Miss Sporty - Fabulous Lash Xtra Black

9/26/2014

Ahojte, dnes vám predstavím túto špirálu, ktorá je bohužiaľ moja posledná. Včera som si upratovala celú izbu a znova som si všetko prehádzala inak ako som to mala. Za celých 7 rokov čo tu bývam som ju asi 12 krát inak zariadila. :D Čiže som si robila poriadok aj v kozmetike a tak nejak som si to konečne upratala a zistila som, že mám iba tri špirály. Neviem ako je to možné, mala som pocit, že ich mám aspoň päť. :D Čo už. :) Tak poďme teda na to. 


Čo hovorí stránka?

- nová riasenka Xtra Black obsahuje zvýšené množstvo čiernych pigmentov
- ľahko sa nanáša a dokonalo oddeľuje riasy

Cena?

2,99 €

Objem?

8 ml


Môj názor?

Špirálu som dostala a bola som na ňu veľmi zvedavá. Od Miss Sporty som mala pred tým len laky a myslím, že už nič viac. Nebola som si teda istá aká bude ale nečakala som od nej moc. Nakoniec to tak aj dopadlo.
Čo sa týka balenia, neviem čo by som k nemu povedala, príde mi taký obyčajný ale zároveň pekný. Kombinácia čiernej a striebornej sa mi veľmi páči. Mám síce rada špirály, ktoré majú hrubšie balenie, pretože potom vyzerajú také mohutnejšie a lepšie a táto je skôr len taký šulec, no nevadí. :)

Štetček je špirálovitý, má hustejšie štetinky ako môžte vidieť aj na fotke. Ja sa nevyznám v tom, aký štetček - akého tvaru, s akými štetinkami - je najlepší ale tento sa mi teda po aplikácii vôbec nepáčil. Ono je to s ním totiž ťažko... Raz tie riasy môže pekne natočiť alebo rozdeliť a nezalepí ich, no druhý krát sú celé zlepené, natočené dosť vtipne a mihalnice vtedy nevyzerajú dobre. Na fotke napravo si všimnite tie hrudky vo vonkajšom kútiku oka. Nepáči sa mi hlavne tá skutočnosť, že vo väčšine prípadov spraví riasy také aké spraví - čiže zlepené, nevytočené (možno tak minimálne) a k tomu ešte aj tie hrudky sem tam. A tak isto riasy vôbec nezahustí a nepredĺži, čo vyžadujem ja ako povinnosť pri každej špirále. 


 Čo ma na ňom teší je fakt, že sa na štetčeku nedrží riasenka, len na konci čo je normálne. Na prvý pohľad sa zdá, že nie je mokrá, pretože špirálu na štetčeku po vytiahnutí nie je vidno ale konkrétne na riasach sa mi zdá taká mokrá. :/

Kvôli tomuto všetkému ju veľmi často nepoužívam, takmer vôbec alebo len vtedy kedy mi je jedno aké riasy budem mať - len potrebujem na nich niečo mať. Nebaví ma trpieť, či ich nebudem mať zlepené alebo tak. Ale sem tam sa podarí a riasy sú pekné, len teda nezahustí a nepredĺži. :) No druhý krát by som si ju určite nekúpila. :/ 

natural / jedna vrstva / dve-tri vrstvy





Máte s ňou vy skúsenosti? Ak áno, aké? 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Mám s ní zkušenost podobnou jako ty :) Hrudky,ale tak za tu cenu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že nie som sama :) presne tak :)

      Odstrániť
  2. Ja Miss Sporty veľmi nemusím, mám od nich asi len 2-3 laky a 2 rúže :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja neviem prečo ale mám ju radšej ako Essence ale toto sa im nevydarilo teda. :)

      Odstrániť
  3. tuto jsem kdysi měla, ještě jako menší..a hodně slepovala:/

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *