Hľadáte kvalitné prívesky či prstene?

10/20/2014

Ahojte, dnes (edit: písané predvčerom) som si našla medzi učením celý deň chvíľku času napísať aspoň časť článku (KONEČNE!) a ukázať vám zasa niečo nové a teda jednu spoluprácu, ktorá má výhodu aj pre vás! :) v škole to vyzerá hrozne, samé písomky a ide to takto už vyše týždňa a ja vnímam, že to už nezvládam. :/ Asi by bolo najlepšie dať sa do režimu Non-Stop a fungovať takto 24h/d kým by som sa nedostala do duševnej roviny a potom sa hodila na celý deň do režimu Off. Áno, tak by to bolo naj!



Takže dosť už uvažovania a poďme na to. Pred pár týždňami (nepamätám presne kedy, pretože viem že nič nestíham a aj tento článok mal byť aspoň o pár dní skôr -_-) mi prišiel balíček od firmy/e-shopu Pink Lion (odkaz tu), v ktorom som mala jeden malý produkt, ktorý za chvíľu uvidíte. Forma spolupráce bola tentoraz iná - produkt som dostala, mala som možnosť ho vyskúšať/"očeknúť" či je fajn, pošlem ho naspäť ale vy budete mať z tohto jednu výhodu a to vo forme zľavového kódu. :)

Na stránke teda nájdete rôzne náramky, prstene, náušnice, prívesky či náhrdelníky. Ponúkajú kvalitné šperky vyrobené z 92,5 %-tného striebra. Šperky sú doplnené o mini-diamanty, zirkóny, kryštály, perly, rubíny ale nájsť tam môžte aj iné ako napríklad Shamballa náramky. :) 

S pánom Braunerom bola veľmi príjemná komunikácia, bolo to proste všetko super, čo som potrebovala vedieť to som sa dozvedela a veľmi rýchlo, odpoveď netrvala vôbec viac ako dva dni čo nenávidím. :D Takže tu nie je čo vytknúť. 

Stránka je veľmi prehľadná a jednoduchá, žiadne veľké množstvo farieb a nekonečné rozklikávania kým sa dostanete k tomu čo chcete. :) 

Ja som si vybrala jeden z najlacnejších, pretože pri diamantovom prsteni a naozaj veľmi veľmi peknom nemôžte čakať, že bude stáť 10 €, že nie? Ale ako moje čitateľky (či ak ste hocikto a narazíte na tento kód) získavate 10 %-tnú zľavu na celú objednávku a pozor! platí aj na už zlacnený tovar, čo je super. :) 7G56KYWS

Dnes vám teda ukážem tento krásny prívesok, ktorý si ma hneď získal (preháňam, bolo ťažké si vybrať ktorý je krajší) a link je TU

foto od predajcu

Prívesok mi prišiel mám taký pocit, že do dvoch dní, prišlo mi to strašne skoro, nečakala som že až tak ale už si nepamätám koľko to presne bolo teda. V balíčku som našla takúto krásnu krabičku, ktorú si myslím, že by bola škoda vyhodiť. :) 


Prívesok je tvorený zirkónmi a perlou. Pri každom kúsku sa dočítate o ňom viac a pri tomto bolo teda aj napísané, že striebro je bez pridania zinku alebo cínu a teda je vhodné aj pre alergikov. Ja osobne alergička nie som tak to potvrdiť nemôžem ale nemyslím si, že by s tým bol problém. Tak isto je striebro rhodiované a teda je ošetrené proti sčernaniu. 


V skutočnosti má niečo okolo 2 cm a ani nie 2 gramy, takže je to ľahučký malý prívesok ale zato krásny, jednoduchý, jemný, ženský a všetko čo sa mi pri príveskoch páči. Pri každom druhom či treťom prívesku z obyčajných obchodov by ste mohli čakať, že sa vám perla odlepí a odpadne alebo vám začne černať či inak sa kaziť celkový prívesok. Ja som ho nosila takmer každý deň, aby som sa presvedčila či sa teda nič nestane. Perla drží pevne, trošku som sa s ňou "pohrala" a tlačila do nej či drží naozaj pevne a našťastie (:D) sa nič nestalo a naozaj tam ešte stále je. :) Nič sa neodbilo, nevypadol ani jeden kamienok, všetko je tak ako má a aj ako môžte vidieť vyzerá presne ako na obrázku. :) Len teda tam sa zdá, že perla je ružová ale je biela. :) 



Včera večer sme boli v divadle a dala som si ho aj tam, ukázala som ho verejnosti a tak isto ako aj v škole alebo doma mame, veľmi sa páčil. V škole mi ho kamarátka pochválila, že veľmi pekný, mama bola z neho nadšená, že ten je fakt úžasný a v divadle mi naň snáď všetky ženy pozerali. Alebo potom ešte na moje šaty, kedže som mala trochu "iné" ako obtiahnuté čierne. :D Ale ak pozerali vyššie, tak viem, že pozerali na náhrdelník, kedže nikam inam tam sa pozerať nedalo. :) 


Ešte na záver chcem poďakovať za možnosť si tento prívesok vyskúšať a zrecenzovať ho a že bol pán Brauner taký trpezlivý a počkal až kým článok spíšem kedže to trvalo dlhšie. :)

 Ja vám určite túto stránku odporúčam, ak aj nemáte toľko financií, požiadajte rodičov o takýto vianočný darček či k narodeninám alebo kúpte kamarátke nejaký z tých lacnejších - hodím vám sem pár obrázkov aj s linkami na také, ktoré sa mne ešte páčia. :) Je to skvelý darček pre niekoho kto vám je blízky a chcete mu darovať niečo pekné. Ja už viem, že niečo z toho kúpim jednej kamarátke na 18-tku a zložíme sa teda viaceré ako vždy. Hlavne nezabudnite použiť kupón! :) 


1 - 2 - 3  

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tak ten je krásný :) Taky mám ráda takovéhle jednoduché a ženské šperky

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *