Wedding

9/25/2014

Ahojte, dnes pridám fotky zo svadby, ktorú organizovala moja mama. :) Vybrala som len pár fotiek, ktoré boli najlepšie a neukazovali moc zo záhrady svadobného páru alebo teda boli použiteľné sem na tento blog. Tieto sa mi aj najviac páčili a hádajte kto bol fotograf - ja! :D Sú to detaily výzdoby, prestierania stola a stoličky, ktoré sa presúvali po obrade k stolom. Svadba sa konala pred niekoľkými týždňami na záhrade.  :)
Pozrite sa teda na fotky toho, čo vytvorila moja mama, sama (s pomocou tatových sesterníc). :)



Chcem vám ešte povedať, keď už tu máme takýto ľahký článok, že dnešná recenzia o špirále, ktorú som chcela dnes uverejniť, nebude ale bude zajtra. Dnes som totiž ešte musela niečo dofotiť a nechcelo sa mi ju dopisovať, kedže som ostala chorá. :( Vážne, netuším kde som prechladla, kedy a ako ale dnes ma začal bolieť krk, postupne bolesť vyšla do hlavy a teraz ma všetko bolí, celé telo, pijem šálky čajov a pozerám seriály aj keď viem, že by bolo najlepšie len piť čaj a ležať v posteli, potiť sa a spať. Ibaže ja sa nikdy nedokážem prinútiť ležať tam a ísť spať. Bolia ma síce oči ale aj tak radšej budem písať na blog a pripravovať články než ležať a potiť sa. Neviem prečo. Nedokážem asi len tak nečinne ležať keď môžem robiť niečo čo ma baví a niekedy sa tomu aj musím venovať. :/ 


Zajtra ale recenzia bude, pretože hneď ako dokončím tento článok, idem ju dopísať. Potom (alebo pomedzi to) budem pozerať seriály, chvalabohu, že už pridali nové časti New Girl, Faking It a Awkward, pretože na tieto tri som čakala celé leto a bolo to hrozné! A takmer celý september! Hneď ako som si všimla, že už sú na stránke, pozrela som si ich a musím povedať, že sú skvelé! ^.^ 


Musím sa vám ešte pochváliť s úžasnými správami, ktoré ma dnes postretli! Šla som sama od seba - dobrovoľne! - odpovedať zo slovenčiny, z ktorej som ešte nikdy neodpovedala. Bol to šok ako pre mňa tak určite aj pre ostatných. :D Učila som sa večer pred tým niekoľko hodín a vydarilo sa - dostala som 1! Ja, čo som zo slovenčiny nemala lepšiu známku ako 2, niekedy 3. :D Ale po tejto odpovedi som bola tak nadšená, že som si v duchu povedala, že najbližšie pôjdom znova. :D Ale to pominulo. Potešilo ma však, že som to zvládla a tak isto aj to, že písomka z účtovníctva dopadla na dvojku, za ktorú ma dokonca učiteľka pochválila. :D Bože, dnešok sa fakt vydaril. 


A ako posledné by som ešte chcela zmieniť, že som včera obdržala dva balíčky, ktoré budem v najbližšej dobe recenzovať, takže sa môžte tešiť. Prezradím jeden z nich a to kozmetické štetce. :) Všetko bude ale o pár dní. :) Okrem toho testujem pomaly dávnejší darček, pomaly postupne, aby som napísala dobrú recenziu a nie zbytočne unáhlenú. :) 

Zatiaľ sa teda majte, ja sa idem liečiť a písať recenzie. :) 


You Might Also Like

4 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *