Simple but comfortable

8/19/2014

Ahojte, dnes som ráno šla s mamou do Trnavy hneď skoro ráno a kedže som sa mala potom stretnúť konečne s kamarátkami (s ktorými som nebola celé prázdniny) tak som si musela aj ráno umyť hlavu a chvalabohu za to, inak by tento príspevok tu vôbec nebol. :D S mastnou hlavou by som sa cítila dosť nepohodlne už celkovo a ešte k tomu "na návšteve" mesta. :D 

Najprv sme šli odovzdať byť novým majiteľom,teda lepšie povedané, dať im kľúče nech si môžu pomaly nosiť chladničku a tak a ukázať im ho ako vyzerá vymaľovaný a vyumývaný. No a pri tej príležitosti, kedže som mala na sebe nové nohavice z posledného new in-u a pred sebou dokonalé veľké zrkadlo od nôh až po strop aké doma nemáme ani zďaleka tak som ho okamžite využila a pofotila sa. Fotiek nakoniec nie je toľko koľko som si myslela, že je ale je to asi aj lepšie. :D 

Potom sme šli do Tesca, do F&F pozrieť čo majú v zľavách - no nič moc musím povedať. Obzrela som ale nohavice, predsa len, radšej si kúpim nové do 25 € než znova za 30. :D A tak som si troje vyhliadla no odišla som iba s jednými. :) Tie vám ukážem až neskôr, pretože ešte pôjdem na nákupy - či šiat to už neviem ale určite niečo z kozmetiky. :) 

Z dneška mám pre vás už iba posledné čo vám môžem povedať a to fakt, že som bola nesmierne šťastná, že som sa s babami stretla ešte skôr ako začal školský rok, povedali sme si zážitky z leta, ponadávali - niekto na súrodencov, niekto na rodičov a niekto na dovolenku či iné - a boli na horúcej čokoláde. :) 

Tu sú už teda fotky, fotila som sa teda sama, tvár je na jednej fotke a aj tak mám taký priblblý ksicht tak sa nehnevajte. :D Outfit je jednoduchý, no ja som sa v ňom cítila strašne dobre, tie nohavice mi boli omnoho lepšie teraz ako keď som si ich skúšala, vtedy sa mi zdali, že som v nich moc napasovaná. Pod tričkom mám ešte aj crop top, neviem či ho vôbec vidno je, ale to preto, aby som mala aj tretiu vrstvu - no hlavne na "hrudi" niečo viac ako toto tenké letné tričko keď malo dnes pršať no našťastie sa tak nestalo, len fúkalo. :) 

Ešte by som možno chcela aby ste ospravedlnili farbu fotiek, na prvej som použila iný filter, ktorý na ostatných nebol možný z dôvodu totálnej zmeny farby šiat. Preto som nechala túto takto a ostatné som upravila ako sa dalo. :) 





nohavice - Cropp / tričko - objednávané cez maminu firmu / crop top - New Yorker / bundička - Stradivarius / tenisky - Vans / kabelka - H&M 


You Might Also Like

10 komentárov

  1. Veľmi ti to pristane a tá bundička je krásna, veľmi sa mi páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, pôvodne som chcela obyčajnú rifľovú bundu no táto ma vtedy uchvátila viac ako tie čo tam mali :D

      Odstrániť
  2. ta bundička vypadá super :) Moc Ti to sluší :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná bundička a kabelka :) Moc ti to na fotce sluší

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. ďakujem, ja chcem aby táto kabelka so mnou vydržala ešte 10 rokov :)

      Odstrániť
  5. Moc se mi to líbí, jak je to jednoduché a je to krásné, Moc ti to sluší!:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *