Washi pásky

10/03/2014

Ahojte, dnes ako som sľúbila prinášam recenziu/článok o washi páskach, ktoré mi prišli už pár dní dozadu ale až predvčerom som bola schopná vstať a niečo s nimi spraviť. :)

Čo to ale tie washi pásky sú? Stiahla som a preložila niekoľko viet z ich stránky www.washipasky.cz. :)

Washi pásky  japonské samolepiace pásky určené prevažne k dekorácii rôznych predmetov. Vyrábajú sa v rôznych šírkach a dĺžkach s obrovskou paletou vzorov, farieb a štýlu. Pre washi pásky nájdete uplatnenie kedykoľvek a kdekoľvek, nech už ide o vázu, sviečku, prianie, vylepenie fotografií alebo oživenie steny. Hlavnou výhodou washi pásiek je ľahké strhnutie z hladkých povrchov či steny a tiež možnosť jednoduchého odtrhnutia bez pomoci nožničiek.
Washi pásky sú vyrábané zo špeciálneho washi papieru, ktorý využíva vlákna z kôry stromu gampa.  
Washi pásky sú väčšinou transparentné (po nalepení na povrch ľahko presvitajú), okrem niekoľkých málo farieb, ktoré sú vyrábané v matnom prevedení (čierna, biela, strieborná a zlatá).

Fantázii sa medze nekladú a s washi páskou Vás nikdy neopustí.


Ja som takéto pásky nikdy predtým nevidela ani som nemala možnosť ich vyskúšať a po tejto skúsenosti viem, čo budem kupovať ak budem chcieť vyzdobiť moju izbu alebo nejaké materiály do školy, zošity, pohľadnice alebo listy. Naozaj,použiť ich môžte na čokoľvek!

Obdržala som tri pásky s milými vzormi a v balíčku ma čakala aj brožúrka s tipmi a nápadmi, ako tieto pásky použiť. Okrem toho aj vizitku, na ktorej som našla toto krásne poďakovanie a ja by som chcela jedno ďakujem odkázať tiež. Vizitka bola skrášlená s washi páskou, čo sa mi zdá byť pekné oživenie. :)

A tu môžte vidieť tie tri pásky (kliknite na názov a vyhodí vás to na stránke) - vtáčik na dráte (cca 2 €), hviezdičky farebné (cca 2 € - posledný kus na sklade) a papierová reťaz (3 €). Všetky merajú 15 mm x 10 m. Veľmi sa mi páčia hlavne tie vtáky, pretože je to také ľahké a jednoduché, no aby ste si nemysleli, že tam sú len vzorové, poviem vám čo všetko tam môžte nájsť. 

Okrem týchto pásiek , ktoré sú v rôznych dĺžkach a šírkach, môžte nájsť na eshope aj mnoho iných vecí ako napríklad kvetiny z papieru, ktoré môžu slúžiť ako dekorácia, rôzne razítka s naozaj peknými vzormi, krajky, šifón či iné stuhy ale aj veci na polepenie ako napríklad prianíčka a papierové tašky.
Ešte vám spomeniem poštovné pre Českú aj Slovenskú republiku. Pre Česko je poštovné pod 1 000 Kč 45 Kč, nad 1 001 do 1 500  je 65 Kč a nad 1 500 Kč je poštovné zdarma. Za dobierku ale priplácate k poštovnému ešte aj 38 Kč.  Pre Slovensko je poštovné jednotné a to 150 Kč čo je v prepočte 5,50 € ale presnejšie si pozrite odkaz, ktorý vým hodím o páč riadkov nižšie. :)
Ale poteším vás ešte jednou správou a to tou, že je jedna pobočka aj tu na Slovensku, len sa musíte dostať do Bratislavy. Všetky miesta môžte nájsť TU


Pásku som použila na skrášlenie pravítka, ktoré nosím do školy a pôvodne na ňom bol motív High School Musical, takže asi chápete, preto som to prelepila. :D


Potom som použila pásku aj na môj denník a napísala tam takéto jednoduché varovanie. :) Vidíte tu aj ako krásne páska presvitá. :)


Potom tu mám tieto "motivačné" obrázky nalepené na stene a veľmi sa mi to páči. Držia už niekoľko dní, vôbec sa to neodlepilo a zabránite tak poškodeniu steny. :) Čo sa mne veľmi zíde. :D


A ako posledné som si upratala nástenku, ktorá je z polovičky magnetová a prilepila som si tam podpisovú kartu, ktorú mám z Lumenu 2012 od tejto úžasnej nemeckej kapely s pekným členom skupiny a fotkou z časopisu Samuela Potúčka - slovenského tatéra, ktorý je fakt dobrý a známy po svete. Proste sa mi jeho tetovania strašne páčia a hlavne táto fotka. :D



You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ptáčková washi páska je nejhezčí :) Také jsem přemýšlela,že si nějaké pořídím

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda je ale na stránke majú omnoho viac a krajších :3

      Odstrániť
  2. To je moc pěkný, ta ptáčková se mi taky líbí nejvíc :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu ale tá hviezdičková má tiež niečo do seba :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *