My autumn must-have Wishlist

9/08/2014


Ahojte, dnes som si pripravila takýto jednoduchý článok o tom, čo by  som si túto jeseň chcela kúpiť. Je to taký môj jesenný Must have. 

Ak ste na mojom blogu dlhšie, viete, že ja nie som žiadna blogerka, ktorá má doma plné tri šuflíky kozmetiky a nerobím ani netočím žiadne tutorialy. Kozmetiky nemám tak veľa a osobne mi to stačí aj keď aj ja som baba a páčia sa mi všetky tie obaly a paletky a rôzne iné tubičky plné make-upu či BB Creamu. Nemôžem však dávať žiadne extra rady čo ani nerobím (aby som sa nestrápnila). :D 

V poslednom čase som si ale nešetrila nejaké tie peniažky a rozhodla som sa zakúpiť si nejaké produkty, ktoré som ešte nemala alebo takéto nemám a túžim po nich. Niekto tento pocit dostane v 14-tich rokoch niekto až (ako ja) ku koncu 17-tky. :) 



Takže fotku ste videli a teraz sa vám trošku rozpíšem. :D

1. Ako prvé by som chcela nejakú ďalšiu - ale už poslednú !!! - kabelku. Je mi v podstate jedno či bude čierna alebo hnedá ale musí byť veľká, podobná ako na obrázku. Chcela by som ju totiž takú "vakovú", aby som ju mohla nosiť niekedy cez zimu, keď budem mať zimnú bundu a budem vyzerať jak dilino s takou malinkou kabelkou, potrebujem takú väčšiu, kedže aj bunda je hrubšia a väčšia. :D Už keď som si kupovala veľkú čiernu kabelku čo mám, tak som si povedala, že to je posledná ale proste potrebujem ešte jednu - ale už naozaj poslednú -, ktorú budem môcť nosiť cez rameno. :D

2. Ako druhé potrebujem alebo teda chcela by som tieto čierne nohavice, pekne roztrhané ale nie moc. Odkedy som si vyskúšala tie v H&M tak na ne stále myslím a chcem také niekde ešte nájsť, ktoré mi ale padnú ako uliate na všetkých stranách. :(  :D

3. Ešte ako posledné z "fashion" potrebujem jesenné boty. Také, ktoré nemajú vysoký podpätok a tak isto nie sú bez neho. Niečo také ako vidíte na obrázku. :) Tie z minulého roka som používala cez jeseň, zimu a aj jar. Tieto by som chcela tak isto, pretože si myslím, že táto zima tiež nebude až taká veľká a studená tak by mi mohli stačiť. :)

4. Teraz prejdeme na iný súdok. Na fotku som to nedala - patria do tohto zoznamu aj štetce. Samozrejme nie tie na maľovanie. :D Chcela by som nejaké jednoduché, nie veľa - mne predsa toľko netreba ale nejaké tak na začiatok. :) Ja ako začiatočníčka nepotrebujem sadu 24-roch štetcov ale nejaké malé množstvo fakt dobrých štetcov by som uvítala. :)

5. Ako ďalšie by som si chcela zakúpiť set na úpravu obočia. Tieto konkrétny je od Catrice a stojí niečo do 5 € a čo sa mi páči - obsahuje aj pinzetu, zrkadielko a štetček. A teda ako vidíte dva odtiene, pre svetlejšie a tmavšie obočie, :) Tento ma zaujal asi najviac ale ak poznáte vy nejaký lacný a dobrý - napíšte mi do komentáru! :)

6. Ako ďalšie by som si možno (toto je taká vec nad ktorou stále uvažujem a zrejme sa rozhodnem bližšie k áno než nie) kúpila púder od Catrice, ktorý ma zaujal hlavne tým, že je zo štyroch farieb a každá je na niečo určená a to: ružová na osvieženie unavenej pleti, fialová rozžiari pleť bez farby, zelená neutralizuje červené miesta a béžová zvýrazní prirodzený tón pleti. Niečo ako korektor ale v tom, že toto je púder a práve preto by som ho chcela vyskúšať. Je to novinka a preto nevidím cenu, tak uvidím či ho nájdem v drogérii. :)

7. Ako ďalšia vec od Catrice ma zaujal set korektorov Allround. Chcela by som vyskúšať aj takýto nejaký, predsa len, je tu viac farieb a každá je určená na niečo iné tak to chcem vyskúšať, či to bude lepšie ako obyčajný krémový korektor. Máte s ním vy skúsenosti? :)

8. Ako posledné dve veci tu mám Morning Baby! BB  Cream od Miss Sporty. Tento ma dosť láka a čítala som už aj niekoľko recenzií a vyzerá byť super a kedže nemám až také veľké nedokonalosti pleti ako akné, tak by mi sadol si myslím. :)

9. Ďalšie čo by som si od Miss Sporty vybrala je So Matte Perfect Stay Make-Up, ktorý ma zaujal ale nečítala som žiadnu recenziu a tak isto by sa mi viac páčil ten BB cream ale nad týmto uvažujem, že si kúpim do budúcna alebo ho skúsim a uvidím. :)

Vyskúšali ste už niečo z týchto kozmetických produktov? Ak áno, napíšte mi či ste s nimi spokojné či sa mi oplatia kupovať. :) 


You Might Also Like

14 komentárov

  1. Tiene na obočie od catrice mám a sú super, odporucam aj napriek trochu vyššej cene. Používam každý deň už od decembra a minute mam minimum :)takze aj dlhoo vydržia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Catrice mám rada a som ochotná dať viac peňazí práve na túto značku :) ďakujem za radu snáď sa dobre rozhodnem :-D

      Odstrániť
  2. Ja Ti odporúčam set na obočie od Essence - máš k tomu aj štetček a šablónky, je lacnejší než ten Catrice a je super!! :) Takisto tam máš 2 farby :) A Catrice All Around corrector je perfkektný ! Ten si určite kúp :) s Miss Sporty tvárovou kozmetikou nemám skúsenosti, takže to neporadím :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Essence moc nemám rada, uvidím ako sa teda rozhodnem :) tak som rada, že korektor je fakt dobrý moc ho chcem :-D ten si teda kúpim ako prvý :)

      Odstrániť
  3. Mne napadlo kúpiť nohavice, ktoré sedia a pekne ich nastrihať alebo obetovať nejaké staršie. Na youtube sú videá ako na to.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alebo teda len staršie také nemám a pri nových sa bojím že ich zničím a nebude to také pekné :)

      Odstrániť
  4. Haha, s těma kabelkama to mám podobně - vždycky si říkám "tak tato už je fakt poslední"..ae nikdy poslední není:D
    O tom barevném pudru od Catrice jsem ještě neslyšela, ale vypadá skvěle. Takový barevný! Tož to ho taky chci:) Stejně jako si už dlouho brousím zuby na tu paletku Catrice korektorů:))

    Instantní krása♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máme podobné teda :D mne sa ten púder moc páči len neviem cenu :/

      Odstrániť
  5. Kabelku a boty nutně potřebuji. :) ale tentokrát vážně nutně..protože ani jedno vlastně nemám. :D
    Doma mám ten set korektorů od Catrice a musím říct, že je moc nepoužívám.. no, spíš vůbec. :) Ale špatné nijak nejsou. :) jenom mám oblíbenější korektory. :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja v podstate zimné/jesenné topánky tiež nie ak nerátam nie pokazené z minulého roka, ktoré môžem akurát tak raz za mesiac nosiť a jedny na podpätku ale to sa nedá stále nosiť :D ja mám momentálne ibajeden od Catrice ale je krémový, ale chcem skúsiť aj takýto, že či nebude lepší :)

      Odstrániť
  6. Bože,tak na tom jsme se úplně shodly :D
    Tu kabelku jsem našla v HM za asi 900Kč :)
    http://alexaginger.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne? :D fúúú.. po prepočte sa mi to zdá aj veľa :/ ale tak nechám si to asi ako poslednú "nutnosť" a uvidíme ako na tom budem po jarmoku alebo počas jeseni či zimy :D

      Odstrániť
  7. Paletku korektorů mám doma a jsem sní spokojená :) A So Matte Perfect Stay Make-up stojí za prd. Zbytečně vyhozené peníze:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja musím ísť konečne do Dm-ky si ju kúpiť nech ju už aj ja mám. :D no ja som si ho akurát kúpila tak uvidíme po pár dňoch poviem ja ale určite keby ma mal mrzieť tak nebude až tak ako 8 eurový makeup alebo viac :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *