Set na úpravu obočia od Essence

9/27/2014

Ahojte, síce mám tento set doma iba niečo cez týždeň, aj tak by som naňho chcela spraviť recenziu. Používam ho totiž každý deň takže už k nemu mám čo povedať. :) Nevedela som, či to dnes pridať alebo nie ale povedala som si, že čo to budem odkladať, no nie? :D  Nebudem to naťahovať, ideme na to. :)


Čo píše stránka?

Praktický mini set s dvoma farbami na obočie, aplikátorom a troma šablónkami, ktoré ti uľahčia vytvarovať obočie do dokonalého tvaru.

Odtiene?

01 natural brunette style
02 natural blonde style

Cena?

2,69 € (maximálna doporučená cena)


Môj názor?

Jedna z vás mi tento set poradila v komentároch k môjmu príspevku s Wishlistom. Keď som bola v DM-ke, tak som sa rozhodovala, kúpiť set od Catrice, ktorý som pôvodne chcela alebo lacnejší, odporučený od Essence? Dala som teda na radu od vás a kúpila si tento. Povedala som si, že Essence síce nemám rada ale stojí to za skúšku, je to predsa len set na obočie a žiadna špirála či BB Cream, ktorý by som sa asi na tvár bála dať. A cena bola prívetivá, tak som si povedala, že ma to potom nebude až tak moc mrzieť keby ma tento set sklamal. :)

Začneme teda s obalom. V drogérii som ho moc neštudovala, skôr som pozerala na odtieň a na farby a či si ho teda vezmem a až doma som si ho pozrela úplne. Na fotke hore ste si mohli všimnúť ako sa otvára. Keď sa chcete dostať k odtieňom na oči tak musíte celý plast, v ktorom sú dva odtiene plus štetček, vybrať a až potom sa dá niečo robiť. Tak isto obsahuje ešte malú "brožúrku" ako návod na použitie alebo tak nejak by som to povedala a tri šablónky na tri rôzne druhy obočia. Je to dosť nanič obal, pretože musíte všetko vybrať alebo teda nie je to také rýchle. Ak by ste potrebovali rýchlo upraviť obočie tak to bude obtiažnejšie, nie je to ako keď otvoríte paletku a stačí keď ju držíte v rukách. To sa mi dosť nepáči - nie je to praktické.

Nepáči sa mi, že sú odtiene v obyčajnom plaste a teda to nie je ani moc pevné. Nemám z toho dobrý pocit. Ale čo môžte za takú cenu čakať, že? :)



Tieto šablóny som ešte ani raz nepoužila, sadla mi síce jedna a to small brow ale nechcem si to prikladať k obočiu a podľa neho si ho upraviť. :) Ale príde mi to ako dobrý nápad, aspoň sa nezašpiní okolie obočia. :)

Čo sa týka štetčeka, ktorý vidíte na fotke nižšie, tak k nemu by som povedala len toľko, že mi príde ako úplne nepoužiteľný. Vôbec sa mi s ním dobre nenanáša, je tvrdý, až príliš drsný a vôbec nie príjemný. Okrem toho sa veľmi ťažko vyberá. Vždy ho musím vybrať za štetinky. :/


Tu je fotka odtieňov na ruke. Nevyzerajú možno ladené do hneda ale na obočí vyzerajú dobre. Ja osobne používam hlavne ten bledší, nakoľko mám svetlejšie vlasy ale keď ich mám trošku mastnejšie a teda aj tmavšie, tak použijem minimum tmavého odtieňa. Mám obočie síce potom tmavé tmavé ale celkovo to nevyzerá zle. Bledý odtieň je super, pretože obočie vyplní a vyzerá prirodzene a nič s ním neskazíte. Môže sa ale stať, že to preženiete a budete maž obočie tmavšie ako by malo byť. :D Výdrž je tiež vynikajúca. Od rána vydrží až do večera, takže si nepotrebujem dokresľovať nič. :) S týmto som fakt spokojná, :)


Záver?

Až na obal a štetček je super. Ako som spomenula, lezie mi na nervy vyberanie tieňov z obalu a vyberanie štetčeka, ktorý ani nie je dobrý. Ešte, že mi už došli štetce, na ktoré bude nabudúce recenzia. Napriek tomuto si ma ale získal vďaka cene a odtieňom, ktoré držia naozaj super. :) Ale pravdu povediac, znova by som si ho nekúpila, nabudúce a možno aj čoskoro si kúpim set od Catrice. Ale s týmto sa nedá nič skaziť. :) 

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Všude čtu, jak je tento set úžasný:) Používá ho nejedna blogerka a všechny si ho vychvalují:)
    Já si teda nijak obočí neupravuju - nebaví mě to a nechce se mi :D takže názor na danou věc bohužel nemám:))

    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som už bez upraveného nikam nešla :D iba fakt keď sa mi nechce :) a tento je super ak sa bavíme iba o odtieňoch :)

      Odstrániť
  2. Rozmýšľala som nad týmto setom hlavne kôli tým šablnam:D ale ako pozerám ,že sú tam nieaké medzery dosť ma to omrzelo.A hlavne supeer príspevok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) tie medzer som vôbec nepochopila :/

      Odstrániť
  3. Chtěla jsem si pořídit do kabelky ten set pro blond,ale jak koukám tak ten obal bude asi na nic a na moje rychlé líčení nevhodné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ano, ja som pozerala a od Alverde bol celkom dobrý obal a myslím že aj cena ale už si nespomínam celkom dobre. :) a tiež som naňho nevidela žiadnu recenziu

      Odstrániť
  4. To balení vypadá fakt hodně neprakticky, nechtělo by se mi to furt, takhle otevírat, ale jinak ty odstíny se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám tiež tento set,akurát mám iný štetček,má rovné štetinky,ale príde mi fajn :) vlastne celý set je fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jak už bylo řečeno, stíny super, ale obal a štěteček katastrofa. Ono u většiny těch sad jsou štětečky k ničemu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám ho a kľudne by som si ho kúpila zase, ale budem chcieť skúsiť asi niečo iné :) Ja som začínala ceruzkami na obočie a keď som objavila toto, leteli do koša :D Neskutočne praktická vec :) Tento je navyše lacný a má aj svetlý tieň, čo mne ako špinavej blondínke vyhovuje :)
    Príď sa pozrieť na môj blog. Ak ťa zaujme, nájdeš ma aj na fb :)
    http://littlebubbleviks.blogspot.sk/
    https://www.facebook.com/pages/Little-bubble-Viks/921237621243196
    Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ceruzkami som začínala aj ja a hoci ich ešte mám, nepoužívam ich :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *