Back to School DIY #2: Stojan na perá

8/29/2014

Ahojte, dnes pridávam ďalšie DIY spojené so školou. Pôvodne myslím, že som ho chcela na dve časti dať ale príde mi zbytočné dať do jedného článku 3 fotky, preto tu nájdete dva spôsoby. :) Poďme na to. 

Ako prvé som si pripravila stojan na perá, ktorý si môžte vyrobiť jednoducho a budete mať niečo originálne a nenájdete to nikde v obchode so školskými potrebami. Jediné čo potrebujete je plechovka, otvárak na konzervy a silu. :D Alebo schopnosť otvárať s tým otvárakom - ja som to ešte pár mesiacov dozadu nevedela. :)

Ja som mala doma ešte jednu nedopitú plechovku piva Duff, ktorej obal a celkový dizajn sa mi veľmi páči a keď už som pozerala na to pivo týždeň a nie a nie ho dopiť (nie je extra chutné, Corgoň či Kozel je lepší :D). Preto som sa rozhodla, že ju rýchlo dopijem a z plechovky si spravím pekný nový stojan na perá. Starý uvidíte nižšie a už sa mi nepáčil - bol moc detský a mám ho už véééľmi dlho. :)


Ako jediné a prvé som otvárakom na konzervy otvorila plechovku - ibaže som zabudla najprv vypiť pivo a teda mi vystrieklo na kuchynskú linku, na ruku ale aj do tváre. :D Tie okraje si môžte ešte zabrúsiť, no mne sa to nechcelo, ruky tam predsa nestrkám. :) 


A posledné čo treba je vložiť do plechovky perá, fixky či iné potreby, ktoré potrebujete alebo máte väčšinou vyložené na stole. Ja tam mám tento rok toho pomenej, pretože som robila poriadky ale o tom už v inom článku. :) 



Ako druhú inšpiráciu pridávam aj takéto niečo. Ak máte takýto stojan na perá, skladá sa z troch častí, ktoré do seba napasujete - stred sa dá "rozopnúť".


Stred som si rozložila, a rozstrihla takú istú veľkosť bieleho papiera, na ktorý som si uložila a nalepila takéto papieriky - nie je to dokonalé ani moc pekné ale úplne mi to stačí. Potom som si to obložila na pôvodný "stred" stojanu a zalepila konce lepiacou páskou. (Dúfam, že to nie je moc nepochopiteľné - nemám zrovna dneska dobrú slovnú zásobu. :D )


A tu je už hotový stojan. :) 


Dnu si môžte vložiť teda taktiež perá ale napríklad aj kozmetické štetce či špirály ako som sa rozhodla ja. Zrejme si spravím obal krajší neskôr ale zatiaľ to stačí a mám tam uložené ceruzky na oči, špirály a tak ďalej. Nemám toho zatiaľ veľa takže stačí. :) 




Takto podobne si môžte oblepiť aj inú plechovku napríklad od kukurice. :) 

You Might Also Like

4 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *