Maybelline The Colossal Volum´ Express

7/24/2014

Ahojte, dnes pridávam recenziu na špirálu od Maybelline. Dostala som ju od sestry a som za to strašne vďačná. Viac o nej sa dozviete nižšie. :) 


Nikde na internete som nenašla recenziu na túto špirálu, myslím presne túto, nemala som si teda s ničím moje skúsenosti porovnať (nie opísať!). Našla som ju iba na stránke Maybellin-u a to iba po anglicky, takže to čo o nej píšu sa pokúsim preložiť bez chýb alebo aspoň tak voľnejšie do textu už rovno. :)

Balenie sa mi veľmi páči, aj jej hrúbka - nie je taká tenká. Také sa mi väčšinou nepáčia, skôr takéto hrubšie s oválnymi tvarmi. :) Nie je veľmi veľká, tak akurát do ruky takže nezaberá veľa miesta na dĺžku. :) 



Pri nanášaní je veľmi veľkou výhodou, že si netreba kefečku otierať, maskara sa na nej nedrží ako kliešť. Je na nej iba potrebné množstvo, preto sa vám nelepia tak strašne riasy. Kefka má akoby tvar celého balenia špirály. Je podobného oválneho tvaru, neviem či je to na fotke vidieť.

Pre dosiahnutie najlepších výsledkov je najlepšie ak si ju nanesiete už od korienkov až ku končekom a pokračujete, pokiaľ nedosiahnete požadovaného vzhľadu. Teda môžte dať vrstiev aj päť. Čím viac vrstiev, tým tmavšia čierna, tým výraznejšie mihalnice, tým väčší objem. Podľa mňa stačí v pohode jedna, dve, potom už je možné, že sa riasy začnú lepiť. 

Nikdy som nemala problém s tým, že by sa mi s ňou zlepovali mihalnice až tak, že by som zo všetkých mihalníc mala asi tak 5-6 takých tých veľkých zlepených. Veď to určite poznáte niektoré. Dokonca sa mi s ňou najľahšie nanáša aj na spodné mihalnice a nezašpiním sa zbytočne. :) 

Fotka na porovnanie mihalnic. Naľavo je použitá táto riasenka kto by nepochopil alebo si to nevšimol. :D Kruhy pod očami mi prepáčte... 

Detailnejšie na toto oko. Táto fotka sa mi inak strašne páči, dala som si ju ako profilovku na môj osobný Facebook. :) 



Riasy možno sú mierne zlepené ale nevyzerá to tak aspoň. Ja sama o sebe mám malé mihalnice, takže efekt u mňa je fakt super a táto špirála je u mňa jednoznačne jednotka medzi tými, ktoré mám doma. Nelepí ich vo veľkom - takmer vôbec, krásne zväčší objem, zvýrazní ich, je čierna čierna a proste vyzerá na mihalniciach perfektne! U mňa to tak je, iné som zatiaľ nevyskúšala, pretože musím ešte aspoň jednu minúť aby som si mohla kúpiť nejakú novú a potom budem môcť povedať, ktorá je tá naj. Táto je najlepšia so všetkých mojich alebo čo som vyskúšala. :)

Ja by som si ju kúpila určite aj nabudúce ale chcem skúsiť zasa niečo nové potom. :D


Máte s ňou vy už nejaké skúsenosti? :) 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Krásny blog♥aj články:)
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moc pekne :) už som sa prihlásila :)

      Odstrániť
  2. Krásný článek :)
    Děkuji za účast v mé giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto riasenky sú jedny z nalepších, mala som dve iné a boli fantastické, parádny objem, proste nádhera.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :) na tieto som ani nikde nečítala zlú recenziu ja :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *