Happy Birthday to ´Love Yourself´ !

8/28/2014

Ahojte baby, dnes pridám dva články ale tento článok tu proste musí byť, bez neho by to dnes nešlo. Uvidím síce ako sa mi to podarí všetko spracovať, pretože sa mi prehrieva počítač a nedá sa na ňom nič robiť. Včera som prišla večer domov, zapla som si ho a o pol hodinu, kedy som docvičila Jillian sa mi vypol. Povedala som si, že však ho zapnem a pôjde, iba sa prehrial a už sa to opakovať nebude. Ibaže po ani nie piatich minútach sa znova vypol a potom zas. Večer som teda nenapísala už nič, našťastie mi môj povedal, že mi to opraví, takže dnes som mu ho zaniesla, vyfúkol mi prach zo spodku a notebook frčí jak nový. :D 

 A to hlavné prečo píšem.....Dnes má môj blog 1 rok! Na začiatku tejto mojej cesty som si ani nepredstavovala, že by som mohla mať takmer 100 odberateľov za rok (viem, je to aj vďaka Giveaways ale tak či tak). Rozhodla som sa spraviť takýto článok, snáď sa bude páčiť. :) 

Za ten rok:

- blog začalo odoberať 91 ľudí (veľmi pekne všetkým ďakujem, že klikli na to jedno modré tlačítko :) )
- sa na blogu nachádza 617 komentárov (možno to nie je veľa ale je to pekné číslo)
- napísala som 186 článkov a ďalších 15 mám rozpísaných
- celkové zobrazenie blogu sa vyšplhalo na číslo 18 876

Medzi najviac zobrazené články za celý rok patria:

- Giveaway (druhá)
- Swap s Betkou
- Crop top for the first time (pri ktorom bolo aj najviac komentárov a to 18)

Blogu sa začalo dariť v poslednej dobe omnoho viac, trvalo kým sa rozbehol čo mi ale vôbec neprekáža. Niekedy sa oplatí počkať na to dobré. :) 


A ako išiel čas na blogu?

Prvý príspevok informoval o tom čo sa tu bude nachádzať....

.... pôvodne to malo byť niečo ako fitness blog s tým, že nemám super telo ale idem sa oňho snažiť...

... ako vidíte a čítate, ešte stále som sa nedostala k tomu vysnívanému telu a blog sa zmenil...

.... potom to vyzeralo, že blog upadne, že nebude dobrý a asi s ním skončím (našťastie sa tak nestalo) ...

... postupne som sa začala orientovať na laky...

... a potom začali aj nejaké recenzie na kozmetické výrobky...

...prvé spolupráce...

...pribúdali čitatelia a sem tam sa objavil aj komentár (ako jedinú mám zarytú do pamäti Nicol, ktorá mi komentovala články)....

... spravila som prvú Giveaway, aby sa blog rozbehol trošku no pravdu povediac - moc sa nezmenilo a komentáre nepribúdali (!!! :D )...

... čas bežal a ja som vylepšovala písmo, hodnotu článkov, celkový vzhľad blogu a hľadala štýl upravovania fotiek...

... vylepšila sa kvalita fotiek, prišla som na veľa vylepšovacích fínt ....

... a potom nastal zlom a komentárov pribúdalo a pribúdalo až ma to tešilo natoľko, že som spravila ďalšiu Giveaway!...

... a vlastne už sme aj v prítomnosti. :D



Moja prvá fotka na blogu bola spojená s mojou premenou....

     

Prvá recenzia - na lak... všímajte to, že som neriešila v akom svetle je to fotené a ako som upravovala fotky - hrubý čierny pás -_- je mi do plaču :D 


 Prvá recenzia na kozmetiku...



Fotka z prvého outfitu...


Nebudem ani pokračovať ďalej. :D Z mnoho príspevkov sa mi zrušili akýmsi záhadným spôsobom fotky, sú tam len také šedé obrázky s kolečkom a ja mám taký pocit, že za to môžem ja ale neviem ako som to spravila. Do niektorých článkov som fotky nahádzala len ako som pozerala, veľa z nich som nedokončila a sú "prázdne". Preto si odvtedy všetky fotky čo sem dám nechám a mám priečinok čisto na blog s mnoho fotkami. :D 

A ako som na tom teraz? Na to porovnanie? 

Posledná fotka mňa a predposledný outfit...






 Posledná recenzia na kozmetiku (už by som mohla konečne napísať ďalšiu, že?)...


A budúca posledná fotka recenzie na lak (sneak peek!!!) 



No, je pravda, že som sa zlepšila vo fotkách. :D



You Might Also Like

10 komentárov

  1. Moc gratuluju k prvnímu roku života na blogu :)
    Jsou vidět krásné změny, jak na tvé postavě, k čemuž moc gratuluju! Tak na fotkách v porovnání první/poslední :)
    Na tvém blogu jsem sice poprvé, ale přidávám sek těm 91 lidem, kteří tě odebírají a těším se, až si projdu všechny dosavadní články a budu se těšit na další :)

    S pozdravem Denise Libertas
    ________________________
    http://libetas-denise.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moc pekne, dúfam, že sem budeš chodiť stále rada :)

      Odstrániť
  2. Gratulujem k prvému rôčku a prajem ešte veľa veľa ďalších :*
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, dúfam, že pri tomto vydržím ešte veľmi dlho :3

      Odstrániť
  3. Gratuluji k prvnímu roku! Číslo 185 článků, 91 čtenářů je myslím úžasné! Už tě odebírám dlouho a přeji, abys měla ještě mnoho dalších čtenářů a úspěchů :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem :) :) ja ťa odoberám asi od októbra 2013 :) akým foťákom fotíš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) viem, teba si tiež pamätám lebo sme menovkyne (akože priezviská :D ) teba myslím tiež odoberám a ak nie tak som tam určite chodila pozerať :) Nikon COOLPIX L100 :)

      Odstrániť
  5. Gratuluji k prvnímu roku! Do budoucna přeju ještě více čtenářů a ať má blog ještě větší úspěch! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) to dúfam :D ale nie, ja som rada aj za to čo už mám je to skvelý pocit :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *