Šátky levne

7/25/2014

Ahojte baby, dnes prinášam článok/recenziu na eshop ŠátkyLevne.cz . (Ich záložku som mala uloženú už dlhší čas no nevedela som, či napísať alebo nie no nakoniec som sa odhodlala. :D ) Je to internetový obchod zo zameraním hlavne na šatky ale môžte tam nájsť aj krásne okuliare. Ja by som si vybrala tiež nejaké určite, pretože majú krásny výber ale mám dioptrie takže by to bolo zbytočné. :D A majú tam naozaj trendové, veď sa pozrite. Priznám sa, že som bola prekvapená, pretože v niektorých eshop-och nájdete také obyčajné alebo nie príliš lákavé. Ale tieto vyzerajú fakt super. :)

Šatiek majú strašne veľa - pánske, dámske a detské - a o šírke sortimentu ani nehovorím. Nájdete u nich šatky na hlavu, tunelové (čiže také okolo krku bez konca) alebo obyčajné, na plavky, na ples, jednofarebné, so vzormi, unisex a mnoho ďalších. :) Každá z vás si určite vyberie. :)

Šatky sú z bavlny, hodvábu a viskózy. Najlepšie je, že odosielajú v deň objednania a nie je treba sa registrovať ako na niektorých druhých internetových obchodoch, kde je to povinnosť. Aspoň nemusíte byť prihlásené na niekoľkých eshop-och.

Vybrala som si u nich tri šatky, ktoré sa mi zapáčili a oni mi ich všetky poslali. Komunikácia bola veľmi príjemná, nebáli sa ani smajlíkov, ktorí vždy spríjemnia komunikáciu ešte viac. :) Tak isto nechýbali ani milé oslovenia. :)


Šatky mi prišli včera, veľmi som sa potešila keď mi mama priniesla balíčky. O tom druhom zas zajtra. Celkovo mi prišli za 3 dni čo je skvelé. V krabičke som našla papier, na ktorom bolo napísané, že ak nebudem spokojná, môžem šatky poslať naspäť a mali tam ich adresu, na ktorú to pošlete. Takže sa nemusíte báť ani takejto reklamácie. :) Ale aj tak si myslím, že spokojné budete. :) 

V troch kolážiach vám ukážem detail šatky a aj na mne. Niektoré fotky nevyšli pekne zaostrené, preto som spravila aj detailnú fotku. :) A farby sa možno tiež nezhodujú, práve preto tie detailné fotky, aby ste to pekne krásne videli. :D

Táto šatka nie je rúrová ale takto som si ju dala okolo krku. Veľmi sa mi páči, že je taká veľká, široká a mäkučká. Všetky tieto šatky sú strašne príjemného materiálu. ^.^ Nie je ružová ale odtieňu broskyne - to píšu na stránke. Mne sa zdá niečo medzi broskyňovou a ružovou. :) 

Táto šatka je krásna snehovo biela. Konce sú skosené a je krásne chladí na krku. :) 


A táto posledná (na stránke mi ju nejde nájsť - zrejme nie je teraz skladom - Tu je link na tento "druh") je rúrovitá, ružová, hebká, krásna. Proste nemám výhrady. :) Už sa nemôžem dočkať, kedy bude zimšie a budem ich striedať. :D 


Ešte sa chcem poďakovať ich eshop-u za poskytnutie týchto krásnych šatiek na zrecenzovanie. Som naozaj spokojná. :) 

Tak čo hovoríte? :) 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Šátky jsou moc pěkné! Na začátku roku jsem taky z tohohle eshopu objednávala a jsem moc spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež, určite aj mame odporučím, tej sa strašne páčili! :)

      Odstrániť
  2. Moc pěkné šátky :) Ten 1 ti sedne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechny jsou moc krásné! :)
    A mohla bych se zeptat? Tohle byla jakoby spolupráce nebo sis to koupila sama? :) Pokud to byla spolupráce, jak probíhala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sú, bola to spolupráca. :)

      Odstrániť
    2. oni ti napsali, že chtějí s tebou spolupracovat na blog? Platila jsi něco, jestli se teda můžu zeptat? :)

      Odstrániť
    3. Napíš mi na mail :) mám ho v pravom rohu pod fotkou

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *