InstaPhotos #19

9/11/2014

Čaute, dnes mám iba fotky z Instagramu, kedže ho niektoré nemáte (a možno potrebujem vyplniť to prázdno na blogu) a ja mám konečne trochu času niečo sem pridať. Na začiatok som sa rozhodla pre toto, včera som inak nafotila konečne fotky do troch recenzií, ktoré postupne na blogu nájdete. Budem sa snažiť čo najrýchlejšie. :) Chystám ešte jeden článok - ten bude zajtra dúfam - podľa toho ako prídem večer domov zo stretnutia birmovancov. :/ 
Dnes sa teda pozrite na fotky, ktoré som uverejnila na mojom instagrame, niektoré fotky ste tu videli. Dala som tam aj fotky z Košíc a tej cesty, ale sú to predsa takmer všetky fotky čo sú aj tu na blogu. :D 

tetovania od Fake Tatoos :) 


Keď som bola ešte cez leto mierne chorá a začala som sa v tú dobu zdravšie stravovať, čo mi tak dlho nevydržalo, kedže potom začala variť už mama. :)


Pamätáte si ešte na tento recept? :D Odvtedy som si ho už nespravila, skúsim to spraviť ešte raz ale na druhej panvici. :) 


Pivo Duff, ktoré vôbec nebolo také dobré ako som dúfala. :D Neskúšajte ho ani...


..... 


Keby tomuto niekto veril tak ako ja, bolo by to perfektné. 


Perfektné ráno - od budíčku, po ranný beh až po balíček s dvoma perfektnými rúžmi. :) 


OOTD :) 


Pred cestou do Košíc... Keď z náhodne hodených vecí vznikne takáto fotka. :)  


Prespávačka v Španej Doline, in his shirt. :) 


Jeden z mojich najlepších behov.. ^.^


A áno, mám rovnátka - už od 25. 08.. :) 


Pri výrobe DIY zošitov, v nových teplákoch, ktoré ste videli v jednom z posledných Back to School new in-och. :D Strašne sú dobré. 


Jedna z mojich jázd s vodičákom. Toto sme konkrétne stáli a čakali sme na mamu. :D Ale je to moja takáto fotka! :D Musela som takúto proste mať. :D 


A outfit cez prvý školský deň. :) 



Ja idem teraz cvičiť, o tom bude o pár dní tiež konečne článok, tak sa zatiaľ majte a užite si víkend, ide niekto tento víkend alebo zajtra na jarmok do Trnavy????? :) Ja idem, tak napíšte či aj vy. :) 

You Might Also Like

10 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *