Miss Sporty - Lasting Colour & Metal Flip

8/31/2014

Ahojte, dnes vám ukážem dva laky od Miss Sporty, na ktoré dnes spravím recenziu. :) Mám od tej značky iba dva a rozhodla som sa ich oba zrecenzovať naraz. Ja mám v zbierke teda Lasting Colour v odtieni 510 a Metal Flip v odtieni 030. Text bude znova dlhší aj keď som toho toľko napísať nechcela - akosi mi to nešlo menej napísať. :)



Ako prvé vám predstavím a ohodnotím za mňa lak odtieňu 510.


Čo sľubuje Miss Sporty?

- nové dlhotrvajúce laky Lastin Colour
- nový široký maxi štetec
- vydrží až 10 dní
- udrží si svoj lesk

Cena?

1, 79 €
7 ml


Môj názor?

Takýto istý odtieň laku som už raz vyskúšala - sestra má takmer taký istý lak a preto som ostala trochu skeptická, keď som ho dostala. Ten pred tým sa mi totiž ešte v ten deň olúpal a bála som sa, že tak isto bude reagovať aj tento a nebudem ho teda skoro vôbec používať. Opak bol ale pravdou. Je síce pravda, že keď som ho prvý krát vyskúšala tak mi nevydržal v poriadku viac ako dva dni ale vtedy som nepoužila ešte vrchný lak na rýchle zaschnutie a tento krát áno. Nechty som pozorne sledovala až do konca, kedy som ich odlakovala a tu vám teraz napíšem ako sa lak správal a ako sa mi páči.

Prvé dni bol úplne skvelý, žiadne problémy a to som sa kúpala, upratovala som, umývala som riady a nechodila som v rukavičkách. Na štvrtý deň sa mi už odlúpili také malinké kúsky z konca nechta. Nie na každom ale veď to je jasné. :) Na siedmy deň bola odlúpená už väčšia časť na jednom prste ale nebolo to také hrozné. Tie, ktorým nevadí, že majú trochu laku ošúpaného tak im by to vadiť nemalo, no naopak tým z vás, ktorým vadí už len málinko tak vám by stačili tie 4 dni. Medzi týmto 4. a 7. dňom sa nedialo nič. Na ôsmy deň som si ho už odlakovala, pretože v ten deň som si všimla na tom jednom prste väčšiu odlúpanú časť a to už pekné nebolo. Na fotke nižšie to môžte vidieť. :) Ostatné prsty vyzerajú v poriadku alebo boli takmer nedotknuté.


Zhrnutie?

Čo sa týka farby, nemám čo vytknúť - je krásna, kráľovská modrá a ukrýva v sebe malé trblietky čím dodá krajší efekt. Na ich e-shope, môžte nájsť cez 20 iných farieb a ja by som chcela vyskúšať ešte iné farby, pretože som zvedavá na ne ako vyzerajú. Táto farba ma teda nesklamala a ani jej výdrž. Ako som vyššie spomínala, použila som rýchlo-schnúci lak a teda farbu aj akoby zafixovala, aby dlhšie vydržala. Bez tohto laku si už nechty ani nenalakujem. :D Som teda s výdržou spokojná, značka sľubuje výdrž až 10 dní a možné to je, pretože ak si dobre všimnete, naozaj mám taký pokazený len jeden prst a ostatné vyzerajú oproti nemu nedotknuto ale záleží aj čo robíte a fakt, že ja som nelenila a činila sa, tak je to super. Lesk si naozaj udrží až do konca, vyzerá ako nový a s tým širším štetcom sa mi lakujú nechty asi najlepšie. :)

Medzi také mínusy by som zaradila asi len fakty, že treba použiť dve vrstvy (ale viac už netreba) a treba počkať kým tá prvá zaschne, pretože to inak nedopadne dobre. Ak chcete použiť rýchlo-schnúci lak tak určite s ním nelakujte hneď, inak sa vám vrstva laku rozmaže a môžte ju rovno odlakovať a začať odznova. Treba teda počkať aspoň minútu. A už len jediná vec - kedže je takýto tmavý tak budete musieť zrejme odlakovať dlhšie - aj okolie nechtov, pretože po ňom ostane všetko modré. :D

Mňa si teda získal ale zdá sa mi moc "mokrý" a nebaví ma jeho nanášanie a fakt, že celý čas tŕpnem, kedy sa mi koľko odlúpne. Aj tak ho ale odporúčam vyskúšať. :)

8/10

1. deň / 8. deň

Ako ďalší tu mám teda lak v odtieni 030.


Čo sľubuje Miss Sporty?

- vykúzli neopakovateľný kovový efekt, ktorý bude hrať všetkými farbami
- 3 nádherné menivé odtiene

Cena?

1,79  €
7 ml


Môj názor?

Tento lak som dostala od Betky v našom Swap-e a bola som teda nesmierne rada, že sme sa na ňom dohodli, pretože tento lak... najprv ma zaujal jeho farbou, ktorá je neskutočná. Nevedela som aká je to presne farba, čo sa mi vlastne na nechtoch zobrazí ale vo fľaštičke vyzeral zaujímavo no na nechtoch som zrazu uvidela len modrú farbu - takú jemnú až akoby šedú. Nikdy som takú farbu nevidela, takže to neviem povedať na 100 % ale fotky vám farby pekne ukážu. :) Použila som ešte jednu vrstvu a to už bolo lepšie - farba bola výraznejšia - aj keď nechty ešte trošku presvitali ale takto to mne stačilo. Najprv som bola sklamaná, že namiesto tej dúhy farieb, ktoré som vo fľaštičke videla mám na nechtoch iba jednu ale to o malú chvíľu pominulo a zistila som, že ak nechty nahnem do svetla dolu - uvidím ich celé zelené (ako na fotke nižšie) a za normálu alebo ak ich nahnem smerom ku mne tak uvidím na nich fialovú farbu (ako môžte vidieť na fotke s lakom v ruke). Už len týmto si ma získal - nikdy som taký nemala, že by žiaril troma farbami.

Teraz vám poviem niečo o výdrži. Hmm...myslím, že bude stačiť len jedna veta - síce možno trošku dlhšia. Lak mi vydržal 11 dní a vydržal by aj dlhšie ale už som chcela spraviť recenziu čo najskôr. (Haha, tak nebude to len jedna veta! :D) Až v šiesty deň sa mi začali odlupovať pomaličky prvé časti - naozaj len malinké a to som taktiež nechodila všade s rukavičkami. Na poslednej fotke môžte vidieť fotku z posledného dňa - uvidíte, ako mi nechty narástli a preto ten lak vyzerá menší ale poviem vám - to čo sa mi odlúpila väčšia časť (prostredník) - to bolo naozaj len a len preto, že som mala nechty už dlhšie a mám ich slabé - teda sa mi začali pomaly lámať a tým pádom aj lak. Inak som s ním nemala žiaden problém a lak držal ako prikovaný.


vidíte tú zelenú farbu, že?


Zhrnutie?

Tu toho veľa nenapíšem, pretože nie je skoro čo, všetko ste si mohli prečítať už vyššie. Tento lak je pre mňa zázrakom a nikdy by som ho nikomu nedala a chcela by som takéto s takouto výdržou všetky - nikdy mi žiaden nevydržal takto dlho takmer bez poškodenia a držal by aj dlhšie. Keď som si ho prvá krát dala tak som mala pocit, že ho nosím aj dva týždne a vyzeral perfektne. Výdrž je teda pri tomto na jedničku a o farbe ani nehovorím - na stránke si môžte vybrať z troch odtieňov. S týmto som naozaj veľmi, veľmi, veľmi spokojná a určite odporúčam si ho kúpiť!

Pri tomto mínus ani nie je možno tak iba to, že treba použiť určite 2 vrstvy a možno aj tretiu - ako komu vyhovuje. :)

10/10

1 vrstva / 2 vrstvy / 11. deň


Dúfam, že sa vám recenzie páčili - ja s proste vždy rozpíšem tak sa nehnevajte, že je článok dlhší ale svoje robia aj fotky. :) Skúsili ste nejaký už z rady Metal Flip alebo Lastin Colour? Aké máte skúsenosti vy?

You Might Also Like

10 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *