Šampón Ziaja Biosulfo

10/30/2014

Ahojte, na tento šampón od značky Ziaja som sa veľmi tešila, pretože som na ňu čítala veľa chvály  (myslím značku) a veľmi sa hanbím, pretože ho mám doma už vyše pomaly asi aj dvoch mesiacov a nie som schopná pridať recenziu. článok mám rozpísaný už strašne dlho ale nie a nie ho dokončiť. :/ Tak som si dnes povedala, že ho proste musím napísať a už je tu. :) 



Čo píše značka?

Novinka od Ziaja, šampón Biosulfo, je určená pre každého koho trápia mastiace sa vlasy, lupiny a seborea(Seborea je zvýšená činnosť mazových žliaz pokožky vlasovej časti hlavy, tváre alebo aj hrudníka. Prejavuje sa mastnými, lupinovitými a zapálenými ložiskami na pokožke. Postihnuté miesta sú začervenané, šupinovité a niekedy aj svrbia. Jej výskyt sa v dnešnej dobe zvyšuje v dôsledku stresu alebo oslabeného imunitného systému.) Obsahuje jemné umývacie zložky rastlinného pôvodu a biosíru. Ziaja Biosulfo účinne eliminuje prejavy a príčiny tvorby lupín a výrazne znižuje činnosť mazových žliaz. Intenzívne posilňuje vlasy a poskytuje im zdravý vzhľad. So šampónom Ziaja Biosulfo budú vaše vlasy zdravé a poddajné. Oceníte jeho výbornú penivosť a príjemnú vôňu. 




Objem?

300 ml

Cena?

  4,29 €


Použitie

Šampón naneste na mokré vlasy a masírujte až do vytvorenia peny. Nechajte ho pôsobiť 3 minúty. Potom opláchnite. V prípade potreby opakujte.




Môj názor? 

Keď som ho dostala, netrápili ma lupiny až tak veľa ale kedže je určený aj na mastiace sa vlasy a také ja teda naozaj mám tak som ho používala. Seboerou netrpím, myslím, že nie ale trápia ma šampóny, obyčajné z obchodov, pretože ma po nich vždy škriabala hlava a nebolo to nič príjemné. Síce to po šampónoch od YR zmizlo, vždy keď som skúsila na skúšku iný, škriabala ma hlava. A preto som bola zvedavá aj na túto značku. :) 

Potom po chorobe, keď som si vlasy často neumývala ma začali lupiny trápiť omnoho viac a len sa tak sypali z hlavy. Bolo to hrozné. Začala som si teda umývať vlasy konečne po chorobe normálne a postupom času, do dvoch týždňov mi zmizli. Z vlasov mi nič nepadá, viditeľne nie sú vôbec vidieť tak som veľmi rada a spokojná. Pamätám si ako keď som bola menšia som s lupinami bojovala ako blázon a používala som Head & Shoulders tuším a nič. 
Nemôžte samozrejme čakať, že lupiny zmiznú zo dňa na deň, z jedného použitia na druhé a už žiadne nebudete mať. Musíte tomu dať samozrejme čas. :)

Čo sa týka mastenia sa a či sú teda vlasy zdravšie alebo poddajné tak to potvrdiť tiež môžem. Sú krásne, už nie sú na druhý-tretí deň až také mastné ako bývali ale myslím si, že toto tak rýchlo neprejde. :D

Tak isto príjemne vonia, naozaj, neviem aká je to vôňa ale je veľmi príjemná, nesmrdí a tak isto výborne pení. Nemusím si dávať toho veľa, hlavne teraz keď som ostrihaná mi stačí fakt málo. :) Keď máte samozrejme hustejšie či dlhšie vlasy tak toho budete potrebovať viac ale pení dobre. :)

Ja som s ním veľmi spokojná, aj napriek tomu, že mám ďalšie dva šampóny, používam iba tento.

Kúpiť si ho môžte v nezávislých predajniach, na ich stránke ho nenájdete. Ak by ste chceli vedieť kde napríklad tak napíšte a ja vám potom odpíšem. :)



Vyskúšali ste už niečo od tejto značky? 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. ja som ešte nič neskušala ale už som o nej parkrát čítala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že ak budeš o nej rozmýšľať tak sa nemusíš báť :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *