Dtangler z PoštovnéZdarma

10/20/2014

Ahojte, dnes som rýchlo spísala ešte tento článok aj keď som už jednu recenziu/článok dnes pridala ale kedže je tento produkt momentálne v dosť priaznivej zľave čo by vás mohlo dosť potešiť, tak som sa rozhodla vám ju ešte ukázať. :) Poďme teda ale na samotnú recenziu m všetko ostatné bude spomenuté dole. :) 



Ide znova o produkt z www.postovnezdarma.cz a tentoraz som si vybrala kefu od značky Dtangler, ktorú určite veľmi veľa z vás poznáte a ak nie tak vám ju z skratke predstavím. Ide teda o značku, ktorá nadväzuje na značku Tangle Teezer a tú už určite poznáte, pretože sa o nej hovorilo veľa, niektoré už možno aj takú kefu máte ale táto má úplne iný tvar. :) 

Vybrala som si ju preto, pretože som mala dve kefy no jedna bola taká guľatá, taký ten "šulček" a úplne zle sa mi s ňou česali vlasy. Neviem ani prečo som si ju vlastne kúpila. :/ A druhá kefa bola malá a tiež bola hrozná, vlasy ma hrozne boleli a vlasy sa mi niekedy aj pretrhli v polovičke a mala som na sebe malé kúsky vlasov. Tak som sa rozhodla vyskúšať tento keď už ich toľko každý ospevuje. :) 


Pokiaľ ide o pravosť tejto značky z ich stránky to povedať neviem ale čo som pozerala fotky na internete ostatných Dtangler-ov tak sa výzor zhodoval, štetinky ak som si dobre všimla tak isto, akurát balenie sa mi nezhodovalo s jednou fotkou ale ťažko povedať ako vyzerá obal všetkých týchto kedže je tento môj prvý tak neviem. :) Ale aj keby to nebol pravý pravý tak si myslím, že to nie je nič hrozné. Jedine, že by vám fakt záležalo na značke. :D Ale ako hovorím - neviem to presne! :) 


Na stránke (ako aj inde na internete čo som pozerala) máte výber zo štyroch farieb a to ružová ako mám ja, zelená, modrá a fialová a všetko sú to krásne farby, samy sa pozrite TU .  Už neviem či som si farbu vyberala ja alebo mi poslali oni ale bola som nadšená. Ružovú nemusím ako moju naj farbu ale táto kefa sa mi naozaj páči! :) 

A čo by mala teda robiť, spĺňať? 

Mala by byť na všetky typy vlasov, na dlhé či krátke, na veľmi husté či jemné, pre zamotané, suché či mokré a odporúča sa aj pre deti, ktoré ako asi všetky nenávidia česanie, pretože ich mama šticuje. :D Ja som to tiež nenávidela a asi aj vy. :D

A naozaj je to tak? 

Za mňa určite. Na obrázku nižšie môžte vidieť ako vyzerajú štetinky. Sú na striedačku vysoké a nízke a sú akoby z gumy či z čoho to. :D Proste sa dajú veľmi ľahko ohýbať a nezlomia sa. Celkový výzor kefy je tiež super, pretože má síce takú malú rúčku ale kedže je taká "s krivkami" tak sa dobre uchytí a je to iné ako keď držíte kefu za taký šulec. :D
 Tak isto som ho skúšala aj na mokré vlasy a poviem vám - už nikdy si nechcem rozčesávať mokré vlasy s ničím iným! Mokré vlasy som si prestala pred niekoľkými rokmi rozčesávať, pretože ma to bolelo a prichádzala som ešte asi o viac vlasov než "za sucha" ale s týmto je to proste nádhera. :D
 Pri suchých je to tiež fajn, niektoré chuchmalce to nerozčeše na prvý krát a niekedy ani na druhý krát ale to boli fakt veľké a potrebovali viac pozornosti ale inak je to veľmi príjemné česanie. Vždy som sa ráno česala 10-15 minúť, čo som proste vyzerala hrozne a nešlo mi to a teraz som očesaná ani nie do piatich minút. Takže vidíte ten rozdiel? :) A toto fakt nehovorím preto, lebo ho recenzujem. :) 

Vyskúšala som ho dať aj sestre nech mi povie svoj názor a tá mi povedala, že by si ho nekúpila, že na hlave síce príjemný je, vlasy sú hladké ale zdá sa jej byť divný no myslím si, že to všetko závisí od vkusu a pocitov každého jedinca. :) 
Mame som ho dala vyskúšať tiež, pretože tá ma fakt husté vlasy a ku hlave sa cez ne dostala síce až na tretí krát ale vlasy boli  rozčesané, neťahali, nešklbala s kefou, príjemne masírovala hlavu. :) Takže mala by fungovať aj pre hustejšie. :) 

A ešte jedno také plus čo má.... Ja z duše nenávidím a hnusí sa mi vyťahovať vlasy z kefy aj keď tie vlasy sú iba moje. Ale proste sa mi to hnusí. Vždy som s tým strávila nejaký čas kým som všetko (alebo aspoň časť) dostala preč a na tomto to ide veľmi ľahko. Proste chytíte, vytiahnete a je hotovo. :) 


Ja som s ním veľmi spokojná, nesklamal, ani jedna štetinka nie je zlomená, nie je nijak zničený, farba je krásna a potešili by ma aj iné farby ak by mi prišiel v takých. :) Za mňa rozhodne áno, áno, áno!

Pridávam recenziu už dnes, pretože ešte 30 hodín a pár minút a kúpite ho len za 4,88 €/129 Kč a normálne stojí 8,51 €/255 Kč. Plus je to asi najlacnejšia cena čo som na internete našla, kedže tu za poštovné neplatíte takže ak ste o takomto rozmýšľali či potrebujete novú kefu tak kupujte, majú ešte 24 kusov. :) 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Môj názor je ,že je to len kopčenie Tengle Teezera :) Sama vlastním tangle teezer a ešte som aj jeden doobjednávala na sestrine národky : D je úplne úžasný ale aj o dosť drahší :) Samozrejme ak sa k tomu dostanem vyskúšam aj túto a potom ich zrovnám.. Inak super recenzia!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kopčenie to možno je - nezisťovala som presne dopodrobna či je to aspoň od toho jedného výrobcu alebo teda chlapa čo to vymyslel ale aj tento je super :) a ďakujem :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *