Back to School DIY #1: Zošity

8/28/2014

Ahojte, pridávam ďalší článok - DIY - pretože do konca mesiaca alebo teda lepšie povedané do konca prázdnin a začiatku školského roka chcem pridať ešte myslím 2 DIY Back to School plus ešte jeden článok pred školou. Tak poďme rovno na tento článok.   

Takýchto článkov ste videli na blogoch habadej a ste toho už "objedené". Ja som nevymyslela nič iné a bude to zasa len o lepení no aj tak ho uverejním aj s "postupom". Proste pridám len fotky a pár slov. Chcem vám ale hlavne ukázať zošity, ktoré som si vytvorila ja, pretože sa mi hrozne moc moc moc páčia a som z nich nadšená. Som si istá, že si prednú stránku na konci školského roka odstrihnem a vložím za obal nového zošita a len prepíšem rok a triedu. :) 

Všetky viete čo potrebujete na polepenie zošitov. Niekomu stačia len obrázky - či už vystrihnuté z časopisov alebo vytlačené. Ja som si vystrihla obrázky z Manga a ešte jedného časopisu no za nič na svete si nemôžem spomenúť ako sa ten obchod volá. Je známy ale aj tak si nespomeniem. :D Ja si najprv nalepím aj biely papier na zošit. :)
Vybrala som tri, ktoré som na konci roka "ukradla" spolužiačke, ktorá bola preč a nezobrala si svoje papiere, zošity a tak ďalej a mali sme to povyhadzovať. No nezober si takmer čisté zošity. :D Ale pššššt. 


Papieriky som si naukladala, na niektorých poznačila perom hranicu kam ich nalepím, aby mi to vyšlo a vybrala si na každý zošit nejaký nápis z jedného "katalógu" a vybrala som obrázky tak, aby to k nápisom pasovalo. :) 


Na tento konkrétne som si dala aj z jedného ďalšieho "katalógu" rok 14/15. Aspoň tak nemusím písať perom a vyzerá to dobre. :)


A tu je už hotový. :) Nižšie fotky sú fotené dnes, tieto boli skôr a svetlo bolo iné, preto sú také domodra/šedé/, proste inej kvality. :) 


Tu je už ďalší zo zošitov. Vytlačila som si fotky hviezd ako Marilyn Monroe, Dita von Teese, Audrey Hepburn a Coco Chanel. Veľmi sa mi to takto páči.  


Tak isto som si dotlačila aj fotky tetovaní, koláž, ktorú som použila na blog v článku o tetovaniach, alebo aj to aké chcem. Chcela som jedno spraviť v štýle pin up ale nepáčilo sa mi to tak a preto som si tam nechala iba jednu, ktorá je potetovaná. Naľavo hore mám obrázok, ktorý som náhodou našla a veľmi sa mi zapáčil tak som sa rozhodla, že si ho sem dám a možno ho niekedy použijem aj na mňa. Ako tetovanie. :D



No čo, je to otrepané, áno, ale je to predsa ľahké a lacné tak ak ste náhodu ešte nič také nespravili tak vytvárajte. :D Páčili sa vám moje "dizajny"? :D 

You Might Also Like

12 komentárov

  1. ten posledný sa mi páči najviac

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja neviem ktorý s mne páči najviac :D všetky asi rovnako :) ale ďakujem

      Odstrániť
  2. mě se moc moc moc moc moc líbí ten černý walk on the wild side :3 franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taký som nespravila, bohužiaľ som nič nenašla k tomu ale chystám sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekné :) vidím, že aj teba čaká maturita? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej čaká ale len zo slovenčiny a literatúry - ja som na bilingválnom takže ostatné až v piatom ročníku :)

      Odstrániť
    2. tak to ti závidím teda :) mňa čaká všetko :/

      Odstrániť
    3. Neboj, my toho máme tiež veľa v piatom ročníku plus fakt, že niektoré predmety v nemčine :/

      Odstrániť
  5. Super nápad :) Sešity se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *