Pin-up Inspiration

7/30/2014

Ahojte, dnes to bude taký ľahký článok, ktorý vás môže zaujať ale aj nemusí. :) V poslednom čase so sestrou rozmýšľame nad spoločným barom, ktorý by sme mali, samozrejme, niekedy v budúcnosti. Celý by sa točil okolo pin-up štýlu, ktorý sa sestre páči a mne sa začíta tiež veľmi. 

Páči sa mi spôsob líčenia (ktorý sa dnes pokúsim napodobniť a ak sa mi celkom vydarí niekoľko krát spravila by som menší tutorial). Líčiacich článkov tu ale moc nebude, možno by sa vám páčili (teda určite) ale kto ma sleduje pozornejšie už nejakú tu dobu tak vie, že ja sa moc nelíčim a preto ste tu ani nevideli recenziu na make-up alebo lícenky či očné tiene. Mne stačí základ a to tu na blogu aj vidíte. Nebudem sa maľovať nejak extra len preto, že mám blog. Aj keď všetko raz príde a nikto nevie kedy presne to bude. :) Znova som mierne odskočila ale chápete teda o čo ide. :D 





Taktiež s mi páčia aj šaty. Jemné, ženské a zároveň tak príťažlivé (nechcela som písať sexy). :D Spôsob akým majú upravené vlasy sa mi taktiež páči ale o takom niečom ja s mojimi vlasmi môžem asi len snívať, čo mi je strašne ale strane ľúto, pretože by som také niečo chcela vyskúšať aspoň raz. K tomu červená šatka alebo aj nie, podľa toho ako máte vlasy upravené. :) 

na internete nájdete kopu iných šiat, ale mne sa tieto páčili najviac ako také, ktoré by som mohla nosiť ja :) 





A k tomu všetkému patria tetovania! Nie je to podmienka ale mne sa to k tomu nehorázne hodí a viem si predstaviť aj so sestrou, že v tom našom bare, kde by sa podávali skôr nejaké milkshake-y a koláčiky, by pracovali výhradne potetovaný ľudia. Včera som spomínala závislosť a úchylku na tetovaniach. Teraz ma už budete chápať. :) 




Páči sa mi hlavne, že tam nehrá rolu váha. Dievča môže mať aj 100 kíl a vyzerať perfektne - v štýle pin-up alebo normálne. Je veľa fotiek/obrázkov kde sú ženy plnšie. A práve toto sa mi na tých obrázkoch páči, obrázok hovorí za všetko. :) 



Včera sa Viki pýtala aké tetovania chcem. Prezradím to v jednom samostatnom článku. :) Možno zajtra, možno čoskoro. :) Ale určite sa to dozviete a koho to bude zaujímať, ten si prečíta. :) 


A ako poslednú vec čo vám chcem pripomenúť alebo dať do pozoru je stránka Born Pretty Store, kde nájdete všetko od výmyslu sveta ohľadom bižutérie, líčidiel alebo pomôcok na nechty. Ja mám pre vás kupón na zľavu 10% ak si objednáte niečo na VLASY alebo z BIŽUTÉRIE. :) Majú tam veľa skvelých vecičiek. Kupón TRKT10 platí len na zľavnené produkty, pozor! :)  



You Might Also Like

10 komentárov

  1. Odpovede
    1. ja pomaly tiež :) prichádzam tomu na chuť :)

      Odstrániť
  2. Tenhle styl mám hrozně ráda! obzvlášť líčení a účesy jsou dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, líčenie sa mi strašne páči, keby som to tak vedela už by som tak chodila a ak by sa mi to hodilo :D

      Odstrániť
  3. Já mám také pin up velmi ráda :) Nejvíce se mi líbí ty šaty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujímavý štýl... Strašne sa mi páčia tie šaty a celkovo celý článok je super :3 Tiež mám stránku, s článkami o napríklad hipsta štýle alebo grunge...Sú dosť odlišné, ale bola by som rada, keby si sa pozrela, poprípade dala koment ^^

    justforher.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) o tých štýloch moc neviem, určite sa pozriem :)

      Odstrániť
  5. Tyjo tak tohle je super! Super nápad! Moc se mi to líbí a moc se mi taky líbí tetování, takže jsem dost zvědavá na ten článek o něm:-)

    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja sa naňho teším :) čoskoro by mal byť :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *