Dekorácie do domu? Potom Decobyt!

8/25/2014

Ahojte, dnes ako som vám včera spomínala pridávam recenziu na jeden e-shop a to konkrétne na www.decobyt.sk . Na začiatku som mala záujem o kozmetiku ale cez ich druhý e-shop ale navrhli mi, či by bolo možné aj o tomto ich e-shope. Popravde, najprv som sa zľakla, že tam budú mať nejaké nábytky alebo stoličky či také veľké veci ale hneď ako som otvorila ich stránku ma zalial pocit šťastia a pokoja. Neviem prečo práve tieto pocity vo mne vyvolal - pritom iné pri mne nijaké z takýchto pocitov nevyvolávajú - maximálne tak nervozitu ak tam toho majú strašne veľa a ja sa nemôžem doklikať do večera na koniec jedného druhu sortimentu. :D Ale to už je o inom...

Takže, hneď po tom ako som bola milo unesená z ich stránky a širokého sortimentu som si otvorila všetky kategórie a každú jednu položku dopodrobna popozerala a ...... Povedala som si - sľúbila som si - že ak budú ešte (čo dúfam) fungovať aj o 4 roky a ja si náhodou v tú dobu budem zariaďovať dom, určite si od nich objednám napríklad skrinku na kľúče, stolík na kozmetiku alebo teda niekam na chodbu a tak alebo nástenné hodiny, z ktorých majú tiež veľa druhov. Proste... nemám ani slová už na to koľko skvelých vecí tam majú. Najradšej by som im to celé vykúpila. :D 

Najprv som si vybrala krásnu šperkovnicu, no o niekoľko dní mi napísali, že či si môžem vybrať niečo iné, pretože na sklade mali len jednu a zistili, že je pokazená tak som si teda vybrala tri veci do tej istej sumy cca a nechala na nich, čo mi z toho pošlú ak by neboli možné všetky tri veci. :) Všetky ostatné čo som aj pred tým vymenovala sa mi zdali zatiaľ buď nepraktické alebo moc drahé a nechcela som si nechať poslať niečo za 50 € predsa. :) Komunikovala som s dvoma - mužom a ženou - a obaja boli milý. Síce celkové dohodnutie trvalo dlhšie ale to vôbec nevadí, veď mne to toľko neponáhľalo ale som si istá, že pri normálnej objednávke to takto fungovať nebude. :) 

Veci mi prišli do 2-3 dní (podľa toho kedy balíček posielali). K tomu, ako som sa dostala k balíčku je celkom vtipná historka, alebo teda vtedy mi to tak prišlo, teraz to už vám ani také vtipné nebude. :) Balíček prišiel zrovna v piatok, keď sme odchádzali okolo piatej do Košíc (zajtra uvidíte fotky) a hneď ako sme prišli z Trnavy do dediny kde bývam, zavolala mi tatova sesternica, že mám u nej nejaký balík. Že prišiel kuriér, že ma hľadal ale nebola som doma a že to doniesol jej. Vraj ma hľadal po celej dedine. Máme šťastie, že vždy je doma babka, ktorý prípadne balík prevezme ale tentoraz bola preč a tak zrejme zvonil susedom alebo oni sami sa pýtali a povedali mu kde nájde druhých našich menovcov - našu rodinu a tam aj balíček skončil. :D Takže "tesne" pred odchodom som sa mohla tešiť z rozbaľovania balíku, v ktorom boli zabalené veci pekne dôkladne poriadne v obyčajných letákoch a ešte obalené takým zvláštnym papierom, ktorý som nikde pred tým nevidela, takže neviem ani ako sa volá. :D Bola som veľmi spokojná, keď som videla, že nič nie je odbité ani pokazené. :) 

A čo som si teda vybrala? Voňavú sviečku v skle s vôňou levandule, aromalampu, a kovový svietnik, ktorý ma zaujal svojou dekoráciou a páčila sa mi predstava, že ležím v posteli, pozerám film alebo len tak oddychujem večer a po stene sa mi rozliehajú tiene listov. :) 



Včera večer som si prvý krát zapálila svietnik a aj aromalampu a bola som v siedmom nebi. Svietnik nevrhá toľko tie listy na stenu ako som dúfala ale to mne nenapadlo, že vnútri je len sviečka a nie žiarovka. Ale aj tak to bol pekný pohľad až mi je ľúto, že na fotke to tak vidno nie je a už vôbec nie také farby aké naozaj má. Dovnútra som si zapálila sviečku v tvare kvetiny, ktorú som dostala od spolužiačky ešte ale v štvrtom ročníku. Boli také krásne (v balení boli dve), že som čakala na tú správnu chvíľu kedy ich zapálim a vedela som,že toto je on. Spolu to vyzeralo (a aj vyzerá) nádherne a neľutujem, že som ich nechala toľko zapadať prachom. :) Svietnik je nádherný, hlavne jeho dekorácia. :)
Taktiež ma potešilo, že som sa nemusela báť chytiť svietnik na miesta listov. Síce to nebolo po pol hodinke ale ani za tých 10 minút som sa nepopálila. Iba zvnútra, keď som tam ešte len sviečku dávala - vtedy ma to mierne popálilo. :) A posledná maličkosť - stojí niečo do 6 €. :) 



Fotila som to včera večer a upravila som to takto na čierno-bielo. :)

Aromalampa tiež nesklamala svoju úlohu. Do nádobky som naliala olej vo vôni Zelený čaj, ktorý som si kúpila v Košiciach. Najprv som nič necítila no potom po ovinul krásny závan nejakej vône, ktorú by som síce k zelenému čaju neprirovnala no bola upokojujúca a do toho ešte aj to ako pekne prenikalo svetlo cez svietnik. :) Cítila som sa ako v raji. Hrozne sa mi páči jeho čistá biela farba a po takejto lampičke som už dlho túžila. Je keramická a stojí okolo 3 €. 


Dnes som si zapálila v izbe sviečku a o pár minút, keď už sa poriadne rozhorela, začala sa uvoľňovať príjemná vôňa levandule. Mama aj sestra, ktoré sem vošli hneď vôňu zacítili. Sviečku som potom presunula na chodbu a nechala rozvoňať celé poschodie. Ešte teraz, aj keď som ju už zhasla ju trochu je cítiť. Je dobré, že aróma nie je taká silná a nie je nepríjemná alebo príliš "ťažká". Sviečka je v sklenenej nádobe z hrubšieho skla a je zabalená v takejto krabičke. :) Stojí niečo do 2 €. :)



Teraz ako som pozerala tak popridávali veľa nových vecí takže šup šup, popozerať a nahovoriť maminu a tatina nech vám niečo z toho kúpia na narodeniny, meniny alebo Vianoce. :D Ja si od našich niečo teda želať budem. ^.^

Na koniec sa im chcem ešte poďakovať za poskytnutie týchto vecí - som moc spokojná. Ale veď je to všetko hore napísané. :)

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Odpovede
    1. ďakujem :) na stránke majú ale ešte omnoho viac pekných vecí :)

      Odstrániť
  2. Ja mám taktiež z tejto stránky hodinky a sú krásne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. beriem to ako komentár k fotkám z Košíc :) a ano, bolo skvelé :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *