Fake Tattoos

8/14/2014

Ahojte, dnes som sa konečne dostala k napísaniu článku/recenzii o Fake Tattoos. Už som vám viac krát o nich písala a dnes sa o nich dozviete viac. :)

Komunikácia bola veľmi milá, hneď ako som poslala blog pani, s ktorou som spoluprácu dohadovala, tak sa potešili a okamžite som im mala poslať adresu. :) Bolo to veľmi milé a rýchlo. :)

Balíček mi mal prísť za 7-10 dní a nakoniec mi prišiel už za tých 7 dní. :) Čakala som balíček, pre ktorý si pôjdem na poštu ale dostala som obálku priamo do schránky čo ma veľmi potešilo, pretože som sa nemusela ponáhľať na poštu alebo čakať celý deň a cez školský rok dokonca niekedy aj niekoľko dní, aby som si stihla do určitej doby vybrať balíček. Preto je to aj veľká výhoda. V obálke som našla aj priložený papier s textom určeným pre mňa. Píše sa tam, že tetovania vydržia 3-10 dní (nižšie sa dozviete koľko vydržali u mňa) a sú testované a netoxické. :)



Tetovania prišli v takejto malej "krabičke", čo mi prišlo strašne zlaté. :) Bolo to milé prekvapenie. A v nej boli ukryté 2 tetovania, ktoré mi poslali. Pre mňa to bolo veľké prekvapenie, pretože ja som si ich nevyberala. Prvý moment bol zaujímavý. Nič mi totiž tie vzory nehovorili, ešte doteraz som neprišla na to, čo znamenajú všetky tie znaky. Najprv som rozmýšľala aj ako ti to mám dať na ruku no nakoniec som sa rozhodla tak ako som sa rozhodla. :D Bolo mi to jedno a zistila som, že som si to dala tak , ako je fotka na ich stránke. :) 

Prišli mi tieto tetovania: Dream Passage (ten názov mi prečítala sestra, ja som bola tak hlúpa, že som na to nemohla prísť, kedže to bolo zrkadlovo otočené :D) a Face Symbols


A ako si ich nanesiete? Jednoducho. Potrebujete len vatové tampóniky a vodu. Ja som sa rozhodla dať si obe tetovania na zápästia, aj napriek tomu, že tam žiadne asi nechcem ale takto to mám aspoň na očiach a mohla som pozorovať ako sa správajú. :) Vatové tampóniky namočíte vodou a priložíte na papier. Papierik sa rýchlo nasiakne vodou a jediné čo zostáva je počkať cca 30 sekúnd alebo teda podľa vášho uváženia tak, aby sa tetovania otlačilo poriadne. :)
Ak si všimnete, mne sa znak naľavo hore zničil, pretože som si s tým pohla čo som si uvedomila až za pár dní. :D


Tu nižšie sú fotky ako vyzerali tetovania na začiatku.



Teraz vám napíšem priebeh správania sa týchto tetovaní u mňa.

Prvý deň som si tetovania dala po obede a neboli žiadne problémy len teda, že ja som si to zničila ten jeden znak. :D Prvú noc sa mi otlačil nápis a to tak, že bol nápis posunutý pod ten pravý a zelenou farbou. Nechápala som ako sa to mohlo stať, no potom som si všimla, že ho mám otlačený na bruchu. :) Hneď ráno som skočila do vane (to bolo vtedy, kedy som tak strašne ochorela, keď som spala u priateľa) a tá zelená farba mi zmizla bez toho, aby som sa tetovania chytala. Naschvál som si tetovanie moc nenamáčala ale neskôr sa mi to aj tak podarilo a čuduj sa svetu, neodmočili sa. Je ale pravda, že som si ich nedrhla hubkou ani šampónom, len nechala vo vode mierne máčať. Nemala som ruku strčenú pod vodou 30 minút. :D Tento druhý deň v podstate neboli teda žiadne problémy akurát sa mi spravil okolo znakov a písmen taký šedý film, farba sa rozliala trošku do okolia, ale nebolo to také hrozné. (Myslím, že to bolo kvôli tej vode.) Bolo to ešte v poriadku, žiaden problém. Neubralo to na kráse. :)
Na ďalší deň (3. deň) sa mi zmylo P z Dream Passage. Bolo to preto, že som mala náramok a bolo horko, teda sa mi to jednoducho zlúplo, chytilo sa mi to na guličku z náramku. Bola som z toho sklamaná ale tešila som sa, že ostatné ešte pekne drží. :)
Na 4. deň som si všimla, že v písmenkách sú malé dierky, presvitá pomaly koža, farba sa trhá a ustupuje akoby. Na znakoch som si to nevšimla, musela by som pozerať naozaj poriadne.
V piaty deň som umývala riady a dosť sa "hrala" s vodou. Na konci dňa som mala časť dvoch znakov zošúpané (boli len polovičné) a šedý film bol výraznejší, farba teda strácala na svojej intenzite a "rozliala" sa do okolia.
Nasledujúci deň to bolo znova to isté len už to nebolo také pekné, už bolo vidno, že je to zničené. Tetovania už tieto dva dni neboli vôbec čierne, boli skôr hnedé akoby, alebo teda skôr taká vyblednutá čierna a hnedý film okolo. Nebolo to už také pekné ako prvé 3 dni.
Na siedmy deň som si ich už zmyla, posledná fotka je z posledného dňa.


Myslím si ale, že tetovania splnili to čo sľubovali - 3 až 10 dní povedali, že vydržia a pravda to je, kľudne sa môžte aj poškrábať - ale nie zasa do krvi úplne, s citom, pretože predsa len to nie je pravé tetovanie. Kto si chce skúsiť aké to je aspoň na pár dní a striedať rôzne symboly či nápisy skúste to, sú fakt dobré. Mne sa páčili, som s nimi veľmi spokojná. Tie prvé 3 dni boli krásne, takmer žiaden problém. Okrem toho majú na stránke naozaj veľmi veľa druhov a nikde také nenájdete, pretože spolupracujú s rôznymi dizajnérmi. Takže ja naozaj odporúčam vyskúšať - nemôžte zasa čakať, že vám vydržia celých 10 dní bez poškodenia. Takto to nefunguje. :)
Ten pocit na začiatku bol skvelý, cítila som, akoby mám ruky oblečené, akoby som na nich mala niečo dané a tá farba a hlavne bolo jednoduché nanášanie - ako tetovačky. :D 

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Moc hezké. Jen by mě zajímalo, co mají ty znaky představovat... :D
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to moc pěkně :) Na zkoušku je to dobrý nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super! Hodně se mi líbí ty znaky, třeba jen ty kolečka:-D ani nevím proč:-D Já jsem si objednala hennu, tak tu si budu dělat asi před dovolenou:-):-D

    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá henna by ma zaujímala :) spravíš niečo na blog o nej? :)

      Odstrániť
  4. Tieto fake tetovania sú momentálne veľmi v kurze a aj mne sa pomaly, ale isto začínajú páčiť.
    Na ebayi som videla krásne v zlatom prevedení, ale cena sa mi zdala pritiahnutá za vlasy.
    Minulý rok som si robila doma prvý krát henna tetovanie http://bynicka.blogspot.sk/2013/08/my-first-henna-diy.html
    Inak tu je link na Tag na ktorý si ma nominovala ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/08/tag-liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pozriem si to o henne to zaujíma zasa mňa :) a pozriem si určite odpovede :) tieto tetovania sú momentálne veľmi v kurze aj oni mi napísali :)

      Odstrániť
  5. Super článek :)
    http://dieweltnachmir.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. prepáč, asi vážne hlúpa otázka, ale keď si s nimi dohadovala spoluprácu, dohadovala si sa po anlgicky alebo? :D :-) inak tetovania vyzerajú naozaj krásne :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *