InstaPhotos #20

10/25/2014

Ahojte, dnes to bude také rýchle a oddychové, kedže to sem dávam takto neskoro. :) Dnes som bola v Novom Meste nad Váhom kvôli jednej akcii, čo sa tam konala - "Vysnívaná Svadba" tuším. Porozdávali sme taštičky, čo sme mali pripravené, povedali kto sme čo sme a potom sme už šli domov. :) Predstavovali sme tam vlastne firmu mojej mamy a na konci dňa (o pol štvrtej) kedy sme došli domov som bola taká vyčerpaná, že som šla hneď spať. Tak ako som prišla - namaľovaná, oblečená ale nekonečne vyčerpaná, pretože som prvý krát šoférovala takú diaľku tam aj naspäť, prvý krát na diaľnici dlhšie ako odo Trnavy do Serede. :) Bolo to fakt vyčerpávajúce....

Tak si dnes na blogu oddýchnem aj ja a ukážem vám len nejaké fotky z môjho instagramu. Niektoré ste tu už videli a niektoré nie. :)

Pred behom, tie nohavice proste milujem ale mám pocit, že som si zbytočne kúpila väčšiu veľkosť.. :/ 


Domáce sushi, ešte keď som bola chorá. :) 


Fotka stará niečo vyše roka a pol. ^.^


Toto krásne číslo som si odfotiť musela. ^.^


Jedna z vecí, ktoré teraz stále hltám. :D 


Chcela by som takto niekam ísť ale ešte stále sa bojím ísť úplne takto namaľovaná - chcelo by to nejakú akciu! Možno aspoň na Halloweena si to dám. :D Ak sa nedohodneme v triede, že pôjdeme za masky. :D 


Nový návrh na tetovanie. Nie je to ale celkom hotové, malo by to byť ešte samozrejme aj farebné a tak ale zdá sa mi, že by to malo byť tak viac na seba. :)


Nie, že by som Kaliho milovala a úplne oh zbožňovala ale keď už je u nás tak by bol hriech neísť. :D hlavne keď ma naši pustia a ešte mi mama zakáže tam ísť skôr ako o pol 10. :D 


^.^


Fialka od môjho, ktorá sa CHVALABOHU stále drží aj keď už bohužiaľ nevyzerá tak ako tu na obrázku a ja neviem prečo. Takmer mi uschla ale zachránila som ju a nejako prežíva ale bojím sa, že neprežije. Ako asi všetky kvety pred pár rokmi keď som to tu chcela mať zelené. :/ :D 


  
Hahaha, celá ja.. :D


A nakoniec posledná, ktorá nemá žiaden význam len mám proste nové nohavice, ktoré sestra vyhodila (absolútne netuším kvôli čomu) a sú mi ako uliate tak sa hrozne teším! :) 

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Jsi mě úplně na to sushi navnadila! :D Musím si na něj konečně už taky zajít!:)
    Jinak moc gratuluju ke čtenářům:) Tolik čtenářů - to je sen:)
    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sushi milujem a domáce tiež nie je zlé! :3 a ďakujem, ani som nikdy nerozmýšľala nad tým, že toľko budem mať skôr ako po troch rokoch (možno) :D

      Odstrániť
  2. Krásné fotky :) A to líčení je moc pěkné

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aké pekné fotografie!!! :).
    a to líčenie sa mi veľmi páči!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekny random :)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu o skvely technology case:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *