Yves Rocher - Žiarivý rúž na pery COULEURS NATURE

7/04/2014





Čo hovorí stránka? 

HYDRATÁCIA - LESK - SVIEŽOSŤ
Prvý prírodný lesk pre žiarivú farbu a hydratované pery.
Vedci Výskumu Yves Rocher zakomponovali po prvý krát do zloženia rúžu čerešňový olej pre jeho schopnosť lesku a odrazu svetelného spektra. Zloženie je ďalej obohatené o omega 6 a 9 mastné kyseliny, zdroj prirodzenej ochrany a výživy.
Jemné zloženie rúžu sa príjemne nanáša a pokrýva pery žiarivou farbou, ktorej intenzitu je možné meniť opakovanou aplikáciou.

Hmotnosť

3,5 g

Cena

7,90 €





Môj názor

Dnes to bude len kratší názor. Úplne bude stačiť to čo sem napíšem. Farbu má skvelú, čím viac vrstiev tým výraznejšia farba rúžu. Niekedy treba aj päť vrstiev, aby vynikla farba. Ale záleží ako silný ho chcete mať. Tento odtieň ide do ružova aj keď na fotke to vyzerá, že skôr do červena. Sem tam sa mi zdá, že pery zafarbil skôr do červena ale naozaj to ide do ružova. je to zvláštne ale bude to iba uhlom svetla.
Značka sľubuje hydratáciu a to si myslím, že môžem tiež potvrdiť. Nečakala som to ale dokáže mi to akoby zregenerovať pery. Určite mi ich nevysuší. Páči sa mi na ňom aj to, že ak mám suché pery alebo mi aj kožičky "trčia" z pier (:D) tak ich nezvýrazňuje. Nie ako ostatné rúže čo mám. Vtedy si dám teda iba tento.
Ďalej sľubuje sviežosť a lesk. To môžem taktiež len potvrdiť.

Pravdu povediac, neskúšala som "merať" ostatné rúže akú veľkú majú výdrž ale tento vydrží na perách max 2 hodinky. Na začiatku je lesk výrazný aj farba, postupom času to pekne ustupuje a už zostane nie farba ale akoby zvýraznenie farby vlastných pier. (ale to teda platí pri tomto odtieni rúžu) Lesk tiež vyprchá a potom už môžte znova naniesť novú vrstvu. :) Tie dve hodinky sú čas od nanesenia až po úplné vyprchanie farby. To ma jediné trošku hnevá, že za chvíľku v podstate zmizne. :/ :) Ale inak vyhovuje. :)  

You Might Also Like

2 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *