My Name-day Wishlist

10/05/2014

Ahojte, dnes mám pre vás ďalší wishlist, ktorý robím oprávnene, kedže ten prvý bol na celú jeseň ale tento je na konkrétny deň no dám mu čas a povedzme, že očakávam, že sa o tieto produkty naplní moja zbierka tento mesiac kedy mám meniny. Preto aj meninový wishlist. Nečakám, že mi toto všetko niekto kúpi naraz a všetko dostanem hneď v jeden deň ale chcela by som si buď ja niečo z tohto zaobstarať za vlastné peniažky alebo od našich. Im poviem alebo dám koláž tohto všetkého čo by som chcela tak snáď sa mi podarí splniť aspoň polovičku z vecí čo uvidíte. Dnes sa to bude všetko točiť okolo kozmetiky. :)  Poďme teda na to! 

Dopredu upozorňujem, že fotky produktov nie sú konkrétne a niektoré môžu byť. :)



1. Make-up
Ja viem, že teraz som si kúpila jeden BB Cream a okrem toho mám jeden make-up od Miss Sporty, ktorý som zatiaľ ale moc nepoužívala - neviem prečo, ale už minule som vám spomínala, že chcem tekutý make-up od Bourjois Healthy mix Radiance Reveal. Nikdy som po ničom z kozmetiky netúžila tak ako po tomto! 

2. Rúž
Chcela by som si zaobstarať na jeseň/zimu nejaký marhuľový alebo v nude odtieni, niečo pekné ružové ako na tomto obrázku. Niečo v zemistých farbách, poprípade niečo vínové alebo iné tmavé. V poslednom čase som si dosť obľúbila rúže. :) 

3. Paletku hnedých tieňov
Obyčajnú, jemnú, hnedú, základnú, hlavne takú, ktorú budem používať častejšie než farebnú. Také farby sa na seba bojím dať. Hnedé využijem viac ako zelené alebo trblietavé. :) Takéto niečo by som naozaj potrebovala - alebo teda chcela, kedže ma to viac a viac láka. 

4. Štetce
Áno, ako mi Simona povedala, že sú niečo ako tetovania - raz začneš a už neprestaneš - tak musím povedať, že je to pravda. :D Už sa obhliadam nad rôznymi štetcami, ktoré by som rada prijala do svojej zbierky - hlavne štetec na lícenku, bronzer, niečo lepšie na korektor ešte, možno aj beauty blender by som skúsila, a niekoľko štetcov na oči. S tým málom čo mám sa mi totiž ťažko testuje paletka od Yves Rocher ale nejako som sa vynašla. :D Potom by mi snáď aj stačilo. :D

5. Lícenka, brozner
V poslednom čase som dosť pozerala videá na kontúrovanie tváre a chcela by som to skúsiť aj ja. Určite nie na každý deň ale chcela by som sa aspoň raz za čas, aspoň na nejaké akcie pekne namaľovať a zúžiť si tvár, vytiahnuť lícne kosti, kedže tie mne nie sú vidieť ale každý deň by som si chcela upraviť nos, niekedy sa mi zdá byť strašne široký. :( :D A nikdy nezaškodí ak také niečo budem mať v šuplíku. :) 

Či už pod make-up alebo očné tiene. Pod make-up by som uvítala asi skôr, kedže ten budem používať omnoho častejšie. Kedže ho má teraz každý, aj mňa už teraz chytil tento "trend". :D Predsa len to lepšie potom vydrží, dlhšie. :) 

7. Maska na vlasy
Chcela by som skúsiť ešte spraviť alebo vyživiť moje vlasy. Sú dosť jemné a aj bez objemu preto ma veľmi trápia a netuším už ako sa mám dať ostrihať, kedže niektoré účesy si dovoliť nemôžem a niektoré proste nechcel a tie ktoré by som chcela mať už vôbec nemôžem, pretože by to nevyzeralo tak, ako vyzerať majú. :/ Nechcem na nich liať olej, pretože som čítala, že na jemné vlasy nie je dobrý ale tú masku by som rada skúsila. :) Vlasy sú predsa jedna z vecí, ktorú si na človeku prvú všimnete a ja nechcem chodiť ako zmoknuté kurča stále a vlasy nemám zrovna v najlepšom poriadku teraz. 

Viete mi poradiť, čo je dobré na moje vlasy, poprípade aj nejakú konkrétnu značku? :) Vôbec sa v tomto nevyznám a preto ak máte niekto podobné vlasy ako ja tak mi prosím poraďte, budem vďačná za každý komentár. :) 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. takže došlo na moje slová :D :) ak chceš kvalitné štetce, ktoré ti naozaj dlho vydržia, tak radím Zoeva.sk... do štetcov sa oplatí investovať a vydržia ti až niekoľko rokov :) ja sama mám od nich štetce a neviem si ich vynachváliť!

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. došlo, došlo :D pozriem sa aj tam ale všetko závisí od mojich financií alebo ochoty rodičov momentálne :D

      Odstrániť
  2. Štetce ti poradim od BrushArt - na to ake su lacné su moc kvalitne! Mam 5 štetcov tejto značky a drzia chlpky nevypadavaju su proste super a vôbec nke drahe:)
    Najdes ich ale iba naa parfums.sk no odporucam😉

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta paletka vypadá suprově :) Také nejčastěji používám takovéhle odstíny než zářivé barvy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú konkrétne by som aj chcela, nájdeš ju na parfums.sk/cz ale neviem teraz presne akej je značky :)

      Odstrániť
  4. Koukám, že máš zálusk na kosmetiku - kdo by neměl! :D
    Snad to všechno seženeš. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *