Miss Sporty - Perfect Color rúž

7/22/2014

Ahojte, dnes som ešte chcela pridať recenziu na jednu maskaru ale nevydalo to, pretože mi tam chýba ešte aspoň jedna fotka, aby som si mohla povedať, že je to plnohodnotný článok. Tým pádom som to nechala ešte tak a môžem ju pridať zajtra alebo pozajtra nech to trochu obmením. :) Začala som teda písať túto recenziu kde mám všetky potrebné fotky a textu nebude veľa len to čo vám chcem k tomu napísať a hotovo. :) 


Čo o ňom píšu?


- inovovaný krémový rúž Perfect Colour
- vylepšené zloženie
- výrazný hydratačný účinok
- v odtieňoch s perleťou i bez perleti

Cena

1,99 €




Môj názor?

Dostala som ho v Swap-e od Betky a veľmi som sa mu potešila. Pred tým som už takýto rúž na internete videla tiež niekde na blogu a páčilo sa mi balenie. To sa mi páči stále akurát som mala menší problém že ktorá strana sa otvára ale to bola len moja hlúposť. :D Potešila som sa tak isto aj jeho krásnej farbe. Veď predsa takáto pekná ružová, no vám by sa nepáčil? Takýto som ešte nemala a tešila som sa kedy ho vyskúšam, pretože v tú dobu som mala strašne vysušené pery a vedela som, že by mi ich o dosť zvýraznilo. 

No čo naňho hovorím po jeho použití? Pre mňa je to jedno veľké sklamanie. (Nič v zlom Betka, ty za to nemôžeš ani sa nehnevám.) Čakala som od neho viac než to čo som spozorovala ja. Neviem či s ním vy máte iné skúsenosti než si prečítate tu u mňa ale ja by som si už viacej nekúpila od nich tento typ rúžu. Možno to bude len tou bledučkou ružovou farbou a možno nie. 

Píšu, že má výrazný hydratačný účinok. U mňa to rozhodne neplatí. Mne pery skôr vysuší. Áno, pri nanášaní je jemný, príjemný a preto som aj verila, že aj jeho konečný výsledok bude výborný alebo aspoň dobrý no skôr by som povedala že je dostačujúci. 



Pery som už nemala po čase také vysušené práve kvôli balzamu od Balei, toho pomarančového, ktorý som vám predstavila nedávno. Pery som mala krásne, každý rúž čo som použila, či už červený alebo iný ružový mi nijako nezvýraznil vysušené miesta na perách ale tento áno. A hrozne moc. Myslím, že na fotkách to tak vidieť nie je ale v skutočnosti by som s tým von vyliezť nemohla. 

Tým, že je takto bledoružový mi pery "svietia" a s nimi aj kožičky z pier. Proste zvýrazní každú nedokonalosť čo sa dá a nehydratuje mi ich. 

"nahé" pery

normálne nanesený rúž

rúž rozotretý prstom

Nechcem ho ale úplne zhodiť, je to iba môj názor a moje skúsenosti s ním a verte mi, dávala som mu veľa šancí vždy keď som si už myslela, že mi na perách nemôže nájsť žiadnu chybičku, on si ich nájde. :D Je mi to naozaj veľmi ľúto, pretože vyzerá fakt dobre a tá farba ešte viac ale v celkovom hodnotení u mňa neprejde. Viac by som si ho už nekúpila.

Dajte mi ale vedieť vy či s ním máte skúsenosti a ak áno aké a či ste s ním spokojné. Ja nepreháňam ale naozaj vyjadrujem len svoj názor. :)

You Might Also Like

10 komentárov

  1. pre mňa je Miss Sporty nesympatická značka už sama o sebe, toto iba potvrdilo môj názor :D ja zbožňujem rúže od Rimmel, vyskúšaj tie, sú úžasné! :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, určite skúsim keď sa v nich viac rozbehnem teraz mi je prednejšie skôr šatstvo ešte alebo to čo silno potrebujem :D mne je skôr značka Essence dosť nesympatická, s touto ešte dokážem žiť :)

      Odstrániť
  2. Ja musím nesúhlasiť. Dlho som hľadala dobrý a dlhotrvajúci červený rúž. Vyskúšala som plno značiek, naozaj drahé rúže oveľa lepších značiek, až som si nakoniec kúpila tento. Len preto, že mal peknú farbu a nebol drahý. V podstate som od neho vôbec nič neočakávala, ale stal sa mojim TOP najobľúbenejším rúžom a nedám naň dopustiť. Už mi dochádza, tak si kúpim nový a zrecenzujem ho. Ja som s ním naozaj maximálne spokojná. Dlho vydrží, nerozmazáva sa, nevysušuje. Možno to bude tou ružovou farbou, Tvoja nespokojnosť a možno Ti len nesadol :)

    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, písala som, že to bude možno tou farbou, tým že je tak svetlá :) nie každému všetko sadne ale ďakujem za názor :) možno tá červená je naozaj iná a je super :)

      Odstrániť
  3. Miss Sporty, ako znacka, je kvalitna iba co sa tyka lakov na nechty. Tych mam doma milion a naozaj ich odporucam. Ale zvysok, co kozmetika ponuka, je onicom! :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám možno 2, max tri laky ale jeden sa rýchlo ošupuje, no inak farby majp krásne a jeden mi nešiel dole týždeň! :) na tie plánujem tiež recenziu :)

      Odstrániť
  4. Já nemám miss sporty vůbec ráda. Nikdy jsem si od této značky nic nekoupila a ani nekoupím. :) Ale jednou jsem dostala od miss sporty lak na nehty a ten je docela fajn. :D :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Přesně tenhle odstín mám doma a jsem z něj zklamaná, čekala jsem, že na rtech bude hezčí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *