený, lebo to skrátka zbožňujem :)
    lucia.orviska@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    libil se mi clanek o Vidni
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC Nikoleta Vujisicová
    FB Nikolka Vujisic
    Stala som sa Tvojim čitateľom práve teraz, takže ešte som nič nestihla prečítať. Ale idem na to :)
    nvujisicova@gmail.com


    Rada by som Ťa pozvala do mojej GIVEAWAY. :)
    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková
    Na tvůj blog jsem právě narazila tím pádem jsem moc článků neproletěla,ale prohlédla jsem si pár recenzí a ty se mi moc líbily ! :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC Christina Majcikova
    FB Christina Drew Majcikova
    Určite by si mohla dávať outfity :)
    Najviac sa mi asi páči tento : http://its-only-about-you.blogspot.cz/2014/06/ako-skladujem-kozmetiku.html?m=1
    kristiesmileb@gmail.com

    - krásna giveaway, dokonalé veci :) :3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com
    Mám veľmi rada recenzie a nákupné články a samozrejme outfity :-)
    Veľmi sa mi páčil článok o Viedni, raz by som tam chcela ísť.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    Nejvíc se mi líbí tento http://www.its-only-about-you.blogspot.sk/2014/07/crop-top-for-first-time.html outfitové články mám ráda. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC a FB: Diana Behunová
    e-mail: dianka.behunova@gmail.com
    nepáči sa mi tá hudba podľa mňa to vôbec nie je potrebné a nie ej to ani môj štýl hudby..ale páči sa mi jasná vec že giveaway :D a taktiež sa mi páčia tvoje recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hudbu plánujem zmeniť ale nenašla som správnu čo by som tu chcela takú neutrálnu preto už aj sama rozmýšľam, že ju zruším :)

      Odstrániť
  15. sledujem pod tymto menom
    na fb Nikola Benková
    mna dost znervoznuje tvoja male pismo :( a netriedim články podla toho ako sa mi páčia to nemám rada... bud ma to baví a pokračujem čítať alebo kliknem červene x
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1. Sleduji jako Klára Odehnalová (GFC i FB)
    3. Mám ráda tvé recenze na kosmetické přípravky a asi není nic, co bych vytkla, to nechám blogerkám, které mají s tímto větší zkušenosti a všímají si menších chybiček:)
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. 1.Sleduji jako Barbora Vovrečková
    2.Like jako daily-style
    3.Mám ráda recenze :) Vytknout nemůžu nic :) A já mam moc ráda OOTD články.
    4.vovrba333@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sleduji
    GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    líbí se mi Tvé recenze a outfity, ale nejlepší článek je o Vídni
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: Saki
    FB: Tereza Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    Na blogu se mi líbí články o kosmetice, recenze. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Mám ráda články o kosmetice, recenze, líčení, nákupy, spotřebováno... :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj :)
    GFC a FB: Dominika Grešová
    yourdominica@gmail.com
    Na tvojom blogu ma najviac zaujali DIY. Konkrétne ten vešiak na šatky. Podobný som si aj vyrobila.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC+FB: Dominika Soukupová
    mail: Domka.s@seznam.cz
    Nejvíce se mi líbí tvoje DIY články. Ani nemůžu napsat konkrétně který, protože všechny jsou super. Máš to vždy tak hezky promyšlené. Fakt pokračuj v blogování ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  23. 1. Teruš
    2. Teruš Mrázová
    mě se líbí všechny tvoje články nejraději mám NEW IN a OTTD :)
    mrazova.terezka@centrum.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Instagram : Terušbelieber
    mrazova.terezka@centrum.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Gfc- Tynka.Directionerka
    Fb- Kristýna Richterová
    mail:- xxxcarodejka@seznam.cz
    Ráda si čtu tvoje články a jsou mezi oblíbené :3 .

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC & FB:Andrea Miškocová
    http://its-only-about-you.blogspot.sk/2014/07/maybelline-colossal-volum-express.html
    andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC:Lucia Kvaššayová :)
    FB: Miška Kvaššayová
    Najviac sa mi páčia všetky tvoje DIY články :) a ešte mám od teba rada outfity :)
    Jediné čo by som vytka je to písmo lebo sa to velmi tažko čita :)
    mail: micka185@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC: Andrea Zuravcikova
    FB: Andrea Žuravčíková
    DIY, recenzie a outfity ♥ a nevytkla by som nič :)
    andreazuravcikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC a FB: Veronika Červená
    Nejvíce mě baví outfity :)
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Aria
    Fb: Eva Fialová
    mail: aria.montghomery@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ahoj! :)
    1. přes gfc jako Magda Laleitr
    2. přes FB jako Magdaléna Čevelová
    3. Mám moc ráda outfity, taky hodně recenze, které jsou pro mě užitečné, řídím se jimi.
    4. laleitr@seznam.cz
    Instagram: laleitr

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Ahoj! :)
    1. přes gfc jako Magda Laleitr
    2. přes FB jako Magdaléna Čevelová
    3. Mám moc ráda outfity, taky hodně recenze, které jsou pro mě užitečné, řídím se jimi.
    4. laleitr@seznam.cz
    Instagram: laleitr

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Cez GFC ako Karin Chovanová
    Cez fb ako karin Chovanová
    Najviáác ma bavia outfity :)
    email: karinchovanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC: Dorota Ferková
    FB: Dorka Ferková
    e-mail: dorkaferkova@gmail.com
    Najviac sa mi páčia DIY články ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC: Adriana Z.
    FB: Adriana Z.......á
    e-mail: adickaz@seznam.cz
    ráda si čtu recenze:)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC: Anežka V...á
    FB: Anežka Koroze
    nejradši u tebe čtu kosmetické recenze a líbily by se mi nějaké nápadité DIY články:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. GFC: Naomy Jakab
    FB: Noémi Jakabová
    Rada čítam DIY,rezencie :)
    E-mail: naomyjakab@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC: Naomy Jakab
    FB: Noémi Jakabová
    Rada čátam DIY,rezencie :)
    E-mail: naomyjakab@gmail.com

    IG: naomyjakab

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Moc krásné ceny!
    GFC: Terka Nonam
    FB: Teri Saranče
    Mám ráda tvoje outfity a recenze, chtěla bych nějaké líčící články
    teria@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC: Baška Suráková
    FB: Baška Suráková
    Veľmi rada mám tvoje recenzie ale taktiež aj tvoje outfity.
    04barabora04@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC : Baška Suráková
    FB: Baška Suráková
    Veľmi rada mám tvoje recenzie ale taktiež aj outfity .
    04barabora04@azet.sk

    Instagram : barrborasurrakova

    OdpovedaťOdstrániť
  43. GFC: Denisa Štulíková
    FB: Denča Štulíková
    Nejvíc se mi líbil článek o tetování, to už ale víš ;) jinak miluju recenze a outfity ;)
    dencastulikova98@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Sleduji jako Lucie Kroužková :)
    Moc se mi líbí všechny DIY články :)
    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *