ŠátkyLevne + Giveaway!

10/13/2014

Čaute, čaute, čaute! Ozývam sa po niekoľkých dňoch neaktivity (mám pocit, že som nepísala už strašne dlho). Poviem na rovinu, že som aj čas cez víkend trošku mala (snáď som na Fb nepísala, že som čas nemala :D) ale nechcela som ho zaplniť blogom. Mala som viac iných vecí, ktorým som sa chcela venovať ako učenie sa a môjmu priateľovi. :) Ale prečo píšem dnes, keď mám na každý deň jednu písomku ohlásenú??? Pretože mi z účtovníctva profesorka povedala, že ju písať nemusím, kedže na 5-tich učivách som nebola a keď chýbate už len na dvoch učivách tak neviete poriadne o čom a čo máte robiť. :D Takže mi ju prehodila aj keď neviem kedy ju budem písať. :D 

Ale poďmeuž na tento článok. Vlastne, ešte pred tým vám chcem povedať, že okrem tohto prídu ešte tri články/spolupráce v nasledujúcej dobe (možno aj po sebe) - proste sa mi to nahromadilo - ale túto som chcela spraviť ako prvú, kedže tu nemusím toho toľko spísať tak tým pádom mi rýchlo odpadne táto "povinnosť". :)

Pokiaľ ste sledovali blog poriadne tak ste si všimli, že o e-shope www.satkylevne.cz som už písala. Vtedy mi prišli tri šatky, ktoré si môžte pozrieť teda v TOMTO článku. :) Dnes to bude taký update, pretože sme sa s pani dohodli na ďalšej spolupráci. :) Prišli mi dve nie šatky ale tentoraz pletené šály, pretože už je jeseň a je omnoho väčšia zima než bola a prichádza pomaly zima (ako ročné obdobie) a treba si zakryť krk niečim teplým čo nás zohreje a zbytočne neprechladneme. Ja ak nemám od jesene niečo na krku tak som hneď chorá. A možno aj preto na mňa sadla prednedávnom jedna z nich. :D Preto som si vybrala práve túto šálu a veľmi sa mi páčila modrá farba. :) Príde mi to ako dobrá kombinácie k mojej zelenej zimnej bunde alebo modrej či dokonca ešte ku "koženej" bundičke, ktorú ešte teraz môžem nosiť. :) 

Poďme ale ešte k bežným informáciám o e-shope, ktorý má teraz veľa noviniek, ktoré stoja za to spomenúť. :) 

Na stránke už môžte prepínať menu na Euro (vpravo v hornom rohu)! Myslím si, že toto je úplne super a na niektorých iných stránkach to dosť chýba. :) Tak isto sú faktúry v Eurách a ak náhodou podnikáte a ste platiteľmi DPH, tak môžte nakúpiť bez DPH a tú následne zaplatíte vo svojej krajine teda u nás. :) 
Za prevod peňazí tiež nemusíte platiť, pretože majú účet vo FIO banke, kde je prevod medzi Českom a Slovenskom zdarma! :) 
A posledná super vec... nákup nad 12 € = poštovné zdarma! :) Ak ale nakúpite pod 12 € tak je poštovné 3,20 €. :) 

Pozrite si aké šatky či šály tam majú, každý si tam nájde. :) Všetky sú skladom. :)

Ťu hodím odkazy na ich sociálne siete kde všade ich môžte nájsť. Po kliknutí na konkrétnu sieť vás to prehodí rovno na ich profil. :) 

Instagram        Tumblr
   Pinterest

Nebudem to už viac naťahovať, ukážem vám aká mi prišla. Je teda pletená, odtieň modrá ale bohužiaľ nemohla som ju na stránke nájsť ale je tam ešte v žltom odtieni a treťom - kaki zelenom


Na obrázku ste ju mohli vidieť zloženú na polovičku, v skutočnosti je široká 50 cm a potom máte pocit, že je ešte teplejšia a huňatejšia. :3 Na obrázku sa mi veľmi páčila ale keď som ju vybrala z krabice tak som sa bála, že bude pichať čo ja nenávidím a také veci neznesiem a posúvam ďalej. Ale táto je jemnunká (možno nie až tak ale je príjemná, jemná aj keď mierne akoby drsnejšia by som povedala) a úplne, že super duper teplá. Ako som fotila tieto fotky (dobre, spravila som ich 50 ale nevermind) tak som začala cítiť veľké teplo a začala som sa až potiť na krku aký je teplý, takže sa nebojím, že by mi bolo cez zimu zima na krk. A ani moja mama. :D 

Teraz neviem na ktorej fotke je zložená na polovičku a na ktorej je široká tých 50 cm ale nevadí, pretože tak či tak je úžasná a skvele sedí a do zimy je ako stvorená! :) Už sa veľmi teším ako ju budem nosiť. ^.^ 

P.S. sorry za špinavé zrkadlo a za môj ksicht, hlavne úsmev, pretože ešte stále neviem ako sa usmievať aby som nevyzerala ako debil s rovnátkam :D 


v pozadí dole môj maco :) 


A iste sa pýtate prečo nespomínam tú druhú šatku a akej je farby. A to je práve to "prekvapenie". Práve o túto šatku ibaže zelenej kaki farby si zahráte vy. Nedala som ju na seba, dostanete ju v pôvodnej krabici, len teda musela som ju otvoriť aby som sa presvedčila ako vyzerá farba (nie je to tá škaredá kaki farba ale pekná zelená tmavšia farba) a mohla ju aj vám ukázať a musím ju prebaliť do druhej pôvodnej krabice, kde nie je moja adresa. :) Takže teraz leží odložená až do dňa odoslania v skrini. :) A aby to nebolo také "suché", v tej krásnej...teraz mi nenapadá ako sa to volá - pozrite sa proste na fotku nižšie, ktorá bola pribalená k nej a v nej jeden papier, ktorý k vám ale nepríde, dostanete prekvapenie v podobe nejakej kozmetickej pomôcky. Ešte neviem čo presne to bude a koľko vecí to bude. Možno balzam na pery, lesk, rúž, tiene, nejaká báza či čokoľvek iné. Nechajte sa proste prekvapiť. 


Fotka nevyzerá asi dobre ale svetelné podmienky sú čoraz horšie a horšie no šatka má naozaj peknú zelenú farbu a nie takú .. nazvem to hnusne - srač*ovú farbu kvôli ktorej kaki nemám rada. Plus teda niečo z kozmetiky a nebojte sa, určite to nebude iba balzam na pery alebo iba jedna vec. Nemyslím si teda, že by to skončilo iba u jednej veci. Myslím, že tam budú určite 3 veci. :) 

Takže čo treba splniť, aby ste mohli vyhrať? 

1. Ako prvé samozrejme sledovať môj blog cez GFC + napíšte meno pod ktorým tak robíte.
2. Napísať do komentáru svoj e-mail a ak nechcete aby vám chodili spamy tak @ nahraďte hocijakým iným znakom ale aby som vedela, že na tom mieste má byť @. :)  Poprípade ak nepozeráte na svoj e-mail alebo nie ste schopné si tam pozrieť v deň vyhlásenia tak mi napíšte kam inam vám môžem napísať, kde si správu lepšie a rýchlejšie všimnete. :) Najlepšie by bol FB, poprípade by sa ešte dal Instagram. :) Je to na vás. 

Tentoraz to bude všetko z povinných a potom tu už máme niekoľko nepovinných ale zvýšite tým teda šancu na výhru. :) Každá plusová podmienka = 1 komentár. 

1. Sledovať môj Instagram - TU + vaše meno 
2. Dať like na moju Fb stránku - TU + vaše meno
3. Môžte niekde tento príspevok zdieľať hocikde a hoďte sem link aby som to mohla skontrolovať. :) 

To bude všetko! Giveaway končí 03. 11. a prosím - odpíšte čo najskôr nech môžem balíček odoslať 5-teho, kedy stíham poštu. :) Balíček tak môžte mať skorej doma. :) 

Platí pre ČR aj SR. :)

Majte sa krásne a učte sa, ja idem pokračovať! :) 

You Might Also Like

78 komentárov

  1. Sleduju jako Daily-styles
    email:daily-style@email.cz
    PS:Závidím ti to účto to u nás se jede strašně rychle a dost přísné známkování :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď aj u nás sa ide strašne rýchlo a teraz keď som dlho chýbala tak sa to nedá stihnúť tak mi to odpustila prvý krát konečne :D :)

      Odstrániť
  2. Sleduji přes instagram jako BARBORA V.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Inak, tie šaly sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. FB: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC :Lea Mališáková
    Email : lejkamal@gmail.com


    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC:Claudi Alexovitsova
    Email:claudiaalexovitsova@gmail.com
    Krásne šály :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sledujem cez Instagram-Alexovitsova
    Máš Like na stránke-Claudia Alexovitsová
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super GA ! :)
    GFC : Sár Kucková
    E-mail : ajkadavidko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. FB: Tereza Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Proč vždycky je základní podmínkou soutěží na blogspotu sledování na GFC? Ne každý to má a upřímně jsem se na blogspotu nikdy nesetkala s jinou soutěží a to bych se tak ráda zapojila, škoda :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak teda fakt chceš tak splň určite sledovanie Fb + nejakú nepovinnú :)

      Odstrániť
  12. 1.Sledujem ťa cez GFC ako Kornélia Labudová.
    2.EMAIL:kornelia.labudova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC - Niki Volrábová

    nikola.volrabova@icloud.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. zdielam
    https://twitter.com/sweetlollyqueen/status/523130988290146304

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC Jana Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: Bajushka Kováčová
    email: baajushkaa@gmail.com
    :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC: Katka Křenková
    FB: Katka Křenková
    e-mail: kattka.krenkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. gfc: tento učet
    email: micka185_azet.sk namiesto _-ô

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: Karolína Vostříková email:kara.vos@centrum.cz :) Šátek prostě k podzimu patří :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Instagram: clairestpink
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. FB: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sleduji i FB: Lenka Nechvátalová
    Nechvatalova9_seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Kleer B
    FB: Klára Brymová
    Kler.B@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. 2.kom
    GFC: Kleer B
    FB: Klára Brymová
    Kler.B@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. 3.kom
    GFC: Kleer B
    FB: Klára Brymová
    Instagram : Klariisaa

    Kler.B@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahoj. Blog sledujem ako Dominika Grešová.
    yourdominica@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. 2. Komentár
    Instagram: smrdis_moc_kamo
    yourdominica@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. 3. Komentár
    Facebook: Dominika Grešová
    yourdominica@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. 4. Komentár
    Zdieľala som na tejto stránke.
    https://www.facebook.com/pages/Yorkshirsky-teri%C3%A9r/370272909670345
    yourdominica@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Ahoj, sleduji přes GFC jako Šárka Beranová, sabera_hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. A fb také jako Šárka Beranová, sabera_hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. A instagram jako sarkaberanova, sabera_hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. 1. Teri Black
    2. tecernare_seznam.cz
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. +sdilim https://twitter.com/_rdepressive/status/524655170907807744

    OdpovedaťOdstrániť
  38. FB: Domča Patlevičová
    Insta.:dominikapatlevicova
    Moc krásný šátek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. ten khaki šál je nádherný ! :)
    gfc nikola orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. https://plus.google.com/u/0/111246147155421664551/posts/UuLK7rShPDF
    tu som zdielala nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC: Mycakestyle1
    e-mail - kostkova.pavla@centrum.cz

    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. FB: Paja Kostková
    e-mail - kostkova.pavla@centrum.cz

    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. INSTAGRAM: adrianne.cs
    e-mail - kostkova.pavla@centrum.cz

    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Sdíleno: https://plus.google.com/106093231461909452753/posts
    e-mail - kostkova.pavla@centrum.cz

    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. FB: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Sdílím: https://www.facebook.com/zm.prodej/posts/518200601649490
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Instagram: klarazakova99
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. FB: Klára Žáková
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. sledujem na GFC :) fashionparadis@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Sleduji přes GFC jako LusiLue. :-)
    lucka1705@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Sleduji i přes Instagram jako lusi_lue. :-)
    lucka1705@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. 1. tvůj ig sleduju, jméno iamteresa30
    2. like na fb stránku jsem dala, jméno Tereza Dlouhá
    3. sdílela jsem to tady: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=719605218122486&id=100002190436842 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. +zapoměla jsem na to povinné :D , GFC - jméno Tereza Dlouhá a email je tereza.dlouha01@seznam.cz

      Odstrániť
  55. Instagram nemám
    FB: Julča Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. GFC: Lenina
    EMail: Lenkajilkov@@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *