Darčeky z menín a čo ďalej s blogom?

10/19/2014

Ahojte, veľmi sa teším, že som sa dokopala a napísala aspoň tento článok, pretože sa za seba hanbím ako to tu zanedbávam. hlavne za to môže teda škola kde teda stále niečo píšeme, každý deň 2-3 písomky a to isté ma čaká ešte v pondelok až na to, že tam píšem s dvoch predmetov plus tretí chcem ísť odpovedať, mám vedieť 178 nepravidelných slovies po nemecky vyčasovať do dvoch časov a ešte to neviem ale povedala som si, že toto už proste musím napísať. Včera som ešte napísala jednu recenziu, ktorú uvidíte v najbližšom čase, len si ju chcel pán majiteľ prečítať dopredu. :) 

Tu vám ukážem moje darčeky čo som dostala včera od rodiny. :) Sú to také drobnosti, ktoré tiež potešia. Všetky listy čo som kedy dostala ako aj prianička si odkladám. :) Fialky som dostala v piatok od priateľa, veľmi ma nimi prekvapil, kedže som nečakala, že mi niečo prinesie a že mi krásne zablahoželá. Bolo to deň po meninách takže aj preto som to už vôbec nečakala. Skočili sme na večeru (vyprážaný encián a oštiepok - veľmi dobré ^.^) a tento večer bol asi najlepší zo všetkých mojich oslávených menín. :) 

Od babky s dedkom som dostala ten červený kvet čo uvidíte na konci ale bohužiaľ netuším ako sa volá. :( A od našich zasa malú ružičku, ktorú tiež uvidíte na fotke dole. fotila som to teraz niekedy preto nie je dobré svetlo už. :/ :) 





Okrem tejto som dostala ešte asi ďalšie 3 a takmer celé som ich zjedla sama. Cítim sa hrozne... :( 






To by bolo všetko k meninám a teraz už pár bodov a viet k blogu. Viem, že nestíham a zanedbávam to tu a keď nezanedbávam blog (ako teraz) tak zanedbávam školu a je to vidno ale táto chvíľka ma už nezabije. :) 
V najbližšej dobe môžte čakať štyri recenzie, nejaký jesenný tag a ak poznáte iný ako Sweather Weather tak mi ho napíšte do komentáru, potom by som chcela spraviť buď tag alebo článok o duchoch a nadprirodzenom kedže ide ten Halloween a ak sa mi podarí nájsť si čas a podarí sa mi spraviť nejaký tutorial tak aj taký článok by som rada pridala. :) 

Tak isto ak sledujete pozorne moju Fb stránku tak viete, že si idem so sestrou kupovať kameru - každá máme asi 3/4 čiastky ktorú musíme zaplatiť ale vo štvrtok cez prádzniny alebo cez najbližší víkend pôjdeme do Trnavy obzrieť nejaké, popýtať sa a zistiť si sumu, ktorú musíme našetriť. :) Vám ešte pred tým do GA niečo kúpim teda a potom už budem šetriť, aby ste ma potom mohli sledovať aj na YT. Začnem točiť nejaké videá a budem robiť aj videá z výletov (na konci šk. roka Dresden, Berlin, Postupim). :)

Viete mi poradiť nejakú nie moc drahú ale zato dobrú kameru? :) Poznáte nejaký jesenný tag či máte požiadavku na nejaký konkrétny tutorial? :) 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Dodatočne všetko najlepšie k meninám !

    a práve som na blog pridala jesenný tag, ktorý som zatiaľ nikde nevidela, tak ho urob aj ty kľudne!

    http://double-white.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a vyzerá dobre, myslím že presne tento istý som si už stihla nájsť niekde u zahraničných blogeriek tak ho určite spravím. :)

      Odstrániť
  2. Dodatečně všechno nejlepší :) A krásné dárky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Možno by som ocenila nejaký tutoriál na vlasy do školy nie moc ťažký ale pekný:) a taktiež sa pripájam k dievčatám dodatočne všetko najlepšie k meninám prajem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Porozmýšľam vyskúšam niečo pripraviť :) a ďakujem aj tebe

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *