Catrice - Korektor Re-Touch Light-Reflecting

9/21/2014

Ahojte, konečne je tu tá sľubovaná recenzia na korektor od Catrice (mimochodom, tú značku milujem), ktorý sa mi pred niekoľkými dňami minul, pretože som ho používala zrejme akosi veľa a neuvedomila som si, že už by mi mohol dôjsť. Preto nemám rada takéto uzavreté obaly, kde nevidíte ale kedže môj prvý korektor od Yves Rocher bol takmer takýto istý (myslím tým balenie), kúpila som si teda takýto. Teraz už mám iný ako niekoľké viete ale o ňom inokedy.
Tento konkrétne je krémový a jeho názov môžte vidieť aj v nadpise ale je to teda Re-Touch Light-Reflectig od Catrice.


Čo píše stránka?

Ľahký a krémový korektor pre svieži a rozžiarený vzhľad tváre. Obsahuje svetlo odrážajúce pigmenty, ktoré dokonale prekryjú kruhy pod očami, jemné vrásky a drobné chybičky krásy. Hydratačné a jemné zloženie umožňuje príjemný pocit aj na takých citlivých miestach, akými je pokožka v okolí očí. V ponuke je v pútavom striebornom obale v tvare pera.



Odtiene?

005 Light Nude
010 Ivory
020 Light Beige


Cena?

4,19 € (maximálna cena)


Môj názor?

Začala by som asi najprv tým, že sa mi páči jeho balenie. Hlavne to, že je strieborný a hoci som spomínala nevýhodu v tom, že nevidím koľko je v ňom ešte korektoru, páči sa mi, že ten korektor vlastne ani nevidím a mám takéto pekné pero medzi kozmetickými vecami. :D Akurát je vidieť, keď je zapatlaný od prstov, ktorými si korektor nanášam. Bohužiaľ ešte nemám štetce a taký jeden čo mám z jedného časopisu je divný - nepasuje. :D

Ja mám odtieň 020 Leight Beige, čo bol vlastne najtmavší v predajni, pretože tretí tam ani nemali. Zobrala som si preto tento, ten druhý som ani nevedela vlastne aký je odtieň a aspoň toto beige mi povedalo aký je to odtieň. Nemali totiž testery.... Nakoniec som ho doma vyskúšala a odtieň mi sadol čomu som sa veľmi potešila.

Používala som ho na zakrytie červeného fľaku medzi obočím, ktorý tam mám stále a neviem sa ho zbaviť, na oblasť pod očami alebo teda kruhmi pod očami a tak isto aj na niektoré červené miesta na tvári alebo okolo nosa. :) Všade zakryl všetko čo mal, aj keď niekedy som si musela dať pod oči viac korektoru než som chcela. :D

Musím u neho ešte vyzdvihnúť jeho schopnosť sa pekne zapracovať do pokožky, v oblasti očí bol naozaj príjemný, zosvetlil a pekne zakryl tmavé kruhy a aj to, že nevysúšal pokožku.

Dovolím si povedať, že je lepší ako ten od Yves Rocher - zrejme to bude aj odtieňom, kedže od YR som si odtieň nevyberala. :) Ale tento sa mi asi aj konzistenciou páčil viac. :)


Myslím, že už nechám fotky povedať viac aj keď sa vám môže zdať, že je to skreslené tým, že sú nejak upravené (čo nepopieram ale takto to vyniklo lepšie tak sa nehnevajte) a aj tým, že posledná fotka je trošku svetlejšia ale naozaj ten korektor tak kryje. :)

pred nanesením - ja si ho nanášam nejak takto (teda nanášala som si)


pred

po


Záver?

Či by som si ho kúpila ešte raz? Zatiaľ som nemala možnosť vyskúšať ich toľko, aby som sa mohla vrátiť iba k jednému. Nemôžem si zatiaľ ani sebe samej ani vám povedať, že tento je najlepší zo všetkých, pretože naozaj je to iba druhý, ktorý som vyskúšala ale páčil sa mi viac ako od Yves Rocher. Ako som povedala, podľa mňa to bude tým odtieňom. Teraz mám iný korektor od Catrice, videli ste ho v mojom Wishliste, ktorý testujem, používam a baví ma to skúšať nové a iné. Keby ale nechcem skúšať nové veci, tak poviem rozhodne áno tomuto korektoru a kúpila by som si ho znova. Bola som strašne sklamaná, keď sa mi minul (ešte stále sa z neho snažím niečo dostať ale bohužiaľ...). :D 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Vypadá moc dobře! :) Asi se po něm podívám

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Souhlasím, že balení je krásné, takové elegantní :-) Korektor občas potřebuje každý, dokonce se mi párkrát stalo, že jsem nedokonalosti zakrývala i svému příteli :-D Hrozně mě mrzí, že já se ke zančce Catrice v obchodech vůbec nedostanu, protože široko daleko žádný takový nemám :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je teda škoda, ja by som to bez nej asi neprežila :D môj priateľ by ma za to zahlušil keby také niečo skúsim :D

      Odstrániť
  3. Ja korektory až tak nepoužívam :D Väčšinou na nich zabudnem:D:D Ale tento vyzerá fakt luxusne a za prijateľnú sumu :))
    Pozývam Ťa na moju GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ho nepoužijem iba keď sa úplne ponáhľam a nestíham inak ma tie kruhy pod očami donútia :D a ďakujem, pozriem sa :)

      Odstrániť
  4. Veľmi pekná recenzia:)vyzerá veľmi dobre ja osobne som veľmi spokojná s touto značkou už som mala od nej dva korektory ktoré aj mám a nemôžem si ich vynachváliť fakt úžasná značka kozmetiky♥
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ako som povedala, teraz mám od nej ďalší a potom by som si ešte chcela kúpiť do zásoby iný od tej istej začky, pretožejej naozaj verím :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *