What´s new?

8/18/2014

Ahojte, dnes to bude takýto znova vykecávací článok. Už by som ale mohla dopísať niektorú recenziu no ja momentálne aj tak nemám chuť písať o špirále či rúži. Testujem druhý lak od Miss Sporty a potom spravím na nich recenziu, na to sa veľmi teším. :) 

Čo by som vám povedala? Nebudem tu zhŕňať celý týždeň, nejako mi to snáď pôjde od ruky či od prstov. :) Vždy pri písaní článkov pozerám seriály alebo počúvam pesničky a pohrávam sa s myšlienkou, že spíšem dva články, jeden o seriáloch, ktoré som pozerala/pozerám a ktoré odporúčam a druhý by bol taký dvoj-týždenník, kde by som hodila pesničky, ktoré sú zrovna moje naj. Dlhšie mi nevydržia pesničky ako najobľúbenejšie, pretože si stiahnem, po dvoch týždňoch cca brázdim po Youtube a nájdem a stiahnem znova ďalšie, ktoré počúvam, až kým sa ich neopočúvam. :D Toť môj problém. :D Mali by ste o niečo také záujem? Aby som sa s tým nenadrala, nevypísala si ruky alebo teda nevydrala klávesnicu a vás to zaujímať nebude. :) 

Kocúr u môjho, ktorý prespal snáď celé 4 hodiny čo som tam bola. :) Venoval mi niekoľko minút svojho drahocenného času, kedy som ho pekne hladkala, no keď sa na mňa začal viazať už natoľko, že chcel ísť na mňa tak som mu rázne vysvetlila že nie a šla som oberať jablká. :) 



Predvčerom sme šli do Pezinka gratulovať bratrancovi, k 12-tim rokom. Bože, ten čas tak letí, ani nestíham koľko má ktorý bratranec alebo sesternica rokov. Bola som strašne prekvapená, že už má 12. O chvíľu bude mať 15 ani sa nenazdám. A to už je iný vek. Pred návštevou sme šli ešte do Hypernovy a kúpila som si tam Elle. V minulej som si všimla, že má byť darček BB krém a ešte niečo už neviem čo a chcela som to. Ibaže.... V tú chvíľu mi nedošlo, že na Slovensku dostávame iné darčeky ako v Česku, čo ma veľmi sklamalo a bola som veľmi zvedavá, čo tam máme my. Nakoniec sa z toho vykľula kozmetická taštička, ktorú nikomu nedám a budem ju používať, až kým sa nezničí úplne. Zmestí sa mi tam omnoho viac vecí ako do tej starej, za ktorú som sa už začala pomaly hanbiť, pretože sú na nej mačky a je taká, no, jak z Funky Fish-u. :D Bol to ale darček tak ju určite nezahodím. :) 



Dnes som spravila znova veľký krok k lepšiemu zdraviu a postave. Nachystala som si budík na siedmu a na pol ôsmu - pre istotu, že vstanem a pôjdem si ráno zabehať. Hahaha, vtipné. Ráno som budíky s nadávkami zaklapla, seriózne som nadávala a spala ďalej až kým ma môj nezobudil rannou SMS-kou, po ktorej som už nezaspala a šla sa napiť, dať si jogurt, obliecť sa a skontrolovať, či mi prišiel balíček, ktorý som očakávala. Poštárka bola vedľa pred babkou, s ktorou sa rozprávala a v našej schránke nebolo nič čo ma sklamalo. Potom mi však babka povedala, že toto je pre mňa, držala v ruke balíček a mňa to nakoplo do nového dňa ešte viac. :) Rýchlo som balíček rozbalila a vo vnútri som našla dva rúže, na ktoré som čakala, ale našla som aj niekoľko vzoriek, ktoré som nečakala. :) Poslala mi ich Zuzka z jedného blogu (prepáčte ale nemám zrovna čas ani sa mi nechce ho otvárať a hľadať medzi záložkami). Hneď som ich aj vyskúšala a môžte sa tešiť na recenzie. Bol tam rúž od Rimmel London a Fleur de Santé. Rúž od Kate sa mi ale pozdáva najviac a je úplne perfektný a to som ho mala na sebe iba raz. :) 


No ale s tým behaním to neskončilo, hneď potom som sa obula a šla von. Chcela som vyjsť/vybehnúť na vrch kopca, odkiaľ je perfektný výhľad a už dlho som tam nebola a chcela som sa tam vrátiť. Tak som aj spravila a spravila som si hneď aj niekoľko fotiek. S mojou výdržou a kondičkou som veľmi nespokojná no vravím si, že lepšie aspoň niekoľko minút a chôdza k tomu a taká menšia turistika ako nič. Bola som teda spokojná, hodinku som strávila vonku so striedavým behom a chôdzou a som zo sebou spokojná. Dnes začínam ale iný režim. To čo som chcela cvičiť Jillian odkladám, zahadzujem, pretože naozaj ma nebaví cvičiť stále to isté a preto som si našla na jednom blogu (znova sa mi ho nechce hľadať) jeden cvičebný plán, ktorý cvičila a ja pôjdem podľa neho. Sú to vlastne videá na Youtube a obmieňajú sa takže ma to nebude nudiť. Ale Squat Challenge začínam odznova. Takto to budem robiť až pokým si nenájdem niečo nové. :) Ale proste to musím dať, dám to a budem v tom pokračovať aj keby čo bolo a budúce leto (snáď) budem vyzerať inak. :) Teraz je to vlastne len čo som sa vrátila a začala písať tento článok. :D 




You Might Also Like

6 komentárov

  1. kocourek je nadherný :) mam doma podobného a jinak krásné fotky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa hlavne páčilo, že bol ešte "malý" a nechal sa pohladkať, naše sa už nedajú :) ďakujem

      Odstrániť
  2. Krásný kocourek :) A taštička vypadá moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty máš kočičku nádhernou :))) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kocúr nie je môj ale prisťahovaný k priateľovi no ďakujem :) a do sútaže už som sa pripojila :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *