Ako vyzeral môj prvý školský deň?

9/02/2014

Ahojte, píšem takto neskôr ako obvykle a pridávam len dve fotky aj keď som chcela viac no nevydalo. Nemal ma ani kto odfotiť a nemala som dobré miesto a o svetle ani nehovorím. To viete, keď prší celý deň, od rána do večera... -_- Smutné. 

Dnešný deň dopadol podľa mňa vynikajúco. Bola som a ešte stále som nadmieru spokojná. Je to síce prvý deň školy a ním sa začína čas skorého vstávania, nepripravených a nedokončených úloh, drvenia sa na písomky a ku koncu aj nejaká ta maturita pre niekoho či koncoročné písomky. Neviem prečo, ale tento rok mi to príde akosi iné - cítim sa tak... nepripravená. Ostatné roky to bolo také spontánnejšie, síce som si musela zvyknúť ale nabehla som na to akosi rýchlo. Teraz si budem musieť zvykať dlhšie. Možno to bude tým, že som cez prázdniny... vyrástla, zmenila sa? Neviem. 

Každopádne, dnešok sa mi páčil, sedím znova na tom istom mieste ako minulý rok, porozprávala som sa s kamarátkami a pol hodina ubehla ako lusk, takmer som si zabudla v škole dáždnik, mierne som zmokla, takže vlasy musím umývať znova...a užila si začiatok školského roka s mojím. :)

Istotne niektoré z vás čakáte aj nejaký ten outfit. Ako som spomínala, nemal ma kto odfotiť a môjho tým zaťažovať nebudem - odfotila som to takto ja a to vám musí stačiť. :D Obliekla som si novú košeľu s nohavicami, ktoré ste mohli vidieť v poslednom New In-e, koženú bundu so zelenými nekoženými rukávmi (ako inak to povedať?) a moje Vansy. K tomu červenú kabelku z Manga, ktorú vám ukážem už zajtra.Bude to zároveň DIY. :) 




A ako ste si užili prvý deň v škole alebo potom neskôr s kamarátmi? Aj ste nejako oslavovali alebo dostali od rodičov darček? :) Napíšte mi do komentáru. :) 


You Might Also Like

6 komentárov

  1. To s tým fotením poznám :D tak ma vždy naštve ten dážď a to "svetlo" :D ani svetlom sa to nazvať nedá proste :D :D :D ach :D inak pekný outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta košile je fakt skvělá :D tiše závidím:)
    Jinak doufám, že se ti líbily i ostatní školní dny - ne jenom ten první:) a moc tě tam nemučí :D

    Instantní krása♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej páčili, len akosi nestíham nič napísať, dnes by som to chcela napraviť a konečne niečo pridať aj s vysvetlením :D

      Odstrániť
  3. Ta košile je fakt DOKONALÁ! Moc ti sluši! :)
    http://alexaginger.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *